Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne Feestdagen en een mooi 2024!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fijne Feestdagen en een mooi 2024!

    De kerstgroeten vallen dagelijks op de mat, collega's wensen je fijne feestdagen, de kerstborrel is geweest en het kerstpakket staat naast de boom. Yes, nog maar een paar dagen te gaan tot de kerst!

    Een jaar waarin binnen de vuurwerkbranche een forse verandering is geweest, een enorme wisseling in het assortiment van alle importeurs. We hebben nog 10 dagen te gaan voor we het mogen testen, maar we kijken ook al een beetje uit naar het vele beeldmateriaal en de reacties in januari.
    Het is zichtbaar druk op het forum, veel nieuwe posts als je even niet online bent geweest, prachtig om te zien dat het nog steeds zo leeft bij de liefhebbers! Bedankt aan iedereen voor zijn of haar bijdrage aan het forum.

    Wij willen via deze weg iedereen heel fijne kerstdagen wensen ook veel sfeer op weg naar de mooiste dagen van het jaar!

    Geniet volgende week ook van de verkoopdagen, slechts een weekje te gaan tot de nachtbrakerstopics live zijn en we de eerste collectiefoto's online mogen verwachten. Een dagje eerder afhalen, iets meer rust, pak het moment om bewust te genieten en maak er een fantastische jaarwisseling van om een mooi en gezond 2024 in te luiden!

    Vuurwerkcrew.nl


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Merry Xmas 2024.png
Vertoningen:1
Grootte:132,7 KB
ID:	1619062

    #2


    Voor en aan iedereen die iets te maken heeft met dit forum : fijne feestdagen en alvast een goed en gezond 2024 gewenst.

    ☃️☃️☃️☃️☃️
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Ik wil de mannen van VWC en members fijne kerstdagen en een knallend oud en nieuw wensen. Iedereen bedankt die dit forum top maken op naar een nog mooier 2024 op vuurwerk gebied.

      Comment


        #4
        Iedereen bedankt voor jullie bijdrage aan dit forum.
        Het draagt voor mij erg veel bij aan mijn plezier voor vuurwerk.
        Ik heb geen vrienden die besmet zijn met het pyro virus, dus het is erg fijn om hier onderdeel van deze community te zijn!

        Special thanks naar alle mensen die filmpjes maken en product reviews geven. Hierdoor wordt het voor mij makkelijker om mooie producten te selecteren.

        Verder wil ik de crewleden, importeurs en winkeliers ook bedanken voor hun bijdragen en de leuke prijsvragen!

        Ik wens iedereen hele fijne dagen en een knallende jaarwisseling zonder incidenten.
        Laatst aangepast door ATF; 21 December 2023, 10:59.

        Comment


          #5
          Ondanks dat er wat ontwikkelingen zijn op het forum waar ik het niet helemaal mee eens ben (buitenland b.v.), ben ik toch heel blij dat het forum er nog steeds is en zo levendig! Dus hartelijk dank aan alle VWC mannen die dit toch weer mogelijk maken. Hier ook geen vrienden die net zo gek zijn als wij m.b.t. vuurwerk, dus mooi dat je hier dat toch kan delen!

          Alle crew mannen en forum leden, heel fijne kerstdagen, een mooie laatste week en goede jaarwisseling toegewenst! En kijk uit met vuurwerk!

          Comment


            #6
            Bij deze ook een dank naar de mensen achter dit forum. Zonder jullie zou dit allemaal niet bestaan. Een tijd geleden wist ik nog niet dat er zo'n groot platform voor vuurwerkliefhebbers was. Vrienden delen mijn passie niet, dus ik was er altijd alleen in. Super fijn dat ik dit nu heb gevonden en veel gelijkgestemden heb gevonden

            Ik wens iedereen een fijne kerst en heel veel plezier (en veiligheid) met het afhalen en stoken!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door 1908OTC Bekijk bericht
              Bij deze ook een dank naar de mensen achter dit forum. Zonder jullie zou dit allemaal niet bestaan. Een tijd geleden wist ik nog niet dat er zo'n groot platform voor vuurwerkliefhebbers was. Vrienden delen mijn passie niet, dus ik was er altijd alleen in. Super fijn dat ik dit nu heb gevonden en veel gelijkgestemden heb gevonden

              Ik wens iedereen een fijne kerst en heel veel plezier (en veiligheid) met het afhalen en stoken!
              En zo is dat voor heel veel andere freaks ook! Voor mij is vuurwerkcrew elk jaar een mooie uitvalbasis om deze traditie voort te blijven zetten en hierna toe te leven!

              En hoewel niet iedereen de passie deelt, wordt het vuurwerk wel altijd gewaardeerd op de plek waar ik het afsteek.

              Fijne dagen allemaal, geniet ervan! Want hoe snel de dagen voor oud en nieuw gaan, hoe snel de ophaaldagen en oud en nieuw zelf ook voorbij vliegen! Happy 2024 (uiteraard ook met vuurwerkcrew.nl).

              Comment


                #8
                Iedereen prettige kerstdagen en geniet van. Een veilig en mooi, oud en nieuw
                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                Comment


                  #9
                  Prettige kerstdagen en natuurlijk een knallende jaarwisseling. Bedankt allemaal!

                  Comment


                    #10
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2024-1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:177,7 KB
ID:	1603430


                    Ik wens alle Leden en de Crew een heel fijne Kerst en een heerlijke Dag Der Dagen.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #11
                      Hele fijne dagen allemaal, geniet er van. En iedereen bedankt die het forum maakt tot wat het is.

                      Comment


                        #12
                        Het einde van de countdown komt in zicht, jammer maar ook positief. Ook hier op het forum is de tijd weer voorbij gevlogen. Veel mooie dingen weer gezien en gelezendit jaar op VWC! Wat zou het zuur zijn zonder VWC, ook daarvoor weer dank dit jullie dit mogelijk houden / maken.

                        Iedereen fijne feestdagen gewenst en een prachtige jaarwisseling toegewenst!
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #13
                          Iedereen bedankt voor de bijdragen op dit forum.

                          Altijd heerlijk als we het forum weer door kunnen spitten.

                          Ik wens iedereen fijne dagen toe, en niet te vergeten een knallend feestje op onze dag!

                          Comment


                            #14
                            Iedereen bedankt voor het in stand houden van dit forum! Zonder leden geen forum. Dankzij dit forum heb ik het mooiste vuurwerk in de straat staan, en ik denk veel leden met mij als ik de lijstjes zo bekijk.

                            Speciaal dank ook voor de mods voor alle tijd die ze in dit forum steken om de boel draaiende en netjes te houden en soms lastige vraagstukken voor de kiezen krijgen (en soms ook een laag modder helaas).

                            Iedereen goede kerstdagen, en geniet met de volle 200% van de laatste dagen van het jaar. Veilige en knallende jaarwisseling gewenst!

                            Comment


                              #15
                              Voor eenieder ontzettend fijne feestdagen gewenst en op weg naar een gezond en gelukkig 2024. Laten we de laatste 1,5 week van het jaar genieten van de sfeer, de kerstdagen, de afhaaldagen en lekker leven naar het moment. Dat we nog maar een druk slot van december mogen hebben hier en een geweldig, sfeervolle tijd beleven!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X