Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jouw ouders en familie van je hobby.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ouders en één broer hebben het min of meer omarmt en doen (kleinschalig) mee. Andere broer en schoonzus komt ieder jaar weer de vraag: hoeveel heb je dit jaar weer uitgegeven? Met als altijd één juist antwoord: genoeg. Maar wij freaks weten wel beter, je hebt namelijk nooit genoeg

    Comment


      #47
      Iedereen kan het wel waarderen, zolang de hoeveelheid maar enigszins beperkt blijft. Vaders gaat graag mee tijdens het ophalen, dat is altijd erg mooi! Met zijn allen om 00:00 dan buiten staan is mooi en dan geniet iedereen ook absoluut mee!
      Groeten uit Enschede.

      Comment


        #48
        M'n vriendin vindt het vooral leuk voor me, als ik me maar aan m'n budget hou. Dat lukt natuurlijk altijd
        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

        Comment


          #49
          Vroeger vonden ze het maar gek en zonde van het geld. Tegenwoordig hoort het er helemaal bij en vragen ze het hele jaar door of ik al besteld heb.

          Comment


            #50
            Sommigen vinden het zonde van het geld maar de meesten doen lekker mee
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              #51
              Mijn moeder wilde dit jaar niet weten welk bedrag ik er in totaal aan uit had gegeven, maar ze vindt het wel erg mooi. Mijn broer doet gezellig mee haha

              Comment

              Working...
              X