Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het bijhouden van al je vuurwerkorders

    We kennen het allemaal wel, richting het einde van het jaar hebben we inmiddels meerdere bestellingen lopen. Maar hoe hou jij voor je zelf duidelijk wat je waar hebt besteld. Print je de bestelbonnen direct uit of maak je een aparte map aan waar je het allemaal in bewaard?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Bestellingen netjes in een excel met alle benodigde informatie erbij. Bestelbonnen in een aparte map.

    Comment


      #3
      Bestelbonnen/mails in een aparte map in de mail.
      Alle producten die ik heb in een overzicht in Excel, per rit een andere kleur, zodat je precies kan zien wat waar gehaald wordt en hoeveel het is.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Sowieso, in een map/blocknote en als back up in mijn pc
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          In de Discord server prive opgeslagen, in de mail de orders en op de dagen zelf printen!
          Knaldrang

          Comment


            #6
            Totaallijst van alles in Excel. De bestellingen zelf in speciale mappen in de mail en vlak voor de ophaal dagen fysiek printen en ook in aparte mapjes.

            Comment


              #7
              Hou in Excel bij ik allemaal besteld heb. Daarnaast print ik de bestelbonnen uit en die hou ik op volgorde van afhalen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Dit is hoe ik het bijhoud in Excel. Het ziet er wel een beetje triest uit dit jaar

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230906_183010_Sheets.jpg
Vertoningen:1
Grootte:125,8 KB
ID:	1599024


                De afhaalbonnen haal ik een paar dagen voor het ophalen uit mijn inbox.
                Well, that depends...

                Comment


                  #9
                  Beetje het zelfde als iedereen hier ;-).
                  Alles overzichtelijk in exceloverzicht, per afhaal locatie bij elkaar. Route met tijden staan al vast. Daarnaast aantal, naam, aantal schoten en NEM inzichtelijk. Order in map in inbox, printen we 27e wel uit!

                  Doe al jaren zo dus wel is grappig om jaar/jaren terug te kijken wat ik toen had.
                  Het mooiste werk is vuurwerk!!

                  Comment


                    #10
                    Heb ook wel jaren gehad dat ik misschien wel 8 winkels af ging, alles mooi in een Excel verwerkt ja.
                    Probeer tegenwoordig toch wat meer gecentreerd te bestellen, beter voor het overzicht van de uitgaven vooral ook. Ben er nog weleens achter gekomen dat ik toch ergens nog een bestelling van een aanbieding had geplaatst die er eigenlijk niet meer tussen paste qua planning. Wat een geregel dan hehe en het slaat nergens op.

                    Nu lekker overzichtelijk, 3-4 orderbonnen en gaan, veel makkelijker in te plannen ook.

                    Comment


                      #11
                      Als boekhouder (of officieel data entry medewerker) houd ik natuurlijk altijd/alles netjes bij.

                      Sowieso alles verwerk ik altijd in Excel en scan ik direct thuis in zodat ik een digitale kopie heb.
                      De documenten die ik moet bewaren/meenemen ligt dan standaard allemaal bij elkaar op 1 plek.

                      Vroeger verwerkte ik alle prijslijsten van folders ook nog in Excel, maar gezien die er steeds minder zijn ben ik daar mee gestopt. Al was het best wel een leuke klus.

                      Ook maak ik van alles foto's (als fotograaf doe ik dat sowieso al xD)
                      Website: https://www.rfgfireworks.nl

                      Comment


                        #12
                        Ik geef de mailtjes van mijn orders een sterretje zodat ik ze makkelijk terug vind. Print ze vaak pas de avond voor het afhalen uit en leg ze op volgorde van tijd.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Ik geef de mailtjes van mijn orders een sterretje zodat ik ze makkelijk terug vind. Print ze vaak pas de avond voor het afhalen uit en leg ze op volgorde van tijd.
                          Ja bij mij ook, pas de laatste dag alles uitprinten. Komt vaak tot op het laatste moment nog wel eens wat bij.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            #14
                            10 bestellingen op verschillende locaties doe ik niet meer, ik beperk het tot max 4 en dat bevalt me erg goed.

                            Comment


                              #15
                              Makkie dit jaar. Geen zin om halve land door te reizen dus meeste komt uit de buurt bij een wolff dealer vandaan. Misschien zelf we alles….

                              Comment

                              Working...
                              X