Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik was zeer verrast door de Daisy Beam Rubro, Crackling Purple Evolution(wat een klappen gek) en de happy thunder Q was ook zeer gaaf. Heb daarnaast color change, massive, hallucinator, freestyle titanium en killer instinct afgestoken!

    Denk dat ik toch kies voor Daisy Beam, vanwege de prijs. Anders koos ik voor Crackling Purple, leek wel massive maar dan in waaier vorm

    Comment


      Voor mij blijft ieder jaar weer de Cruelty van Wolff als topper.

      Comment


        Crackling Fan
        Indrukwekkend luchtvullend spektakel. Eervolle vermeldingen voor de Sunbeam 3 en Chry willow van Evolution, opvallende en originele cakes.Qua prijs/kwaliteitverhouding deden de Feuerblitz en Hyperblitz van Zena - Herlat het verrassend goed.
        Laatst aangepast door LMFR; 4 January 2016, 23:33. Reden: Foute naam, haalde een van de blitzen door elkaar...

        Comment


          Hier ook de Some Like it Hot van Pangu!

          Comment


            Kheb een beetje wisselende gedachte over deze polls
            Vorig jaar kwam de CT en de Massive er als beste door, deze zijn ook heel goed.
            Maar zijn het ook echt de best verkrijgbare ?? (Naar mijn mening niet)

            Kijk dit jaar naar vuurwerktotaal die sommige producten voor een ongekend laag bedrag aanbieden en zelfs 100 cakes weggeven aan prijswinnaars.
            Deze winnaars als voorbeeld : zijn 50 mensen die ook veel andere goede producten kopen en 50 mensen die een meterpakket hebben besteld en daar een dikke cake bijwinnen .
            Voor die laatste groep zal ieder de gewonnen cake als BESTE bestempelen , waardoor een oneerlijk beeld gevormd zou kunnen worden !?!

            Zelf heb ik dit jaar veeel cakes gehad maar van enkel 1 importeur dus ook ik kan geen eerlijk oordeel geven over het TOTALE aanbod in NL.
            Natural Born Pyro

            Comment


              Belo Horizonte van Pangu Fireworks was mijn mooiste dit jaar.
              Verder een eervolle vermelding voor de Massive (Burn-it), de Feuerblitz (Zena NL), Cruelty (Wolff) en Willow Time (Broekhoff).

              Comment


                Ik vond de Laughing Sky wel een erg mooie cake, vooral het tempo. De effecten waren natuurlijk niet enorm groot maar dat ding bleef maar schieten.

                Comment


                  de killer instinct rubro, grote effecten
                  In de crackling chry wolken.

                  Comment


                    De Crackling fan van Vuurwerktotaal. Wat een gruwelijk bakkie.

                    Agressieve crackling mines, een constant tempo en flinke bursts + grote boeketten. Beter wordt het niet. Ik had er ook nog eens 2 overlappend doorgelont dus dat was echt genieten.

                    Koning van de straat

                    Comment


                      Hallucinator HFF lijn - vuurwerktotaal

                      Comment


                        Hallucinator is me het meest bijgebleven, puur door het proffesioneel ogende effect en de grootte ervan!
                        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                        Comment


                          Wellicht heel saai maar ik geniet al jaren het meeste qua losse cakes van de Alcatraz van Wolff.

                          Comment


                            De Crackling Fan van VWT

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                              Kheb een beetje wisselende gedachte over deze polls
                              Vorig jaar kwam de CT en de Massive er als beste door, deze zijn ook heel goed.
                              Maar zijn het ook echt de best verkrijgbare ?? (Naar mijn mening niet)

                              Kijk dit jaar naar vuurwerktotaal die sommige producten voor een ongekend laag bedrag aanbieden en zelfs 100 cakes weggeven aan prijswinnaars.
                              Deze winnaars als voorbeeld : zijn 50 mensen die ook veel andere goede producten kopen en 50 mensen die een meterpakket hebben besteld en daar een dikke cake bijwinnen .
                              Voor die laatste groep zal ieder de gewonnen cake als BESTE bestempelen , waardoor een oneerlijk beeld gevormd zou kunnen worden !?!

                              Zelf heb ik dit jaar veeel cakes gehad maar van enkel 1 importeur dus ook ik kan geen eerlijk oordeel geven over het TOTALE aanbod in NL.
                              Je slaat de spijker op z'n kop.
                              Ik zie hier zo vaak de Hallucinator voorbij komen en vraag me echt af of diegene ook andere 500 grammers hebben afgestoken.
                              Ik denk dat ik met oud en nieuw minimaal 100 cakes heb gezien waaronder de Hallucinator en durf best te zeggen dat er zeker 20 cakes beter/aparter waren dan de Hallucinator. Het is zeker een mooie cake maar zeker niet de "beste".
                              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                              Comment


                                Naar mijn idee ook veel te grote hype...mooie cake maar niet meer dan dat.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X