Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe laat sta jij op de 31ste ?

    Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik probeer wel altijd uit te slapen maar lukt meestal toch niet omdat ik in mijn hoofd te druk bezig ben met de laatste voorbereidingen.

    Comment


      #3
      Uurtje of 8 meestal. Ik slaap wel de nacht er voor, gewoon vanwege de drukke afhaaldagen al.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Verschillend, meestal heb ik die dag nooit een bestelling ophalen gepland staan. Tenminste nooit een vroege. Afgelopen keer zelfs helemaal niets en dat werd bijna een saaie dag haha. Dit jaar toch anders plannen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Gewoon heerlijk om een uurtje of 10/11. Lekker uitslapen eerste knallen horen en dan rustig starten
          Knaldrang

          Comment


            #6
            dit jaar eindelijk eens uitslapen ivm geen verkoopdag
            www.vuurwerkhuboxl.nl

            Comment


              #7
              Ik probeer altijd uit slapen maar wordt meestal rond 07:00 uur al gewekt door het eerste vuurwerk

              Comment


                #8
                Kleine kids dus standaard om 06:00-06:30… ook die dag ben ik bang. Voordeel is dat we dit jaar die dag zelf wat rustiger aan kunnen doen aangezien het geen ophaal dag is, dus uurtje tukken tussen de middag zal genoeg energie geven voor tot in de late uurtjes.

                Comment


                  #9
                  Het is een vrije dag, dus ik slaap lekker uit. Tenzij er een melding komt en/of men ineens besluit dat je toch weer vanaf 10.00 mag knallen.
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #10
                    Meestal sta ik vroeg op om samen met mijn zoon vuurwerk op te halen, maar aangezien er geen verkoopdag is denk ik dat ik dan lekker (probeer) uit te slapen.

                    Comment


                      #11
                      Vroeger stond ik zo rond 8:30 - 9:00 uur op. Nu ga ik heel laat naar bed en sta niet eerder dan 12:00 uur op.

                      Comment


                        #12
                        Knap dat mensen op die dag uit kunnen slapen zeg. Ik zet echt ieder jaar standaard de wekker om 06:00. Dan kan ik mooi rustig aan wakker worden en vast wat voorbereidingen doen voor het eten die dag. Vanaf 10:00 is het hier feest, dus beginnen de dag mooi op tijd.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Sinds het overdag stoken er niet meer is kan ik prima uitslapen tot een uur of 9:00/10:00. Vroeger zat slapen er niet in. Te veel spanning ik kon niet wachten.

                          Comment


                            #14
                            Dat ligt er helemaal aan hoe we de dag gaan invullen. Daar staat tot nog toe niets voor gepland. Normaal is het wel relatief vroeg voor een ''vrije dag'', tussen 7 en 8.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Zoals de afgelopen jaren gebruikelijk is, zodra de kinderen wakker zijn! Nu zit dit gelukkig al even aardig stabiel rond 07.00.

                              Comment

                              Working...
                              X