Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik vind het groot onoverzichtelijk overkomen. heb al geprobeerd om mijn zoom wat minder te zetten maar dat helpt niet echt.

    Wat bij mij ook is en misschien kan dat opgelost worden. ik moet elke keer inloggen dat het forum het niet onthoud. shoutbox word ook hier gemist. Verder oogt het wel fris.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

    Comment


      Waar blijft de chat..saai zo...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
        Het valt me op dat de startpagina van het forum sinds enkele dagen een erg lange laadtijd heeft. Valt meer dat op?
        Kunnen jullie hier nog eens naar kijken?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht

          Kunnen jullie hier nog eens naar kijken?
          Idem hier, inladen startpagina zit vertraging op.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht

            Idem hier, inladen startpagina zit vertraging op.
            Dacht dat het aan mijn verbinding lag, maar heb er op mijn mobiel en tablet ook last van.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              We gaan hier naar kijken
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Wat ik de laatste tijd doe is gelijk gaan naar: https://forum.vuurwerkcrew.nl/ Ipv: https://vuurwerkcrew.nl/
                Dit scheelt bij mij iets, maar het is inderdaad niet erg snel.
                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment


                  Hier ook traaaaag.... En dan is het nu komkommertijd met anderhalve paardekop op het forum.

                  Comment


                    Nu enige tijd verder in het nieuwe format en merk zelf dat het door de oude topics struinen er een beetje af is vergeleken met de oude opzet. Iets wat ik eerder met veel plezier deed om nog wat oude pareltjes te ontdekken. Voor mij is het nog niet uitnodigend of overzichtelijk genoeg.

                    Comment


                      Even een puntje voor de beheerders. De desktop versie is echt waardeloos, veel te breed, foto's die veel te groot in de berichten staan waardoor je door moet scrollen om er voor bij te komen. Berichten van post die over de hele brede van je beeld zit dat leest totaal niet fijn. Het is er niet beter op geworden de nieuwe update. Graag weer de oude versie die was wel overzichtelijk.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Sjaakie_Vuurpijl Bekijk bericht
                        Even een puntje voor de beheerders. De desktop versie is echt waardeloos, veel te breed, foto's die veel te groot in de berichten staan waardoor je door moet scrollen om er voor bij te komen. Berichten van post die over de hele brede van je beeld zit dat leest totaal niet fijn. Het is er niet beter op geworden de nieuwe update. Graag weer de oude versie die was wel overzichtelijk.
                        Mee eens gewoon de oude setting maar dan in een moderne jasje om heen is prima . overzicht was eerst centraal in de overzicht nu helemaal links een dark mode zal ook prettig zijn . hou persoonlijk niet zo van veranderingen is niet altijd vooruit gang ziet er op zich wel strak modern uit leest niet lekker weg met de overzicht van importeurs en inhoud mij het oude maar fijne forum dit

                        Comment


                          Er is inderdaad een hoop lege ruimte bij eigenlijk alles, daardoor moet je een hoop scrollen en zijn dingen erg onoverzichtelijk.

                          Comment


                            Soms moet je wel met de tijd mee omdat oudere versies van de software niet meer ondersteund worden. Voor ons is ook alles wennen en uiteraard nemen we jullie punten mee om te kijken of er iets aan te passen of te verbeteren is.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              De chat : is daar al een update over?

                              Comment


                                Volgens mij komt die niet meer terug

                                Comment

                                Working...
                                X