Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Alles van de Pangu collectie
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #92
      Persoonlijk vond ik de Nakin Fire van China Red een regelrechte topper voor die prijs. Daarnaast was de 4 Seasons van Rubro ook echt fantastisch, de eerste keer dat ik die had. Wordt kiezen tussen een van die 2 voor mij.

      Comment


        #93
        De New Moon en Golden Power waren echt fantastisch, maar omdat deze al veel stemmen hebben kies ik toch voor een product waarop tot nu toe slechts een aantal stemmen zijn gevallen maar die in mijn ogen 1 van de beste producten was: Six Best Possible van China Red! Harde burst, de effecten zijn prachtig uitgewerkt en het tempo is precies goed om er langdurig van te kunnen genieten terwijl je toch constant een goed gevulde lucht hebt. TOPproduct!!

        Comment


          #94
          Beste product: de vuurwerk bril..

          heb ruiten zien sneuvelen door single shots omdat de jeugd het leuker vond om over de grond te schieten.
          Als zoiets verkeerd gaat dan ben je zelf de sjaak en de daders zijn gevlogen..

          Vandaar dat ik de vuurwerkbril boven vuurwerk kies.

          Comment


            #95
            Wederom goed genoten van de In Shock 1, die gelukkig de kwaliteit nog had van vorig jaar.

            Eervolle vermeldingen zijn de Galaxy Collision van Royal, Freedom van Brilliant/Hardix, een geweldige Earcatcher van Bonfire die ik goedkoop op de kop heb weten te tikken met de kwaliteit van welleer en de Total Madness van Zena.
            Remember, remember, the thirty- first of december!

            Comment


              #96
              Ik ga toch stemmen voor de Big Momma en de New Moon , deze in de straat gehad en kreeg van de omstanders een applaus van jewelste! Deze voor mij komend jaar 2x en een karton New Moon!!

              Comment


                #97
                Beste zelf geschoten product is de Golden Box van Zena, ondanks dat het doorlonten niet handig was.

                Eervolle vermeldingen voor de Bonfire Splitting Comets (op 2) en Bonfire Pina Colada (op 3).
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  #98
                  Eervolle vermeldingen voor de: New Moon, Rude awakings, Silver Salute, Extreme Salute, Mayhem en Killer instinct.

                  De Golden Power wint niet doordat deze niet goed op elkaar overging, de lonten knalde elkaar uit denk.

                  De winnaar voor mij is de Salute cake 1. Bij de eerste kreeg ik echt kippenvel, ongekend harde knallen komen hier van af.
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #99
                    Big Momma van Lesli (Pyroshopper)
                    Maar de Climax XXL van pronk vuurwerk komt op een goede 2e plaats!
                    No Pyro no Party

                    Comment


                      Prijs kwaliteit verhouding moet ik zeggen dat ik toch voor de Big Momma ga. Ik denk na het zien van alle demo`s en al het vuurwerk wat wij dit jaar hadden dit voor mij de verdiende winnaar is.

                      Comment


                        Big Momma, sowieso!
                        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                        Comment


                          In shock, door de goede prijs.kwaliteit en hij knalde gewoon super

                          Comment


                            De shockwave 5 van Schuurmans, man man man wat een vette bak

                            Comment


                              Ik ga voor de Kung Fu van Pangu.
                              Wil dit uiteraard ook even onderbouwen aangezien ik tijd genoeg heb. Ik twijfel ook tussen de New Moon, Golden Power en China by Night. Waarom niet voor deze gekozen? De New Moon is mooi. Prachtig brede crackling. Echter zou de prijs mij weerhouden om deze nogmaals te kopen. Hoe mooi hij ook is. Je betaald er ook flink wat voor. En de Golden Power? Dit was wellicht de mooiste cake van de avond. Prachtige gouden bouketten en volle crackling. Maar als ik kijk wat je er voor betaald lijkt me dat ook wel het minst dat je mag krijgen. Qua kwaliteit dus + maar in verhouding met de prijs toch wat minder. Ook is het toch wat storend dat vrijwel iedereen een andere indeling van de cake had of dat cake C(zoals bij mij) anders was dan voorgeschreven. China by Night? Deze beviel me bijzonder goed en had deze eigenlijk tot beste product willen stemmen. Het enige wat me tegenhoud is dat ik een 2012 versie had. En dat lijkt me niet echt gepast in deze stemming.

                              Waarom Kung Fu? Bij deze singleshots was het met name de prijs/kwaliteit verhouding wat mij trok. Kwalitatief goede singleshots die met een fijne dreun de lucht in gaan. Prachtige effecten. En dat voor €9,95 voor 3 stuks. Een andere reden kan zijn is dat ik de New Moon/Golden Power niet zomaar wil laten winnen. Te voor de hand liggend.

                              Comment


                                Beautiful leaves van Royal gedeeld met de Rude awakening van Zena. Je mag er maar 1 kiezen.....
                                Dan wordt het de beautiful leaves. Het goud hiervan blijft lang hangen en de groene, rode en blauwe blinkers zijn zeer fel. Dit is niet te zien op de YT filmpjes, helaas

                                Comment

                                Working...
                                X