Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
    Gerwin en ik hadden toen al een tijd van tevoren dit concept bedacht natuurlijk en beetje afgaand op onze ervaring met Gerwin's site en ruim anderhalf jaar Fireworkforum.com hadden we dit niet geschat. We hadden nu natuurlijk wel een veel beter start, maar op FWF hadden we na anderhalf jaar 713 leden, wij schatten het aantal leden voor VWC dus rond de 300, als het erg goed zou gaan dan 500 aan het eind van 2005, maar dit... nee. En dan nog te bedenken dat we nog een maandje verder gaan en de sites alleen maar drukker bezocht worden naarmate het einde van het jaar nadert. Ook in januari veel leden erbij altijd, is standaard.

    Maarja, nu moet het forum nog wat meer gaan lopen, maar heb er zeker wel vertrouwen in!
    jhup ben het helemaal eens met je als we voor 31 dec 1000 leden hebben geef ik een feeste gaat wel lukken denk ik als het zow doorgaat en hoe meer leden hou meer motivatie voor ons om verder te gaan nu moet inderdaad aleen wat meer leven in het forum geblazen worden dan komt het helemaal goed met vwc en gaat ons allus boven verwachting en we hebben deze maand al 6869 unieke bezoekers gehad dus we mogen zekker niet klagen
    Gerwin

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
      jhup ben het helemaal eens met je als we voor 31 dec 1000 leden hebben geef ik een feeste
      Haha, dan steek ik een pot af....

      Vergeet niet dat jullie als mod ook hieraan hebben bijgedragen he. De eer is lang niet alleen voor ons, want het is de crew + de leden die een site maakt.

      Comment


        #33
        08-12-2005: 900 leden, 900ste lid is Harry
        Laatst aangepast door Gerwin; 8 December 2005, 20:56.
        Gerwin

        Comment


          #34
          update:
          Leden: 901
          Wij verwelkomen ons nieuwste lid, moonstone


          gaat lekker jongens..op naar de 1000.
          succes
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #35
            TOE MAAR TOE MAAR!!!!
            Dalijk halen jullie nog andere forums in. Maar van die 900 mensen posten er nog geen 100..

            Comment


              #36
              Helaas posten er maar weinig mensen. Maar misschien komt dat nog wel en kijken ze nu gewoon de filmpjes enz.

              Maar het is vandaag en gisteren dan hard gegaan, want eerst bleven we constant steken op 836, 864 enz

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door PyroWaR
                TOE MAAR TOE MAAR!!!!
                Dalijk halen jullie nog andere forums in. Maar van die 900 mensen posten er nog geen 100..
                Klopt inderdaad, maar uit ervaring met FWF ga ik er van uit dat wanneer AVP offline gaat ook VWC beter zal gaan lopen. Je zult zien dat rond februari/maart er op VWC en VWP meer mensen gaan posten dan rond deze tijd. Dan zit iedereen op AVP.

                Maarja, alweer 904 nu, gaat zeer lekker. Je zou zeggen dat de 1000 vóór O&N toch te halen moet zijn.

                Comment


                  #38
                  1000 moet idd te halen zijn,

                  Maar ik denk ook idd dat er veel mensen zich aanmelden voor de filmpjes.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyromen
                    1000 moet idd te halen zijn,


                    lijkt me vrij duidelijk..
                    Leden: 941 is het nu alweer

                    gaat lekker jongens...ga zo door.
                    Once a pyro, always a pyro

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver
                      lijkt me vrij duidelijk..
                      Leden: 941 is het nu alweer

                      gaat lekker jongens...ga zo door.
                      Het gaat zeer goed met de site jha en 1000 reden we nu 90 % zekker wel voor 31 december nu eem wat leuks bedenken dat we online kunnen zetten als we 1000 leden hebben
                      Gerwin

                      Comment


                        #41
                        Nog 9 dan hebben we er 1000 feestje?

                        Comment


                          #42
                          Stuur het bier maar op!!

                          Comment


                            #43
                            Ik denk dat ik alvast het bier kan koud leggen
                            Gerwin

                            Comment


                              #44
                              jongens nog 7 maybe vanavond al 1000? anders morge wel haha..

                              maar ik feliciteer alvast de hele crew met deze mooie mijlpaal

                              kruitsnuiver..
                              Once a pyro, always a pyro

                              Comment


                                #45
                                IK ben 1000!!! Plzkthx.

                                Comment

                                Working...
                                X