Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
    Woow echt een hele mooie compilatie. Kwaliteit dik in orde, fijn dat je alle cakes benoemd en zelfs een afbeelding toe hebt gevoegd. Dat is echt meerwaarde!
    Even een vraagje, jouw EVO Bomber ging hard en snel, was dat er echt maar 1?
    En die Katan Special #4 waren dat er 2? Want die ging bij jou maar door en door met een lekker tempo.

    Mijn #4 was afgelopen jaar echt bagger (zie mijn post in product forum), maar als ik dit zie, dan is het echt een aanrader.

    Hopelijk maak je volgend jaar weer zo'n goeie compilatie, dan ga ik zeker kijken.
    Thanks voor de complimenten! Dit jaar alweer bezig met de plaatjes verzamelen en klaar te zetten om de compilatie eerder te kunnen maken. De Evo Bomber was er inderdaad maar 1, heerlijk tempo had deze. De special #4 waren er 2 tegelijk inderdaad, en er leek ook een versnelling in te komen. Zag ik niet bij elk filmpje terug maar maakte het nét even wat leuker.

    Volgend jaar komt er zeker weer zo'n compilatie

    Door naar de volgende update, met een mooie sierwaaier de Outlander van Wolf. Ik hou echt van waaiers, had er ook erg veel afgelopen jaar en deze was prachtig met de kleuren. Lekker fel, goede burst en fijne afsluiter. De camera gaat aankomend jaar op een statief en dat wordt het sowieso landscape gefilmd zodat deze dingen er ook beter uitkomen.



    En gezien ik er afgelopen jaar 2 had nog een titanium salute, blijven lekkere beukers. Heb nog niet geteld hoeveel ploffers er hier inzaten!



    En wie het kleine niet eert, een klein fonteintje. Maar dan ook echt klein, past makkelijk in je handpalm. Niet echt een aanrader.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

    Comment


      #92
      Dit zegt alles.....mooi topic om te volgen.

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	C106524D-ED68-426E-8028-EC3933B73B71.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:167,8 KB
ID:	1580532

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
        Dit zegt alles.....mooi topic om te volgen.

        [ATTACH=CONFIG]55398[/ATTACH]

        Inderdaad een geweldig mooie foto
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #94
          Is een screenshot uit de film.
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Inderdaad een geweldig mooie foto

          Comment


            #95
            Blijft een geweldig topic om te volgen, mooi duidelijke beelden en de sfeer is helemaal perfect. Misschien wat meer beelden van het afhalen een idee voor volgend jaar ?
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #96
              Geweldige foto met Branco erbij!

              Dankjewel voor al je films, wordt gewaardeerd!!
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                Dit zegt alles.....mooi topic om te volgen.

                [ATTACH=CONFIG]55398[/ATTACH]
                Tof om te horen, en goeie screenshot inderdaad. Was echt een machtig moment! Blijf de Branco de gaafste box vinden die ik vorig jaar had. Nice ook van de reacties daaronder.

                Gezien ik wat achterloop hierbij tussendoor nog een update:

                Helaas lijkt deze uitloopt te zijn en heb ik vorig jaar 2 stuks gekocht, the flow show. Echt een heerlijke cake, lekker afwisselend en uniek. Top als je veel producten aan het afsteken bent. Ik ben blij dat ik deze nog een keer kan afsteken, en nog regelmatig naar de film kan kijken. Zeker een aanrader als je hem nog ziet!



                De volgende was er 1 van mijn broer, die de firestarter collectie zo'n beetje geheel had gekocht bij Haokan. Toppertje wel, had hem dit jaar weer willen kopen maar stond nu wat duurder erop. Goede burst, lekkere tips en mooi wat er uit zo'n klein potje komt. Ondertussen lekker het gezever op de achtergrond haha.



                En de Hoax en Insomnia als setje erop, ondertussen kwam de brandweer eraan want blijkbaar stond er verderop in de volgende straat een auto uit te branden. Dat zag de bovenbuurvrouw op 3 hoog. Leuk setje, voor een heel zacht prijsje te koop dus zat ook 5x in de collectie. Dit jaar hoef ik deze dus niet bij te kopen.

                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                Comment


                  #98
                  En door naar de volgende update, ben zo druk met bijlezen dat dit er eigenlijk bij inschiet.

                  Vorig jaar had Haokan best veel cakes die nét even een ander effect hadden, zo ook deze spider king van Rubro. Erg tof voor de afwisseling, vond hem uniek op de nederlandse markt en blij dat ik hem had. Burst was goed, sierlijk tempo alleen die crackling wolk is het toch net niet in real life. Die spin is gaaf, maar zo'n wolkje is gewoon beetje hmhwa. Als combinatie is het wel een vet product, maar niet een dikke aanrader.



                  Wel een dikke aanrader was deze cake van Funke, de Scala 25-B. Zoals het publiek al zegt, erg mooie kleuren en ik vind die titanium burst echt veel toevoegen. Tempo is wel tikje hoog voor zo'n losse cake, maar de prijs valt voor Funke erg mee. Voor mij persoonlijk mogen de salvo's iets rustiger, maar echt een pracht ding. Ben erg benieuwd dit jaar naar de compound versie.



                  En om even bij Funke te blijven, de 30 grams goldfunken pijlen. Wat een pracht! Zo jammer dat ik er maar 1 van op film heb staan, goede burst en zó lange hangtime (zoals ik ook opmerk in de film zelf...). Echt jammer dat ze dit jaar niet meer verkrijgbaar zijn.

                  https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                  Comment


                    #99
                    En door naar de volgende update met weer wat salute cakes:

                    Eerste de delicious thunder, deze had ik vorig jaar 2 sets van en dit jaar weer. Echt lekkere knalcakes, veel schoten en goed hard. Hoop dit jaar weer op een goede batch, wordt verwerkt in een salute cake project met 3 stuks in W shape. Dan heb ik er mooi nog 1 om los te schieten, voor de prijs zeker een aanrader!



                    De volgende is de dumbum 16, of liefkozend het dumbummetje. Leuke cake, ik vind hem zelf minder hard gaan dan de delicious en de helft minder schoten. Dat terwijl ik ze voor dezelfde prijs haal. Ok die mine is leuk, maar eigenlijk is de delicious beter. Het enige is dat de kwaliteit onzekerder is, en bij de dumbum heb ik het idee dat die meer constant is. Ook hier 4 van gehaald, 3 voor het W-shape project. Was afgelopen jaar tof!



                    En dan om af te sluiten een kleiner cakeje van rond 20u, de ruffneck. Deze viel om ondanks dat deze in een kooi stond tegen andere cakes aan. Hij kreeg het voor elkaar dit precies te timen op moment dat de brandweer langsreed, zul je net zien natuurlijk. Eigenlijk de enige cake die problemen gaf, net pech denk ik. Het salvoschot gaat nét over het huis van de overbuurman heen. Gelukkig verder niks gebeurt, iets lager en was het allemaal in de kooi gebleven. Leerles voor dit jaar om kleine cakes nog beter vast te zetten.



                    Binnenkort upload ik nog een mooi showtje wat ik in de zomervakantie in Frankrijk heb opgenomen, wel met veel gezever want waren op een 'festival' met goed wat biertjes
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      Dank voor de uitgebreide updates weer voorzien van commentaar!

                      Comment


                        Bedankt voor het delen. Mooie toevoegingen! The Flow show van Wolff ziet er wel echt heel goed uit en de Scala b van Funke komt ook erg goed over.

                        Comment


                          Wederom erg mooie video's zeg, erg fijn ook met je eigen omschrijving erbij te zien ook telkens.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
                            Thanks voor de complimenten! Dit jaar alweer bezig met de plaatjes verzamelen en klaar te zetten om de compilatie eerder te kunnen maken. De Evo Bomber was er inderdaad maar 1, heerlijk tempo had deze. De special #4 waren er 2 tegelijk inderdaad, en er leek ook een versnelling in te komen. Zag ik niet bij elk filmpje terug maar maakte het nét even wat leuker.

                            Volgend jaar komt er zeker weer zo'n compilatie

                            Door naar de volgende update, met een mooie sierwaaier de Outlander van Wolf. Ik hou echt van waaiers, had er ook erg veel afgelopen jaar en deze was prachtig met de kleuren. Lekker fel, goede burst en fijne afsluiter. De camera gaat aankomend jaar op een statief en dat wordt het sowieso landscape gefilmd zodat deze dingen er ook beter uitkomen.


                            Dankzij jouw topic heb ik de ideale waaier gevonden voor mijn showtje dit jaar! Thanks!

                            Comment


                              Fijne films, met goeie recensies ook steeds, thnx!

                              Die budgetcakes zoals de Ruffneck, zet ik altijd vast met behulp van enkele bakstenen en soms de stoeprand als de straat vlak is. Is sinds ik dat zo doe nog nooit fout gegaan.
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                Dit keer een bonte mix van spullen;

                                Al het gezeur van je ex in een cake, zei 1 van de toeschouwers. Ik vind het een goede omschrijving van de return of the phoenix. Leuke cake, maar zo stand alone een beetje hmwa. Ik zou toch wel leuk vinden om een klein boeketje als afsluiter te hebben, maar ter ondersteuning van een project is het in meervoud natuurlijk gruwelijk. Wel tof als afwisseling om zo te schieten, publiek is erg verrast. Toch wel een dikke upgrade van die 300 shots minifluit potjes. Lekker rauwe fluit we



                                De volgende had ik al wat van gedeeld, voor volgend jaar zet ik dit soort collecties gewoon in 1 video. Werkt een stukje fijner. Echt wel leuke potjes, dit jaar 4 setjes van gehaald om wat mee te klooien met W en V shape dingen. Lenen zich erg goed voor met de 2,5 euro per potje in de freak. Erg goede prijs-kwaliteit!





                                En als afsluiter de Tornado Wirbel. Dit stukje vuurwerk roept bij mij een soort vervangend nostalgie op. Vervangend omdat toen ik klein was ik dit spul nooit heb gehad (weet ook niet of dit bestond 20 jaar geleden) maar het roep gewoon iets nostalgisch op. Klein vuurwerk waar je als liefhebber nog steeds enthousiast over wordt. Stijgt ook goed hoog op met echt een flinke versnelling, prachtdingen! Dit jaar wat meer van afsteken zo tussendoor, vorig jaar net wat te zuinig op geweest, mooi is dat dan hoe dat werkt.

                                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                                Comment

                                Working...
                                X