Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Nou ja vandaag weer gewoon werk dag.
    Eigenlijk ook wel weer blij dat alle feestdagen achter de rug zijnde stress heeft plaatsgemaakt voor na genieten!
    Dus ik ben weer helemaal zen!
    Nu weer lekker 11 maanden dagdromen,
    Op weg na een nieuwe jaarwisseling!

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
      Ja, inderdaad. Al die winterse dingen vind ik zo lekker sfeerverhogend. Binnenkort ook de buitenverlichting hier maar weghalen. Zo zonde.
      Je kunt met weghalen wachten tot Driekoningen, of nog even laten staan; in enkele Oost-Europese landen moet Kerst nog komen.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
        Je kunt met weghalen wachten tot Driekoningen, of nog even laten staan; in enkele Oost-Europese landen moet Kerst nog komen.
        Wij wachten altijd tot na 3 koningen inderdaad. Maar da's al snel!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Voorgaande jaren had ik begin januari altijd een leeg gevoel, bijna zoals heimwee misschien wel. Dit jaar eigenlijk helemaal niet en alleen maar voldaan. Voor m'n gevoel heb ik dit jaar echt de 'sweet spot' gevonden tussen kwaliteit en kwantiteit waardoor het eigenlijk perfect is

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
            Voorgaande jaren had ik begin januari altijd een leeg gevoel, bijna zoals heimwee misschien wel. Dit jaar eigenlijk helemaal niet en alleen maar voldaan. Voor m'n gevoel heb ik dit jaar echt de 'sweet spot' gevonden tussen kwaliteit en kwantiteit waardoor het eigenlijk perfect is
            hier kan ik me eigen in vinden

            Comment


              #81
              Vandaag was de eerste dag dat ik echt in een dip zat/zit. Heb een poging gedaan om de rotzooi van de kerstbomen op te ruimen, kerstverlichting weghalen en zo en morgen komen ze de overgebleven bomen weghalen.

              En dan ga je denken dat je een week geleden nog in de bunkers stond en vuurwerk aan het uitleveren was. En dan komt het besef dat het echt weer klaar is voor een jaar. Maar ook dat ik het bijna leuker vind om in de winkel te staan en met vuurwerk te werken dan het zelf af te steken. Vorige week heb ik in 4 dagen tijd 48 uur gewerkt. en tot aan oudjaarsdag alleen maar met vuurwerk bezig geweest. En er is in die dagen geen moment geweest dat ik er klaar mee zou zijn.

              Laat het maar gauw lente worden
              Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

              Comment


                #82
                Ja, gek he, nu zit je in die modus van "een week geleden was ik...", dat waren de mooiste dagen.
                Alle voorbereidingen en dagen met sfeer naar de jaarwisseling toe maken het zo mooi, het afsteken is gewoon een afronding, helaas is het daarna gewoon weer plots terug naar normaal.

                Comment


                  #83
                  Geen dip gehad. Oud en nieuw was op 1 klein akkefietje eentje voor in de boeken. Dan zijn de herinneringen er alleen nog maar om van te genieten.

                  Comment


                    #84
                    Wel bijzonder te lezen dat steeds meer freaks de voorbereidingen leuker vinden dan het afsteken zelf. Hier zelf ook al jaren dat gevoel. Zit niet in een dip, maar heb wel enorme koopdrang, dat wel.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #85
                      Vanmiddag met m'n dochter de prijs uitgereikt gekregen van de wethouder voor het opruimen; nu zit echt alles er weer op. Op naar het show seizoen en de zomer :-)
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        #86
                        Normaal gesproken had ik altijd last van de nieuwjaarsblues maar dat valt dit jaar wel mee. Ik ben ook nog een dikke week vrij na nieuwjaar dus heb lekker rustig aangedaan.
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #87
                          Vandaag wel echt een ´´blues´´ dag. Alle kerstverlichting buiten opgeruimd, de 1e boom binnen opgeruimd. Morgen nog de andere boom en dan is alles echt weg. Verschrikkelijk. Maar het is zo weer november.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #88
                            Exact hetzelfde als anders. Natuurlijk is kerst, de afhaal / verkoopdagen, voorbereiden en oud&nieuw flink sfeerverhogend. Maar vuurwerk is hier 365 dagen in het jaar, dus van die dip geen last meer. Koopdrang is dan wel weer een dingetje. Kerstverlichting buiten hebben we al jaren benoemd tot 'winterverlichting' dus er blijft een cluster van 40 meter in de tuin hangen tot eind februari..
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #89
                              Dip is erg groot hier. elke dag op het forum topics lezen wat wel erg fijn/leuk is. En elke dag meerdere webshops toch even openen om te kijken of er alweer besteld kan worden. En inderdaad een erg grote koopdrang ondanks dat het budget nu nog zo groot is , meestal komt dit door het jaar heen.

                              Het is voor mij januari altijd even doorkomen. Daarna zijn er weer genoeg leuke andere dingen. Zodra ik dan terug ben van de zomervakantie ga ik ook weer direct kijken naar het vuurwerk en dan is mijn budget ook weer aangevuld dus kan ik weer los. En dan voelt het ook niet meer zo'n eind weg. Zoals in Januari.

                              Tenzij er een echt goeie aanbieding is dan wil ik ook wel is wat tussendoor bestellen of zoals nu bunker leegverkoop acties meepakken. Maar het grootste gedeelte bestel ik toch wel na de zomervakantie. Misschien dat het dit jaar iets eerder gaat worden haha maar dat kan ook de januari dip zijn die nu aan het praten is.

                              Comment


                                #90
                                Dit helpt wel:

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Afbeelding.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,2 KB
ID:	1609092

                                Dit kaartje kwam samen met een pakketje lekkernijen

                                Prachtig om te zien dat mijn jonge neefjes nu al helemaal vuurwerk gek zijn. Ik denk nog gekker als mij. Ze baalden er erg van dat je in Nederland geen thunderkings , rotjes en al het leuke spul wat wij vroeger hadden niet meer kan kopen. Dus toen ik ze meenam naar een ritje vuurwerk langenberg in Duitsland wisten ze niet hoe blij ze moesten zijn!

                                Comment

                                Working...
                                X