Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zowieso Pronk vuurwerk zijn cake Climax XXL die is zo groot en mooi vooral in mijn vuurwerk show kreeg ik velen complimenten

    Comment


      Addicted to Gold van Rubro. Wat een bak is dit zeg en presteert in de straat net zoals de winkeliers demo. Wow!

      Comment


        1: New Moon (Royal Fireworks)
        2: Tequila Blue (Zena)

        De doorlontbakken zijn heerlijk, maar bovenstaande cakes zijn absoluut het bijzonderste in de show. Daarover werd achteraf met verwondering over gepraat!

        3: 4 Seasons (Rubro) was gewoon zalig. Bruut tempo op het einde. Ik denk dat ik die op 3 zet.
        4: Alle potten van de Galaxy Collection (Royal) zet ik op 4, super Mines en grooote uitwerkingen!
        5: Immortal Gold (Rubro) was goed, maar minder mooi dan vorig jaar (Cake C, red strobe willows waren beneden maats)
        6: Golden Power (Royal) geeft niet geleverd wat het heeft belooft. Cake 3 was anders, zonde, geen crackling willows:(. Verder wel heerlijk, met name cake A en D!!
        7: 6 best possible was lekkerr, maar stoptje na 1 cake. Tempo mag hoger.
        8: Whistle Blower (Royal) schoot de thunders en de Fluiters niet door elkaar, erg jammer (Geen chaos). Verder topper!
        9: Thunder Flower (Royal): Goede knalcake cake.
        10: Crocodile (Schuurman) schoot lekker, maar steeds met een tussenpose na een reeds schoten. Jammer, de bak moet in 1 keer leeg!
        11: Silver Willow (Royal). Niet geleverd zoals belooft. Schoot in W, zonde. Op de verkoopfilmpjes wordt deze in Z geschoten.

        Comment


          Voor mij nog steeds de oude vertrouwde Fire Flower van Royal Fireworks!!! Super dat ie er dit jaar weer was.

          Comment


            Ik ga voor een klein stukkie vuurwerk, namelijk de Ghost King van Rubro.

            Comment


              De zena boxen... had mayhem, mixed, revolution en triumph... alle 4 super..m mooie heldere effecten.
              goede burst en breede effecten. Alle 4 een wow factor, zowel bij mij als in de straat.

              Comment


                Sky Palms van Royal!!

                Comment


                  ik ga toch echt voor de Golden Power van Royal Fireworks!

                  Comment


                    deze zal het nooit worden aangezien een hoop mensen hem gemist hebben

                    Six Best possible ( china red)

                    maar degene die hem hadden vonden hem allemaal super.
                    en bij mij in de straat vonden ze hem allemaal geweldig..
                    voor mij de absolute topper van 2013 en sommige vinden hem iets te traag maar dat vind ik juist een pluspunt
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      Voor mij de big momma op 1, prijs/kwaliteit niet te overtreffen denk ik.
                      Op 2, iets wat denk ik velen niet hebben gehad/gezien en dat is de street collection 1 van heron. Echt prachtige volle goud boeketten, goede falling leaves en mooie blauwe peonies.
                      Omdat deze iets duurder is, op 2.

                      Comment


                        Pamela (Pyroshopper/Lesli)

                        Mooie opbouw, grote boeketten en onder de 30 Euro

                        Comment


                          Mijn beste product is de 6 elements van Rubro.

                          Comment


                            Extreme Salute 2.0 Barely Legal en de Backdraft van Dynasty (klein potje maar grote uitwerkingen)!

                            Comment


                              4 Seasons (Rubro)

                              Comment


                                de royal celebration van royal

                                Comment

                                Working...
                                X