Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik ga voor de Anaconda van Schuurmans, wat een prachtbak.

    Comment


      #77
      Ik begon met de mega maxi. Wat een opener is dat zeg! Had gelijk de aandacht van de hele straat. Daarna golden power, daarna six best possible en toen new moon! Had het idee dat ik alleen maar golden Powers en six best om me heen had.... ? Maar goed, New moon daarentegen was echt waanzinnig groot, breed en straatvullend! Ik kies dus voor de laatste

      Comment


        #78
        Ik ga voor de heroes van wolff.
        Deze pot was voor mij de grootste verassing van het jaar.
        Ik had wel wat verwachtingen van deze pot, maar de boeketten waren veel groter dan gedacht,
        en de burst was beter dan gedacht.

        Ik was meer onder de indruk van deze pot, dan een hoop potten die 50 of 60 euro kosten,
        en dat voor de helft van de prijs!

        Comment


          #79
          voor de prijs waarvoor ik hem meekreeg (139,95 euro), absoluut de addicted to gold van Rubro!
          Wat een heerlijke boeketten, geweldig helder en een lekkere burst. een top bak!

          Comment


            #80
            New moon was echt kippenvel, daar gaat mijn stem dan ook heen! Ook al vind ik het een gedeelde eerste plaats met de golden power.
            Check onze babypijlen rekken met 52500 stuks! Youtube: kMoqwbTCSOM

            Comment


              #81
              Duidelijk..... New Moon

              Comment


                #82
                Voor mij Down Under van Marijn (Forbidden Love)

                Ik had ook de New Moon en deze was ook vet, maar dat was ook wel de verwachting De Down Under is zo'n product dat niet erg bekend is, maar gewoon prima presteert en me echt bijgebleven is vanwege de enorme grote en felle mines en de heerlijke dreunen. Daarom deze keuze!

                Comment


                  #83
                  Ik had hem zelf niet maar afgaande op de filmpjes en reacties ga ik voor de New Moon

                  Comment


                    #84
                    Down Under van Marijn

                    Comment


                      #85
                      Stars over paris! De glitter boeketten waren gigantisch
                      Now your rocking with the best!

                      Comment


                        #86
                        Down Under...
                        075

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Ik twijfel tussen de New Moon, Golden Power en de Sky Palms.... Het wordt iig een product van Royal. Na oud en nieuw maak ik mijn keuze definitief.
                          Golden power had ik niet en de new moon en sky palms staan hier nog in de kast dus kan ik deze niet goed beoordelen want dan moet ik dat via de straatfilmpjes gaan doen. De mooiste en vetste cake die ik heb gezien is de Down Under, wat een geweldige mines en harde klappen kwamen er uit deze cake.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #88
                            Ik kan natuurlijk alleen een keus maken uit de producten die ik zelf in mijn collectie had.

                            Dan word het de sky palms van royal. Echt een cake zoals ik hem graag zie. Eerst een mooie mine, gevolgd door echt een dikke burst knal met daarna een super mooie palm. Ook een cake die bij mij in straat precies zo was als op het china filmpje van royal!

                            Zeer dicht gevolgd door de new moon. Zeer breed en imposant effect. Maar persoonlijk hou ik meer van de effecten zoals van de sky palms.
                            Groeten van Bram.

                            Comment


                              #89
                              Ben van mening verandert. Ipv de GP ga ik voor de SBP van China Red. Prachtige doorlontbak. En in een rustig tempo. Heb echt genoten van deze bak.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #90
                                Ik ga dan echt voor de Cross van MX/Marijn vuurwerk. Wat een supergave bak zeg. Voor t eerst sinds jaren dat ik weer ff een kippenvelmomentje had van 1! consumentencake/waaier. Echt een regelrechte topper.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X