Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX 2014!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Eerste keer dit jaar de immortal gold geschoten, man man voor een legale 100shots.... WAT EEN BEEST, voor mij de absolute nummer 1

    Comment


      #47
      1. Zena Triumph
      2. Zena Golden Box
      3. Massive

      Comment


        #48
        1. cruel traction, super bak echt genoten
        2. sneaky 6 , super cakes voor 10 per stuk
        3. sick six rubro, ook prijs kwaliteit verhouding

        Comment


          #49
          1. Cruel traction
          2. Triple trouble, zeker gezien de prijs
          3. Road Riot

          Comment


            #50
            1. Spinning tail to Multicolor 100s
            2. Venom Box
            3. Big 19

            Comment


              #51
              1 GREEN TAIL PURPLE STAR W GREEN (bedankt Huisman voor 2 van deze gruwelijke bakken )
              2 Spinning tail to Multicolor (Showbox niet gekregen, maar wat was ik blij met deze ervoor in de plaats wel beetje bijbetalen ;))
              3 Secret temptation Rubro wat een lekkere knalcake! Moet wel zeggen had er 3 tegelijk laten gaan waarvan uiteindelijk 2 tegelijk doorliepen en 1 stopte na een paar knallen.

              Comment


                #52
                1. Cruel traction
                2. Spinning tail to Multicolor
                3. Wonderfull World

                Comment


                  #53
                  Douze points voor de "Rage", oftewel de Cruel traction! Ik heb deze bak voor 100,- gekocht in Voorst, maar wat een klappen en effecten. Een gekkenhuis! Alleen bij de overgang naar de laatste cake een hele korte pauze gehad. Dit had ik nog iets strakker kunnen doen.

                  Leuk punt.....:
                  Zelfs de politie kon dit waarderen. Tijdens het schieten op de markt bleven ze staan. Nadat 'ie klaar was kwamen ze even bij de doos kijken. Ze zagen "geschikt voor particulier gebruik" op de zijkant van de overdoos staan en zeiden dat als je zoiets in Nederland mag kopen je hiervoor toch echt niet meer naar het buitenland hoefde te gaan.

                  Comment


                    #54
                    1. Cruel traction. Was gewoon prachtig. Harde burst en enorme boeketten. Liep op sommige stukjes niet helemaal lekker door, maar ach wat rust er tussendoor is ook prima.
                    2. We like it! In mijn ogen de beste budgettopper van 2014/2015. Mooie rauwe fluit, grote boeketten en als finale mooie spinners.
                    3. Gate of heaven 1. Wat ze uit zo'n klein potje kunnen halen blijf ik me over verbazen. In de freakkorting voor mooie prijs kunnen scoren. Door de steeds hogere adviesprijs wel steeds minder aantrekkelijk.

                    Comment


                      #55
                      1. Cruel traction. Ik denk dat iedereen die deze geschoten heeft er niet onderuit kan. De 'professionele' 200-shots bak van de buurman werd er finaal uitgeknald.
                      2. Massive. Had hem per 6 en wat een klasbak. Voor 25 euro echt een prachtig product.
                      3. Zena triumph. En dan vooral de cake met blinkers. Fantastisch goed.
                      (4. Woede. Weer terug van weggeweest, duur, maar wat een geweld...)

                      Comment


                        #56
                        1 Cruel Traction
                        2 Showbox 1 (Beste prijs/kwaliteit ooit)
                        3 Chrackling Chry 2.0
                        4 Sneaky 6
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #57
                          1. Wonderful World
                          2. Cruel Traction

                          Cruel Traction vond ik zelf wel het mooiste, maar omdat die toch al gaat winnen, krijgt Wonderful World van mij de stem. Deze box was ook super en gaf heel leuke reacties uit de straat.

                          Comment


                            #58
                            1 Six Best Possible ( Cake No. 4)
                            2 Pyro Caviar (Pyromould)

                            Comment


                              #59
                              1. Zena Triumph
                              2. Massive
                              3. Zena Golden Box
                              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                              Comment


                                #60
                                Showbox 1 (absolute topper voor het geld, hoop volgend jaar weer op zo een actie)
                                Gate of heaven 1 (harde burst en grote boeketten, voor dat geld de beste die er is!)
                                Heavy legend 16sh (ouderwets harde burst, merkte ook duidelijk verschil met de salutes)
                                Joy Ride (enorme boeketten en harde burst)

                                Nummer 1 voor mij toch wel de showbox 1!

                                Comment

                                Working...
                                X