Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud en nieuw 2015 2016 Pyroguy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oud en nieuw 2015 2016 Pyroguy

    Tot mijn verbazing zag ik dat ik nog geen topic had aangemaakt voor de films van afgelopen jaar. Zijn er ook niet bijster veel, maar toch...
    Ik had had ik weinig tijd om wat op papier te zetten, maar de 24e december toch even wat bedacht met de producten die ik bij Kuiper tot mijn beschikking had en dingen die ik nog had staan van vorig jaar. De 30e alles meegenomen en de 31e niet meer in de winkel gewerkt, zodat ik de show kon bouwen. Helaas was ik een aantal cakes vergeten mee te nemen, dus die gaten maar opgevuld met wat anders. Ook enkele ques overgeslagen om te voorkomen dat het niet af zou komen of ik om 22u nog aan het bouwen zou zijn.

    Dit jaar voor het eerst familie op bezoek gehad, die wilden dat vuurwerk waar ze altijd over horen wel eens zien. Erg gezellig natuurlijk en leuk om er wat extra publiek bij te hebben. Hoewel de show verre van vlekkeloos verliep, was het publiek erg enthousiast.

    Wil de film graag delen.


    #2
    Gave show hoor, ondanks dat hij niet perfect voor jou was heb ik er erg van genoten.
    Veel herkenbare producten gebruikt ook, mooi.
    Maar hoe laat heb je deze show geschoten? Zie en hoor helemaal geen ander vuurwerk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Gave show hoor, ondanks dat hij niet perfect voor jou was heb ik er erg van genoten.
      Veel herkenbare producten gebruikt ook, mooi.
      Maar hoe laat heb je deze show geschoten? Zie en hoor helemaal geen ander vuurwerk.
      Zal 00.10u geweest zijn...

      Comment


        #4
        Wat een heerlijke show man! Prachtige producten, goede combinaties en een verscheidenheid aan effecten. Die crosettes doen het ook goed in dat rust moment

        Ook mooi om te horen hoe je publiek aan het genieten is

        Comment


          #5
          Mooi spul, leuke show en lekker tempo.

          Comment


            #6
            Prachtig showtje Johan super man wat een geweld op sommige momenten mooi gedaan man! Was wel benieuwd wat je rond 12.30 min in de show wegschoot... Top gedaan!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
              Prachtig showtje Johan super man wat een geweld op sommige momenten mooi gedaan man! Was wel benieuwd wat je rond 12.30 min in de show wegschoot... Top gedaan!
              Onder het motto beter laat dan nooit: de Brocade King Blue van Evo!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                Onder het motto beter laat dan nooit: de Brocade King Blue van Evo!
                Ah thanks wereldse cake is dat zeg..

                Comment

                Working...
                X