Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!

    Het oog wil ook wat, zo simpel is het gewoon. En dat zie je terug in het totale assortiment van vuurwerk op de Nederlandse markt, groot, klein, kleurrijk, sober, herkenbaar label etc.

    Wij zijn benieuwd wat jullie nou mooi vinden qua labels, dus daarom de poll voor het "Mooiste label van 2014"!

    De poll is ingedeeld per importeur, maar naast het uitbrengen van een stem in de poll hierboven, willen wij graag weten welke lijn of zelfs specifiek product nou volgens jou het mooiste label heeft.

    Waarom stemmen? Je maakt ook gewoon kans op een mooie vuurwerkprijs! Zo simpel kan het zijn! Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd én hebben gereageerd.
    259
    2Fireworks
    0%
    0
    Bonfireworks
    0%
    2
    Broekhoff Vuurwerk
    0%
    4
    Cafferata Vuurwerk
    0%
    4
    China Red
    0%
    2
    Dutch Dragon Fireworks
    0%
    1
    Evolution Fireworks
    0%
    12
    GBV-WECO-BKV
    0%
    2
    Haokan Vuurwerk
    0%
    5
    Katan Vuurwerk
    0%
    17
    Lesli Vuurwerk
    0%
    6
    Marijn Vuurwerk
    0%
    1
    Mercurius Vuurwerk
    0%
    0
    Pangu Fireworks
    0%
    11
    Pronk Vuurwerk
    0%
    2
    Pyro Solutions
    0%
    0
    Royal Fireworks
    0%
    2
    Rubro Fireworks
    0%
    11
    Vuurwerkmania
    0%
    31
    VDN Fireworks
    0%
    2
    Vuurwerk 24
    0%
    1
    Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burnit)
    0%
    46
    Wolff Vuurwerk
    0%
    96
    Vulcan Europe
    0%
    1

    The poll is expired.


    #2
    Evolution heeft mooie strakke designs die luxe overkomen. Daarnaast heeft Wolff hele mooie(Alcatraz bijvoorbeeld), maar ook hele lelijkerds(The Cube).

    Comment


      #3
      Natuurlijk gestemd voor Wolff Vuurwerk, waarom? Niet alleen omdat zij echt super labels hebben. Maar ze gaven zelfs de consumenten de kans om een eigen cake te ontwerpen. En deze werd in productie genomen!

      Daarnaast hebben zij natuurlijk ook cakes met super ontwerpen. De Pyro Bandits lijn, Cruelty en Heroes. En meer, je ziet gewoon dat er aandacht in geschonken is. Daarnaast zij de labels ook doordacht, passend label bij een cake. Zoals de Heroes van de Pyro Bandits zijn. Hier staan drie medewerkers van Wolff afgebeeld op de cake!

      Vandaar mijn stem voor Wolff Vuurwerk!

      Comment


        #4
        Ik vind de burnit lijn er strak uitzien, gewoon een leuk fel kleurtje en dan simpel de naam er op.
        Niet allemaal rare plaatjes die er niks mee te maken hebben....

        Comment


          #5
          1. Zena: Zwarte Cross Box, Tante Rikie's Kruittuintje vond ik het mooiste label van 2014!
          2. Katan: Malta, Spain, Italy Fanstyles + aantal boxen zagen er qua uitstraling ook goed uit!
          3. Haokan: Tribal Collection, de cakes en boxen hadden een erg mooi label!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #6
            De oudere labels van Wolff (met name de Dynasty lijn) hebben mij als klein jochie de vuurwerk wereld ingetrokken. Ik was vroeger meer geintresseerd in het label van het product dan de uitwerking. Het allermooiste vuurwerk label vind ik die van The Flying Dutchman.

            Comment


              #7
              Mooiste vind ik die van Vuurwerkmania.

              Alle cakes in mooie doosjes, over de tubes zit een folie met het logo erop en bij de cakeboxen ziet het er ook goed uit!

              Comment


                #8
                Voor mij Wolff. Van jongs af aan mee opgegroeid. Mooi label is zeker Alcatraz. Mooi vormgegeven en heeft een soort van aantrekkingskracht voor de koper.
                Aftellen naar .....

                Comment


                  #9
                  Vind de Showtime collectie van Cafferata erg mooi vormgegeven. Strak en kaal uiterlijk. Alleen de noodzakelijke informatie staat erop. De kleuren zwart en rood komen chique over. Een felle kleur of een gele kleur zoals Proline vind ik er persoonlijk goedkoop uitzien.

                  Comment


                    #10
                    Heb voor nu op Wolff vuurwerk gestemd, ik had een aantal cake's van hun en ik vind de labels gewoon erg strak! Bij andere producten die ik niet gehad heb, zijn de labels ook gewoon in orde, en hebben ze een betekenis. Als het echt zo is dat bij de Heroes het 3 medewerkers zijn, vind ik dat helemaal tof! Verder is de Alcatraz natuurlijk een pareltje!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Wolff! Vind ik al jaren met kop en schouders boven de rest uitsteken qua labels.

                      Comment


                        #12
                        Wolff, ben daar mee opgegroeid. Toen ik voor het eerst in aanraking kwam met vuurwerk ging ik op producten af met een mooi label, inhoud en uitwerkingen boeide mij niet. Kan me nog wat herinneren 2 cakes uit de Dynasty lijn, een label met een slang en een label met een militair erop. Zo ben ik eigenlijk vuurwerk interesant gaan vinden

                        Nu vind ik Wolff ook nog steeds de mooiste labels hebben. Joyride, Alcatraz en The Flying Dutchman hebben geven mij een soort aantrekkingskracht.

                        Comment


                          #13
                          Ik heb gestemd op wolff, De dynasty selection heeft elk jaar altijd erg mooie labels!

                          Comment


                            #14
                            Ik heb gestemd, ookal heb ik niet alle producten gezien of gehad. Maar pangu vind ik toch echt gave labels hebben. Daarna kies ik toch voor evolution. Strak netjes, ziet er top uit!

                            Comment


                              #15
                              Ik heb op Wolff gestemd, O.a de labels van de Pyro Bandits zien er goed strak uit.

                              Comment

                              Working...
                              X