Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKE van 2014!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Big 19 al is het meer een assortiment dan een cake. Anders de its mine (zenanl)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
      Big 19 al is het meer een assortiment dan een cake. Anders de its mine (zenanl)
      De Big 19 wordt gezien als cake.

      Comment


        #78
        De crackling chry 2.0 was echt te bruut !

        Comment


          #79
          Massive (Zena) - schitterende kleuren, perfect tempo, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

          Comment


            #80
            Voor mij zonder meer Cruelty uit de pyro bandit lijn van wolff. Dikke groote effecten voor een aangename prijs van 20 euro.

            Comment


              #81
              De Gravity, jammer genoeg niet gehad, maar een vette cake die er volgend jaar bij komt!
              Aftellen naar .....

              Comment


                #82
                Venom Box - Vuurwerkmania

                Comment


                  #83
                  de extreme salute is nog steeds de beste cake van nederland vind ik

                  Comment


                    #84
                    X-Treme Gold Rush
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #85
                      Extreme Salute 2.0, zeker voor de prijs die ik moest betalen
                      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                      Comment


                        #86
                        Ik was keuzes aan het maken, waarom wel waarom niet. Maar het gaat nu om de beste cake, en één cake blijft me heel erg bij. En dat is de Massive van Zena Vuurwerk NL. Uit de Burn It collectie. Deze werd 2x tegelijk geschoten tijdens het 18:00 uur project. En wow, wat een effecten kwamen uit deze cake! Ik houd er wel van, volgend jaar komt hij er zeker weer in!

                        Dus mijn stem gaat naar de Massive - Zena Vuurwerk NL/Vuurwerkvisie - Burn It!

                        Comment


                          #87
                          Ik zit toch te twijfelen over de beste cake. Maar uiteindelijk ga ik toch voor de rainbow twinkler. Waarom een super mooie tail constante hoogte. En een prima boeket erop! De massive ook gezien hoor, maar vind het totaal plaatje van de rainbow gewoon mooier.

                          Comment


                            #88
                            Heroic Strike (Zena)

                            Comment


                              #89
                              Op basis van wat ik zelf had: de Joyride.

                              Comment


                                #90
                                Afgaand op wat ik zelf heb mogen afsteken, kies ik voor Jaws/Pamela. Gate of heaven 4 zit er vlak achter, lekker tempo. Ataka7 was ook indrukwekkend, alleen iets prijziger en korter dan die net vermeld staan en dus plaats moest maken. Ook moeilijk om een keuze te maken tussen een siercake en knalcake imo.

                                Comment

                                Working...
                                X