Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik heb hem niet gewonnen, maar prijs/kwaliteit vond ik de Hallucinator erg goed (staat bij mij op nummer 3). Heel veel mensen hebben deze cake ook omdat hij betaalbaar is, de uitkomst van 'de beste cake' is natuurlijk meer dan alleen 'de mooiste cake'. Beschikbaarheid en prijs tellen ook mee.

    Uiteraard, de Hallucinator is een stunt product, een winkellokker. Kwalitatief deed dit ding precies wat hij moest doen, en inderdaad, er zijn zeker veel spectaculairdere cakes te vinden. Maar het feit dat hij betaalbaar is voor iedereen, op heel veel plekken verkrijgbaar was, krijg je altijd dit soort, in mijn ogen, terechte uitslagen.

    Ter vergelijking Rubro heeft bijna hetzelfde geprobeerd, met de Ghost Protocol. Zelfde prijs segment, maar de Ghost Protocol viel dik door de mand bij de december demo's. En ondanks dat ie door veel mensen is gekocht, komt hij nergens terug in iemand zijn toplijstje. Of wat dacht je van Vulcan's Grand Finale No. 1, geen haar op iemands hoofd die deze bestempeld als beste cakebox van 2015, maar ik gok dat er zeker 50 man er hier 1 hebben gewonnen.

    Prijs/kwaliteit/beschikbaarheid zal altijd de winnaar zijn, en dat vind ik persoonlijk terecht.
    Het gaat uiteindelijk toch om de beste cake vind ik persoonlijk. Iets wat dit jaar een stuntartikel is hoeft volgend jaar geen stuntartikel meer te wezen. Als importeur wordt het zo wel heel makkelijk om aan een beste cake te komen wat ik persoonlijk niet helemaal eerlijk vindt.
    ☞M~PYRO☞

    Comment


      Dan stem jij toch lekker op de beste cake voor jou persoonlijk. Ow wacht, daar gaat deze stemming ook om.

      Nog een ding. Je kunt over alles wel lopen piepen. De ene importeur heeft veel meer verkooppunten de andere heeft meer webshops. Alles heeft er invloed op. Laten we het gewoon lekker simpel houden. Diegene met de meeste stemmen van de leden op Vuurwerkcrew wint de prijs beste cake volgens de leden van Vuurwerkcrew.

      Ik stem btw op de Massive.

      Comment


        Crackling Chry 2.0

        De meest indrukwekkende cake die ik had!

        Comment


          Sunbeam 2 van evolution. Dikste goudgele glitter tails ooit gezien

          Comment


            Zonder enige twijfel de Zena Crackling Chry 2.0.

            Vol, voller, volst. Wat een geweldige luchtvulling en lekker aggressieve crackling.

            Comment


              Familie Spektakel *NIEUW 2015*

              Was voor mij een verborgen pareltje tijdens de vooravond, en verdiend meer aandacht. Bij deze...Mijn cake voor 2015. Het meterpakket in een potje.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Ik gaat toch weer voor de massive.
                Het was de massive of de Hallucinator (die me dochter had uitgekozen).
                Maar me dochter en ik waren uiteindelijk toch enthousiaster over de massive.
                Laatst aangepast door vegetto; 9 January 2016, 12:21.
                The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                Comment


                  Viking wolff.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    Golden Thunder van EVO

                    Comment


                      Massive, in mijn ogen met kop en schouder
                      Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                      Comment


                        Ik had niet super veel losse cakes (8 oid) Maar ik vond de Gravity toch wel erg geslaagd. Dus dat is mijn stem.
                        Vuurwerkpap

                        Comment


                          De Daisy Beam was voor mij toch echt de verassing van de avond. Niet verwacht.

                          Comment


                            Erg lastig moet ik zeggen, qua nieuwe cakes heb ik geen overduidelijke topper gezien.
                            Dit jaar ga ik voor de Chry Crackling 2.0, gewoon een hele dikke waaier blijft dat. Er is dan wel een kopie beschikbaar die hier ook genoemd wordt, maar die heb ik niet live gezien.

                            Daarnaast voor de Massive en de Golden Willow van Evo een extra vermelding, hele dikke cakes!

                            Comment


                              Ik ga voor de chry crackling 2.0
                              De hele straat flipte hem toen ik deze afstak

                              Comment


                                Gezien de artikelen uit mijn collectie vond ik de Zena Triumpf wel een lekkere bak.
                                >0597<

                                Comment

                                Working...
                                X