Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkeltopics gesloten?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Winkeltopics gesloten?

    Ik zag zojuist dat de winkeltopics van BE winkels gesloten zijn.

    Wat is hier de reden van en wanneer gaan deze weer open?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    #2
    Deze dienen alleen als info topic en gaan niet (meer) open.
    Reden is dat het buitenland is en wij ons op NL richten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Voorheen is een paar keer aangegeven dat hier nog naar gekeken werd/discussie over was/werd afgewegen of deze (juridisch) weer open gingen.

      Begrijp ik goed uit dit bericht dat deze definitief gesloten zijn voor nieuwe berichten?
      En als er op Nederland wordt gericht waarom blijven ze dan wel open als info topic en blijven de product topics wel open?

      Comment


        #4
        We kijken er inderdaad nog naar maar ik denk dat ze niet open gaan. Indien we dat anders beslissen dan horen jullie dat uiteraard.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Dat zal wel heel erg jammer zijn, aangezien een heel groot deel van de freaks ook over de grens winkelt.. tevens is dat dan ook weer een stukje wat er afgenomen wordt.. Hopelijk gaat het topic gedeelte gewoon open.
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            #6
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	720x480.jpg
Vertoningen:1
Grootte:103,4 KB
ID:	1599326money money money

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
              Dat zal wel heel erg jammer zijn, aangezien een heel groot deel van de freaks ook over de grens winkelt.. tevens is dat dan ook weer een stukje wat er afgenomen wordt.. Hopelijk gaat het topic gedeelte gewoon open.

              Ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het apart om wel de secties en topics met buitenlandse merken open te houden maar de winkel topics gesloten te houden.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Bignut Bekijk bericht
                [ATTACH=CONFIG]74467[/ATTACH]money money money
                Interessante reactie van iemand die pas lid werd toen we al lang geen bannerruimte meer hebben aangeboden aan de buitenlandse shops. Iets wat destijds overigens in goed overleg met hen is gegaan en waarbij we op hun begrip konden rekenen. Dit ter informatie natuurlijk.

                Comment


                  #9
                  Interessante reactie ja?

                  Iedereen weet dat een winkelier moet betalen willen ze hun producten/winkel kunnen promoten.
                  Zodra ze dat niet willen dan worden ze buitengesloten (gesloten winkelsectie Nederland)

                  En nu gebeurt het in mijn ogen ook met de Belgisch winkeliers. Hebben jullie kritiek gehad van het handje vol betalende winkeliers?
                  Het is al eerder aangekaart door andere forumgangers. De gezelligheid openheid is laatste jaren ver te zoeken. Er wordt (misschien wel onder druk) steeds meer censuur uitgevoerd.

                  En het gelul van de topics blijven gesloten en blijven staan vanwege informatieve doeleinden omdat we ons richten op de Nederlandse markt is ook een kul reden.

                  Want waarom mag je dan nog wel de buitlandse producten bespreken want die zijn toch ook niet verkrijgbaar op de Nederlandse markt?

                  Comment


                    #10
                    Die luttele €150 ofzo zal Original met name niet tegenhouden hoor. Is puur om buitenlands shoppen te ontmoedigen, en natuurlijk zijn er partijen (autoriteiten) die daar belang bij hebben. Zou je de VW regels in BE gelijk moeten trekken met NL, is de interesse in BE (hoge, en dan nog hogere, prijzen voor sier) opeens weg. Gek hè. Ik snap het wel, maar is jammer dat dankzij het knalspul de hele winkels van de radar moeten verdwijnen.

                    Comment


                      #11
                      Blijft het vreemd vinden dat je als vuurwerkforum censuur aanbrengt. Je moet als forum onafhankelijk zijn echter valt mij het al langer op dat onafhankelijkheid al lang niet meer bestaat op VWC. Open alle winkeltopics, laat iedereen zijn of haar bevinden en vragen hierop plaatsen. Laat je policy niet afhangen van een importeur of verkooppunt die hier een freakaktie, prijsvraag of dergelijks organiseert. Al blijft men dat hier maar ontkennen door straks een slotje op deze topic te gooien.

                      Comment


                        #12
                        Dan komt er onevenredig reclame voor winkels die niet de doekoe hebben betaald dat vwc mede in de lucht houdt. Dat moet ook ergens weg komen. 1 november gaan alle NL winkelsecties/topics wel open hè.

                        De BE kwestie gaat volgens mij puur om het hier illegale spul dat daar te krijgen is (en de grootste trekpleister voor ze is, met alleen sier wordt het een stuk moeilijker voor ze)
                        Laatst aangepast door Richardus; 30 September 2023, 09:47.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          hoop geblaat

                          De BE kwestie gaat volgens mij puur om het hier illegale spul dat daar te krijgen is (en de grootste trekpleister voor ze is, met alleen sier wordt het een stuk moeilijker voor ze)
                          Heb je aandelen of iets in crew ofzo. En wat betreft het "illegale spul" laat ze dan ook de product topics sluiten die hier niet in NL te verkrijgen zijn.

                          Dit is zo scheinheilig als wat. Politiek is er niets bij.

                          Snap dat de kosten ergens vandaan gehaald moeten worden. Maar kom er dan eerlijk voor uit en verzin niet zo'n kul rede.

                          Comment


                            #14
                            Dan snap je de redenering gewoon niet, verkiest je eigen stokpaardje, en zijn we wel uitgepraat.

                            Comment


                              #15
                              Heren, het is nog niet eens december en de spanningen lopen alweer te hoog op, doe is effe kalm.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment

                              Working...
                              X