Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
    Gezien de artikelen uit mijn collectie vond ik de Zena Triumpf wel een lekkere bak.
    Dat valt onder een cakebox, deze poll is voor een losse cake.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
      Het gaat uiteindelijk toch om de beste cake vind ik persoonlijk. Iets wat dit jaar een stuntartikel is hoeft volgend jaar geen stuntartikel meer te wezen. Als importeur wordt het zo wel heel makkelijk om aan een beste cake te komen wat ik persoonlijk niet helemaal eerlijk vindt.
      Uiteraard gaat het om wat jij de beste cake vind. Echter, veel mensen komen bij dezelfde cake uit omdat hij overal te krijgen is, niet duur is, en goed presteert. En iedere importeur heeft wel zo'n stuntcake/cakebox. Ik heb ook iets gekozen waar nog geen enkele andere stem op gekomen is, maar dat is nu eenmaal democratie. Ik vind het eerlijk gezegd verre van oneerlijk, gezien de Hallucinator door vrijwel alle liefhebbers hier wordt gewaardeerd. En op dit forum komen toch aardig wat kenners.

      Comment


        Ik had voor massive gekozen denk ik als die dit jaar geleverd werd. Maar dat was niet zo. In plaats daarvan kreeg ik de hongkong van Pangu. En eerlijk is eerlijk, wat een beest was dat. Harde burst, mooie multicolor cake. En een prijs die erg goed is. Daarom: Hongkong van Pangu.
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Dat valt onder een cakebox, deze poll is voor een losse cake.
          Mijn excuses. Dan ga ik voor de Joy Ride van Wolff.
          >0597<

          Comment


            Voor mij was dat de Massive.

            Comment


              Hallucinator

              Comment


                Erg lastige keuze, persoonlijk vind ik altijd dat je alleen mag stemmen op een cake die je live gezien hebt en dan steken er voor mij eigenlijk 4 bovenuit: Massive - Lion - Daisy beam - Cruelty

                Mijn uiteindelijke stem gaat naar de Massive!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Over een kleine twee weken zal dit topic sluiten en zal bekend worden wat de beste CAKE van 2015 is. Om een zo reëel mogelijk beeld te krijgen hebben we zo veel mogelijk stemmen nodig.

                  Nog niet gestemd ? Doe dit dan snel en ding mee voor een leuke prijs .
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    CRuelty is voor mij de beste cake van 2015
                    www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      Bij de Massive klopt alles gewoon : blink, kleur en enorme boeketten

                      Comment


                        Twijfels tussen de New Moon, Massive en Hallucinator. Stuk voor stuk presteerde ze top.

                        Toch ga ik voor de Hallucinator, deze vond ik qua prijs/kwaliteit het beste.

                        Comment


                          De Gravity van Rubro

                          Comment


                            Voor mij de Cruelty gevolgd door de Panter. Beiden zijn beauty's.

                            Ook de Viking mag er wezen!

                            Bob1

                            Comment


                              panter wolff

                              Comment


                                Mijn stem gaat naar de Wall of Silver van Evolution. Ben zelf erg fan van waaiercakes en ook het publiek kon deze waarderen.

                                Comment

                                Working...
                                X