Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ook ik stem dit jaar op meerdere importeurs.

    Vuurwerktotaal;
    Alleen voor de labels krijgen ze al een stem.. wat zijn deze geweldig.
    Ook op het gebied van vuurwerk weten ze elk jaar effecten en producten te tonen die niet eerder op de markt waren en die ook voor liefhebbers erg interessant zijn.


    Lesli Vuurwerk;
    Voor de innovatie 'Showbricks'. Goed bedacht en een mooie manier om doorlonten mogelijk te maken.
    Wat dat betreft mag de lijn groter, met sterkere effecten dan er nu in zitten, voor een scherpe prijs.. en dan is dit absoluut een succes.

    Wolff Vuurwerk;
    Zoals (bijna) altijd goede kwaliteit vuurwerk. Ook dit jaar hebben ze iets moois weten neer te zetten in de Pyro Show lijn. Een lijn waarin voor bijna elk budget wel een goede box te vinden is!

    Comment


      #92
      Zelf heb ik ook meerdere importeurs in gedachten.

      Rubro
      Al jaren hebben ze kwalitatief goed vuurwerk. Ook zijn ze uniek met hun lontsysteem voor de event boxen.
      Als kers op de taart zijn dit jaar de Transbomber ( en vele andere cakeboxen) super uit de verf gekomen.

      Wolff
      Wolff kenmerkt zich al enkele jaren door de kwaliteit, grote burst en mooie ronde boeketten.
      Zoals hierboven gezegd was de pyroshow lijn erg goed. Kwalitatief net zo goed als de Cruel Traction.
      Ook de crazy tails vind ik een erg mooi item wat ze op de markt gezet hebben.

      Evolution
      Vanaf begin af aan open en eerlijk over alles, maar dan ook echt alles.
      Als er iets niet goed is zal Marchel de eerste zijn die het hier meld. Ook laat hij gedurende het jaar weten wat hij zelf wel of niet goed vind.
      Kwaliteit staat hoog in het vaandel en dat merk je meteen terug in de cakes en cakeboxen. Evolution is pas relatief kort op de markt, maar heb het idee dat ze zeer groot kunnen worden met een prachtig assortiment.
      https://www.houtse-bazar.nl

      Comment


        #93
        Ik heb zelf gestemd op Wolff, Pangu en Rubro.

        Bovenstaande importeurs zijn elk jaar weer vernieuwend bezig en hebben in mijn ogen dit jaar de spijker op zijn kop geslagen. Prachtige nieuwe cakes en boxen die stuk voor stuk zorgen voor de nodige ohs en ahhs! Top!

        Verdere redenen hiervoor zijn in voorgaande posts ook reeds genoemd

        Comment


          #94
          Rubro

          Comment


            #95
            Evolution Fireworks voor het eerste gekocht dit jaar. En wat een positieve ervaring de effecten waren naar verwachting en enorm groot. WOW Fairytail (versie 2015) nog nooit Nederlands consumenten vuurwerk zo gezien!.

            En de spec. boxen, sunbeam etc wat een gave collectie. Tja het is mischien iets duurder maar je krijgt meer dan waar voor je geld. Echter in tip voor verbetering, de China filmpjes moeten realistisch zijn.

            Comment


              #96
              Toch mis ik Fireworks For all nog in de lijst!
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #97
                Ook weer een hele lastige keuze Er zijn een aantal fantastische spelers op de markt met prachtig spul. Vuurwerkmania bijvoorbeeld met de prachtige cakeboxen, Zena waarvan de kwaliteit sinds ze los zijn van Vuurwerktotaal nog beter lijkt te zijn maar ook Wolff met al jarenlang constante kwaliteit en prachtige producten.

                Echter wil ik twee merken er uithalen waar ik dit jaar ontzettend veel van gezien heb, en ook onwijs van heb genoten. Pangu en Evolution Fireworks

                Pangu
                Wat een ongekende kwaliteit. Wat een prachtig vuurwerk. De boxen die ik heb gezien waren stuk voor stuk prachtig. Het tempo van de Smash box 1 en de Garden Party 1 vond ik echter wel aan de lage kant, maar dat is persoonlijk. De effecten waren prachtig en mooi samengesteld. Ook de losse cakes vond ik stuk voor stuk indrukwekkend. De waaiers hadden grote effecten met een goede burst en ook de 16,19 & 25-shots cakes van de Pangu Fireworks serie waren subliem! Alles was goed voor elkaar en ik wil dit jaar zeker nog meer proberen van dit merk

                Evolution Fireworks
                Tja Evolution.. Ook dit jaar Marchel weer een dag mee mogen maken tijdens het lossen van containers in Reken en tijdens de verkoopdagen een aantal keren gezien. Als je hem dan hoort praten over 'zijn vuurwerk' dan merk je dat er echt een liefhebber achter zit. Het loopt niet altijd allemaal naar wens, maar dat zal in de loop van de jaren wel verbeteren. De producten die ik heb gezien vond ik echt schitterend. De kwaliteit is bijzonder hoog en er zitten unieke effecten verwerkt in de producten. Ik heb genoten van al het vuurwerk!
                Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  #98
                  Waarom zijn de resultaten vd poll niet zichtbaar?
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #99
                    toch wel een no brainer, zou verbaasd zijn als een andere importeur dan evolution wint.
                    AL hun producten zijn van profi kwaliteit en uitwerking
                    tuurlijk hebben andere importeurs ook goede blokken maar gemiddeld genomen scoren alle producten van evo een dikke voldoende

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                      Waarom zijn de resultaten vd poll niet zichtbaar?
                      Zodat er zo min mogelijk manipulatie is in de stemmen. Eerder leek het er op dat als mensen twijfelden, ze naar de stand keken en daar op stemden, zo piekten er altijd slechts 2-3 importeurs én werden er vaak dubbelaccounts aangemaakt om wat extra stemmen te vergaren. We sluiten dus zoveel mogelijk uit, dubbelaccounts hebben wij goed in de gaten, dat pakken we sowieso aan als dat nog zou gebeuren, maar we merkten vorig jaar ook dat er veel meer verschillend gestemd werd, extra mooie uitslag dus!

                      Comment


                        Voor mij dit jaar Evolution en China Red. Evolution vanwege de fantastische kwaliteit en enorme uitwerkingen, ga zo door!. China red heeft me erg verrast op de demo's en in de straat, camuro dream en final solution waren geweldig. Toch met stipt evolution op 1, concurrentie kan hier simpelweg niet tegenop.

                        Comment


                          Ik heb gestemd op vuurwerktotaal. Vooral vanwege het totaal plaatje.

                          Goede prijzen en acties bij vuurwerktotaal. Maar ook zeker mooie labels. Prima vuurwerk.

                          Comment


                            Vuurwerktotaal op 1, Rubro op 2 en Vuurwerkmania op 3, overal van genoten!
                            Fireworks works :cool: :biertje:
                            [B]vuurwerkjunkies.hyves.nl[/B]

                            Comment


                              Voor mij dit jaar vuurwerkmania, vuurwerktotaal en zena

                              Comment


                                Voor mij op 1 Evolution, al aantal jaar top producten, en blijven me steeds weer verbazen, Pangu heeft voor mij een 2e plek, ook hetzelfde als Evolution, top producten en blijven constant de beste kwaliteit leveren, hoop nog vaak van deze merken veel vuurwerk te kunnen kopen!!!
                                Laatst aangepast door hout86; 9 January 2017, 11:18.

                                Comment

                                Working...
                                X