Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

    Is het een kunst of een echte boom,welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

    En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Eerste zaterdag van December, 2/12 dit jaar.
    Heeft u misschien een vuurtje?

    Comment


      #3
      Meestal 1stenof 2de week van november.

      Mijn zoontje vind het ook helemaal geweldig en die vraagt er meestal rond september oktober al om.

      Wij houden allebei van de lichtjes en de gezelligheid die het geeft als de donkere dagen aankomen
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Sinds een aantal jaren staat de kerstboom hier al vanaf half oktober. Kan niet wachten om de boom weer van zolder te halen

        Comment


          #5
          Altijd 6 december als de sint man weg is
          Knaldrang

          Comment


            #6
            vaak een week voor de sint

            Comment


              #7
              K heb hem dit jaar zelfs niet eens afgebroken, hij staat er nog steeds xD
              Uiterst dat ik de inhoud van de boom dit jaar ietwat gaat veranderen.
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #8
                Tot 3 jaar geleden wachtte we altijd tot de Sint het land uit is. Nu doen wij het op 1 december opzetten. Niet eerder omdat ik vind dat het bij december hoort, niet november. Hetzelfde met kerstliedjes, die luister ik niet eerder dan december.

                Comment


                  #9
                  Hebben afgelopen jaar een kunstboom gekocht zodat we hem eerder op kunnen zetten. Vaak zetten we de echte boom laatste weekend van november op, maar dan begon ie vlak voor kerst echt wel te hangen. Een echte boom blijft het mooist en ook de geur is een gemis. Maar het eerder op kunnen zetten is wel echt een heel groot plus punt. Denk dat we hem dit jaar 3de weekend van november opzetten.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Na 20 jaar trouwe dienst hebben we begin dit jaar een nieuwe kunstboom gehaald, ik gok dat het ergens begin december gaat worden, maar mijn dochter kennende sluit ik niet uit dat hij er in november al staat...
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Altijd laatste weekend van November. Begin wel steeds eerder met een accessoire hier en daar.

                      Comment


                        #12
                        Vorig jaar overstag gegaan voor een neppe kerstboom. Normaal gesproken kochten we er eentje in het eerste weekend van december of direct na Sinterklaas, dan bleef ie meestal prima tot en met de kerst ook.
                        Nu ie gewoon op zolder staat en te pakken is, staat ie sowieso eind november al, kijk er nu al naar uit. Dat is dan toch wel ideaal hoor, net ff langer die sfeer in huis, mooi van genieten.

                        Comment


                          #13
                          Dat zal denk ik net als andere jaren op 6 december zijn.

                          Comment


                            #14
                            Traditie getrouw op 6 december, wel een echte boom ipv kunst. Optuigen regelen mn vrouw en dochters!

                            Ik hang wel altijd begin november de kerstverlichting op aan overkapping wat voor mij ook bijdraagt aan sfeertje naar oud en nieuw!
                            Het mooiste werk is vuurwerk!!

                            Comment


                              #15
                              Wordt het eerste weekend van november!
                              16e jaar op vuurwerkcrew!!

                              Comment

                              Working...
                              X