Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gevoel bij "het perfecte stookweer"

    Door het jaar heen zijn er gereld dagen waarbij de kriebels ineens flink omhoog schieten doordat het een perfecte dag is om flink te stoken.

    Dat gevoel heb ik vaker, over het algemeen in de herfst en winter, maar herkennen jullie dat? En wat is voor jou precies het "perfecte stookweer"?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Heel lichte mist. Windkracht 2. Droog uiteraard. Koud hoeft niet eens meer voor mij, afgelopen jaar gewoon in mijn sweater gestookt (het was 16 graden) en dat beviel ook wel.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Droog, 5 graden, kleine wind zodat de rook weg kan
      Knaldrang

      Comment


        #4
        Droog, wind max 2 bft, beetje mist want dan komen de kleuren er beter uit. Het liefst een paar graden vorst, is de burst toch net een tandje harder voor mijn gevoel

        Comment


          #5
          Droog en wind 2, meer vraag ik niet. Ja mag een graad of 22 zijn, ben daar wel eens nieuwsgierig naar haha
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Droog, windkracht 2 maximaal en kraak helder bij een temperatuur onder 0 en als kers op de taart met wat restjes sneeuw hier en daar. echt perfect, helaas amper meegemaakt vorig jaar gewoon warm en dat drukte de sfeer aanzienlijk voor mij samen met de regen en wind.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Lekker koel zo rond de 2 graden, licht briesje, liefst beetje ijs op de auto's en t gras dat je zo'n witte gloed hebt overal. Vuurkorfje aan, oliebolletje erbij en gaan.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                NO wind 2 Bft, rond nul graden, opklaringen met enkele kleine wolkjes en wellicht een verdwaalde vlok sneeuw...

                Comment


                  #9
                  Sneeuw! Van mij mag er best wel een laag sneeuw van 3/4 centimeter liggen. Het gebeurd helaas niet vaak, maar ik vind het zoveel sfeer hebben om in de sneeuw te stoken. Daar een windkracht 2 bij met een graad of -2/-3. Waar kan ik tekenen?
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Kom net van buiten en wat is het weer fijn dat het een stuk koeler is. Moest meteen aan dit topic denken.

                    Comment


                      #11
                      Na werk liep ik naar de auto en het weer was zo goed.. zo goed om te stoken!

                      Comment


                        #12
                        Ik zei het nog zo gisterenavond, weetje waar het een goed weertje voor is?
                        Knaldrang

                        Comment


                          #13
                          Met een graad of 3-4 buiten staan op een hele grauwige dag vind ik toch wel een sfeer.
                          Vuurtje erbij, lekker biertje erbij.
                          Nadeel is dat het dan vaak in de avond allemaal blijft hangen in de rook
                          The final ignition

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door meester J. Bekijk bericht
                            Met een graad of 3-4 buiten staan op een hele grauwige dag vind ik toch wel een sfeer.
                            Vuurtje erbij, lekker biertje erbij.
                            Nadeel is dat het dan vaak in de avond allemaal blijft hangen in de rook
                            Dat dus, overdag vind ik die sfeer ontzettend sfeer verhogend, maar in de avond is dat echt een drama. Weer van nu, maar dan een paar graden kouder, zou perfect zijn.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Wel lekker die koudere dagen nu, dat je ook direct die haarden weer ruikt enzo, geeft meteen sfeer, heerlijk.
                              Zo een strak blauwe lucht en flink koud was altijd perfect voor het stoken overdag.
                              Voor de avond en de nacht liefst helder en wel koud, minimale wind waardoor wel de rook wegtrekt natuurlijk.
                              En zeker mag het gesneeuwd hebben, enorm sfeer verhogend in de avond en nacht met al dat vuurwerk. Wel meegemaakt een paar keer, supervet.

                              Comment

                              Working...
                              X