Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote kerstdorp topic.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Lekker bezig hoor, ziet er ook weer tof uit. Dit is alvast voor volgend jaar allemaal?
    Nee, ik heb in de hoek van de woonkamer nog een kastje over

    Comment


      Hier was ik nog niet aan toegekomen, maar de film is ook klaar. Eerste gedeelte is overdag. 2e deel avonds.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
        Ik maak dan geen traditioneel kerstdorp maar ben wel fan van de lego kersthuisjes, vandaag dan ook direct de nieuwste aangeschaft. Hopen dat die snel binnenkomt
        Hier ook. Super leuk om met de kids mee bezig te zijn.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_9353.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,3 KB
ID:	1603612

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_9350.jpg
Vertoningen:1
Grootte:194,0 KB
ID:	1603613
        Het beste van VWC

        Comment


          Zelf ook fan van de Lego huisjes. Heb inmiddels een beperkte verzameling. Helaas is de vrije tijd om ze te bouwen schaars, laat staan om er een mooie omgeving omheen te bouwen. Idee is de huisjes in takt te laten zodat ik volgend jaar niet alle huisjes opnieuw hoef te bouwen. Enkel eventuele nieuwe huisjes en aankleding. Zo hoop ik het steeds verder uit te breiden. De huisjes zijn wel vrij fors en nemen dus best wat ruimte in.
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231216_234214.jpg
Vertoningen:1
Grootte:131,3 KB
ID:	1603678
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231216_234605.jpg
Vertoningen:1
Grootte:125,2 KB
ID:	1603679Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231216_234526.jpg
Vertoningen:1
Grootte:116,9 KB
ID:	1603680
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231216_234424.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,8 KB
ID:	1603681Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231216_234513.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,6 KB
ID:	1603682

          Comment


            Mooi spul ook, de eerdere edities kosten goed geld ook.
            Dat licht koop je er dan los bij? Weleens van die sets gezien, ook voor dat Home Alone huis enzo.

            Comment


              Overal flinke kortingen, al heb ik het idee dat de prijzen eerst omhoog worden gegooid en vervolgens op de oude prijzen uitkomen. Maar hier iemand nog wat besteld?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Helaas, vandaag het kerstdorp weer opgeruimd. De volgende foto's wou ik nog even plaatsen. De week voor kerst, stond er 's avonds plots een Kruitkameraad voor de deur. Hij had de foto's gezien dat ik wat rekjes had geknutseld, op een avond dacht hij, dan maak ik de inhoud ervoor. Geweldige verrassing!!

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231223_145021.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,9 KB
ID:	1605020

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231223_145015.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,1 KB
ID:	1605021

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231223_145012.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,7 KB
ID:	1605022

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231223_145019.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,4 KB
ID:	1605023
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  Vet gedaan hoor. Zonde dat het alweer afgebroken moet worden.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                    Vet gedaan hoor. Zonde dat het alweer afgebroken moet worden.
                    Nee hoor, bij mij blijft het de hele maand januari nog staan

                    Comment


                      Tof gemaakt. Hier staat nu ook alles klaar om hem weer op te ruimen, echt zonde.
                      Het is wel een ongelooflijke opslag dat je er aan hebt hoor, wat een dozen en volgend jaar komt er weer bij natuurlijk.

                      Comment


                        Ja de opslag is wel een ding inderdaad, het neemt echt behoorlijk wat ruimte in beslag allemaal. En wat je zegt, zal vast meer bij komen dit jaar.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                          Helaas, vandaag het kerstdorp weer opgeruimd. De volgende foto's wou ik nog even plaatsen. De week voor kerst, stond er 's avonds plots een Kruitkameraad voor de deur. Hij had de foto's gezien dat ik wat rekjes had geknutseld, op een avond dacht hij, dan maak ik de inhoud ervoor. Geweldige verrassing!!

                          [ATTACH=CONFIG]79955[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]79956[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]79957[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]79958[/ATTACH]
                          Echt heel tof. Zo zie je maar weer dat de hobby veel meer is dan alleen die paar uurtjes per jaar lontjes aansteken.

                          Comment


                            Afgelopen vrijdag de buitenverlichting opgeruimd. Vanochtend de binnenverlichting en kerstboom. Het is meteen een stuk kaler en ongezelliger

                            Wel bij moeders de vrouw voor elkaar gekregen dat het kerstdorp iets langer blijft staan

                            Comment


                              In de uitverkoop een paar mooie artikelen voor m'n eerste kerstdorp aangeschaft. In november maar beginnen met knutselen! Helaas blijkt van één van de producten de bekabeling binnenin een enorme losgehaalde puinhoop te zijn, dus zal dat nog moeten uitpuzzelen. Momenteel doet niks het in dat item.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                                In de uitverkoop een paar mooie artikelen voor m'n eerste kerstdorp aangeschaft. In november maar beginnen met knutselen! Helaas blijkt van één van de producten de bekabeling binnenin een enorme losgehaalde puinhoop te zijn, dus zal dat nog moeten uitpuzzelen. Momenteel doet niks het in dat item.
                                Wauw lekker bezig! Ook hier eind oktober/november kerstverlichting en boom op!

                                Comment

                                Working...
                                X