Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Het valt me op dat de startpagina van het forum sinds enkele dagen een erg lange laadtijd heeft. Valt meer dat op?

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
      Het valt me op dat de startpagina van het forum sinds enkele dagen een erg lange laadtijd heeft. Valt meer dat op?
      Klopt, heb ik ook

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht

        Je kan op laatste activiteit klikken in een topic... dan zie je ook de nieuwste reacties!
        Ja, maar sorteert dan van nieuw naar oud. Gaat niet naar het eerste ongelezen bericht, maar het laatst geposte bericht.

        Comment


          #94
          Ik las trouwens ergens dat vB5 (de versie van dit forum nu) na 31 augustus geen veiligheidsupdates meer krijgt, dus zijn jullie nog van plan om naar vB6 te updaten? (gewoon de nieuwste versie)
          link naar waar ik het las: https://forum.vbulletin.com/forum/vb...en-vb5-and-vb6

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
            Ik las trouwens ergens dat vB5 (de versie van dit forum nu) na 31 augustus geen veiligheidsupdates meer krijgt, dus zijn jullie nog van plan om naar vB6 te updaten? (gewoon de nieuwste versie)
            link naar waar ik het las: https://forum.vbulletin.com/forum/vb...en-vb5-and-vb6
            De update naar vB5 was een grote stap, de upgrade naar vB6 heeft een minder grote impact en daar is inderdaad al over gesproken, maar niet noodzakelijk voorlopig.

            Comment


              #96
              Qua layoutkan het nog wel ietsmooier. Veel (te) grote teksten, waardoor het allemaal erg druk oogt en onoverzichtelijk. Knoppen met beetje schaduwwerking maakt het ook wat levendiger.
              -Step outside the box to see the real picture-

              Comment


                #97
                Ik vind de posts veel te veel ruimte innemen. Ik zie maar 2 posts op het scherm tegelijk.

                Comment


                  #98
                  Ik vaak zelfs maar eentje, maar ach scrollt snel zat. Op ouwe layout had ik weer lege ruimte aan de zijkanten meen ik dus tja zo is er altijd wel wat. Wel opvallend veel lege ruimte onder vrijwel elke post tot de volgende

                  Comment


                    #99
                    Dat oranje doet bijna pijn aan mijn ogen..verder zal het ff wennen zijn!

                    Comment


                      Ff wennen maar lijkt goed te werken. Mobile version heeft misschien nog wat fine tuning nodig ? Lijkt niet helemaal soepel te lopen

                      Comment


                        Op iPad werkt het tot nu toe perfect. Het toevoegen van is sterk verbeterd

                        Comment


                          Zat eraan te komen... Klein beetje nostalgie naar de 'gouwe ouwe' uitstraling van het forum, gaat wel mooi met de tijd mee zo.
                          Wacht met spanning af op de shoutbox, voegt altijd zoveel sfeer toe voor de hardcore-fanaten onder ons die al vanaf 1 januari weer actief zijn, en vanaf oktober de aanloop richting december!
                          Dank voor het vele werk wat hierin heeft gezeten om het over te zetten, zal geen makkelijke klus zijn geweest.
                          Cheers!

                          Comment


                            Stuk moderner, maar was wel even wennen. Waar eerst de topics per regel onder elkaar stonden is dat nu even anders. Inmiddels wat meer gewend en zie ik de voordelen er ook wel van in, je hoeft nu niet continue in en uit te zoomen op je mobiel. Het is een frisse site geworden.

                            Zijn er ook plannen om het forum werkend te krijgen op Tapatalk?

                            Comment


                              Ah waar is de shoutbox! Die mis ik echt.

                              Comment


                                vond het oude wat overzichtelijker in eerste oog opslag. Het zal wel even tijd nodig hebben om hieraan te wennen

                                Comment

                                Working...
                                X