Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik ga, net als vorig jaar geloof ik, voor de Zena - Crackling Chry 2.0. Heb hem nu ook weer 2x afgestoken en wat een geweld komt hier vanaf! Ik wil ook een eervolle vermelding geven voor de Happy Thunder Q van Evo, dit was ook een goede bak!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      1. Alle cakes van Rubro straat assortiment. Wat een geweld en mooie volle heldere effecten.

      2. Color change van hff

      Comment


        #63
        Zena Crackling Chry 2.0!

        Comment


          #64
          Crackling Cry 2.0/ HFF Crackling Fan. Wat een topper! Gingen per 3 erg hard!

          Comment


            #65
            Topcake was voor mij denk ik toch wel de Crackling Chry 2.0 van Zena.

            Schoot er twee naast elkaar. Van de grond tot de lucht, van links naar rechts.. alles gevuld!

            Zeker een cake met het wauw-effect.

            Comment


              #66
              De Hallucinator bezorgde mij wel kippevel hoor. Hij ging bij mij wel heel erg snel, had hem goed gedroogd ook Goed spektakel!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                Ik ga voor de Cruelty van Wolff.
                Sowieso sprongen de Wolff producten er weer bovenuit dit jaar!
                Bij mij sprongen die er ook allemaal boven uit, dikke fan van Wolff en de cake die ik weer gruwelijk vond presteren was de Alcatrez zonder twijfel een dikke burst en heerlijk goud en grote boeketten. Super!!

                Comment


                  #68
                  De Cruelty van Wolff was heel vet, maar ik ga toch voor de Return of the Phoenix, wat een topper voor dat geld zeg, ongelooflijk!
                  [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                  Comment


                    #69
                    Voor mij was de Crackling Fan van Vuurwerktotaal de ultieme cake. Wat een genot om naar te kijken. De hele straat genoot mee

                    Comment


                      #70
                      Ik ga net als mijn zoon voor de Golden Dream van China Red maar gevoelsmatig gaat aan het eind van de rit toch weer vwt met de prijs aan de haal
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #71
                        Heb er een tijdje over na zitten denk, had wel 100 verschillende cakes en welke was nu het allerbest?
                        Ik zeg de Chry Crackling 2.0, die maakte op mij en het publiek de meeste indruk.
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #72
                          ik vond de Cruelty van Wolff erg goed. en de gangster box was ook om van te smullen

                          Comment


                            #73
                            CREULTY van wolf
                            ☞M~PYRO☞

                            Comment


                              #74
                              Erg moeilijk om te kiezen, maar ik ga voor de Venom Box van Vuurwerkmania.
                              Wat een klappen en brede, volle boeketten!

                              Comment


                                #75
                                Crown - Mega Wave ,

                                te duur , maar de effecten en de kleuren . Maar boven alles de wowfactor van het pompen! wat een bak, de meeste buren kwamen toch weer even naar buiten voor deze.


                                helaas de laatste row niet gefilmd maar toch

                                Comment

                                Working...
                                X