Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DsNL stopt als moderator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DsNL stopt als moderator

    Beste vuurwerkliefhebbers,

    Met pijn in het hart ga ik een stapje terug doen en heb ik besloten om te stoppen als moderator op vuurwerkcrew. De laatste tijd is er erg veel veranderd voor mij, gelukkig allemaal in positieve zin. Zo ben ik vader geworden, sport ik meer en zijn er nog meer zaken die tijd kosten.

    Omdat ik niet meer zoveel tijd aan vuurwerkcrew kan besteden, wil ik geen onnodige plaats bezet houden binnen de crew. Dit kan ik niet aan jullie, maar ook niet meer aan mijzelf verantwoorden.

    Gelukkig blik ik terug op een ontzettend mooie tijd, heb ik leuke mensen ontmoet en hebben we met z'n allen heel wat beleefd. Uiteraard ben ik nog wel te vinden op het forum als lid en zullen we elkaar vast nog een keer bij een demo of show tegenkomen.

    Alle leden en crewleden bedankt voor de leuke tijd!

    Bedankt!
    Laatst aangepast door DsNL; 4 February 2019, 22:21.

    #2
    Hey dat is verassend nieuws Jacco. Dankjewel voor je inzet en ook voor de gezelligheid,de korte periode dat we gezamenlijk moderator waren van dit fantastische forum.

    We zien elkaar vast wel ergens op een demo
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Goodbye my lover you have been the one

      Comment


        #4
        Bedankt voor je inzet! Succes met het verdere!
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #5
          Jaco, nogmaals bedankt voor alle inzet en gezellige en mooie momenten die we beleefd hebben in al die jaren. Wat heb je veel bijgedragen aan het forum met je prachtige beelden. Onwijs veel geluk met zn 3tjes, maar we gaan elkaar zeker weer zien.

          Nogmaals bedankt.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Succes met alles, dank voor je inzet!

            Comment


              #7
              Gefeliciteerd nog met de geboorte van je kind Logische stap, succes verder met alles en bedankt voor je inzet!

              Comment


                #8
                Jammer, maar sommige dingen zijn belangrijker in het leven!
                Klapchi

                Comment


                  #9
                  Bedankt Jacco, voor je tomeloze inzet!

                  Ps Tip: vraag steffets als opvolger!

                  Comment


                    #10
                    Veel succes Jacco!
                    With great fireworks comes great responsibility

                    Comment


                      #11
                      Nogmaals bedankt Jaco, we hebben hele leuke jaren met elkaar meegemaakt als crewlid. Nu maak je een moeilijke keuze, maar eentje die gelukkig te maken is vanwege positieve redenen. Succes met je gezin en alle activiteiten waar je mee bezig bent, dat je daar maar minstens zoveel plezier aan mag beleven!!

                      Toch ook tof dat je nog wel betrokken blijft op bepaalde vlakken, dus helemaal weg ben je gelukkig niet.

                      Comment


                        #12
                        Jaco, bedankt voor alle inzet die jij de afgelopen jaren hebt gegeven voor dit geweldige forum. Ik kende je een lange tijd als ''het oranje naampje bij de films'', maar heb afgelopen jaar ook kennis met je gemaakt. Ondertussen weet ik dat je weinig tijd meer kunt stoppen in het forum door andere bezigheden en onder andere je vaderschap. Uiteraard gaat dat voor alles!

                        We gaan elkaar zeker nog eens zien tijdens een demo, een show of wat dan ook. Je zult ook nog betrokken blijven op een aantal vlakken, dus helemaal weg ga je niet.

                        Succes met alles wat komen gaat! Bedankt!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Jaco kerel,bedankt voor alles! Het was leuk showtje bouwen,met Royal Fireworks in 2010. En de demo,met de achter of voortuin haha. Toch 2 dingen,die me bij zijn gebleven met jou. Hopelijk spreken of zien we elkaar weer eens! En anders op het forum. Heanig an!
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment


                            #14
                            Dat zijn nog eens mooie redenen om een stapje terug te doen, nog van harte met het vaderschap en fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!

                            Comment


                              #15
                              Jaco! Je had het inderdaad al eerder aangegeven, maar toch eeuwig zonde dat je gaat stoppen. Wel om de juiste redenen gelukkig! Het vaderschap, sporten en drukke privé zaken gaan sowieso voor. Wel tof dat je sowieso nog lekker betrokken blijft!
                              We spreken elkaar sowieso wel en tot op een demo oid!

                              Comment

                              Working...
                              X