Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2021; tips of suggesties?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    VWC in 2021; tips of suggesties?

    Ook dit jaar kunnen we jullie tips of suggesties weer goed gebruiken. Laat het ons hier weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Tip: de klok staat stil, ik mis ‘em!!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
      Tip: de klok staat stil, ik mis ‘em!!
      Het aftellen is alweer begonnen!

      Comment


        #4
        Ik meen dit vorig jaar ook al ergens te hebben aangegeven, maar ik zou graag de volgende countdown-topics het hele jaar actief willen zien:

        - Hulp nodig maken bij je show/project
        - Ik zoek een cake

        Dan kun je een onderscheid houden in de topics:
        - Hulp nodig bij bestelling: Ik twijfel tussen box A en box B
        - Hulp nodig show/project: Ik wil product 1, 2, 3 en 4 combineren, op welke volgorde en wat kan er nog bij?
        - Ik zoek een cake: Ik wil iets met vooral rood, wat moet ik kopen.

        Dit zijn alle 3 situaties die heel het jaar van toepassing zijn, niet alleen vanaf september. En het houdt de topics een beetje schoon en overzichtelijk.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
          Ik meen dit vorig jaar ook al ergens te hebben aangegeven, maar ik zou graag de volgende countdown-topics het hele jaar actief willen zien:

          - Hulp nodig maken bij je show/project
          - Ik zoek een cake

          Dan kun je een onderscheid houden in de topics:
          - Hulp nodig bij bestelling: Ik twijfel tussen box A en box B
          - Hulp nodig show/project: Ik wil product 1, 2, 3 en 4 combineren, op welke volgorde en wat kan er nog bij?
          - Ik zoek een cake: Ik wil iets met vooral rood, wat moet ik kopen.

          Dit zijn alle 3 situaties die heel het jaar van toepassing zijn, niet alleen vanaf september. En het houdt de topics een beetje schoon en overzichtelijk.
          Goed tips Pim, dankje.

          Hulp bij bestelling had ik vd week al aangemaakt. Heb net ook hulp bij show/project aan gemaakt. Deze staan voor nu in vuurwerk algemeen, maar zullen dan in september weer verhuizen naar het nieuwe countdown gedeelte.

          Ik zoek een cake hebben we een topic over:

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Wat meer afschermen voor mensen zonder account?
            There is no such thing as enough fireworks.

            Comment


              #7
              de winkeliers tegemoed komen door een jaar geen kosten te rekenen voor het plaatsen van freakacties.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                de winkeliers tegemoed komen door een jaar geen kosten te rekenen voor het plaatsen van freakacties.
                Ik snap je gedachtengang, maar ben t er niet helemaal mee eens. VWC moet ook onderhouden worden. En het is aan de winkels zelf of ze hier een freak topic willen. Daarbij weet ik ook niet of er vanuit VWC al iets geregeld wordt daarvoor, maar vind het niet aan ons om daar iets van te vinden/eisen.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                  Ik snap je gedachtengang, maar ben t er niet helemaal mee eens. VWC moet ook onderhouden worden. En het is aan de winkels zelf of ze hier een freak topic willen. Daarbij weet ik ook niet of er vanuit VWC al iets geregeld wordt daarvoor, maar vind het niet aan ons om daar iets van te vinden/eisen.
                  eisen niet, maar we mogen er wel iets van vinden.....
                  aangezien er vorig jaar geen vuurwerk geleverd is kunnen wij als freaks ze wel tegemoed komen toch?
                  winkeliers moeten pas 2 jaar betalen voor een freakactie dus kan me niet voorstellen dat het forum in de problemen komt als ze een jaar gratis mogen posten.
                  bijzonder hoe er in de freaktopics los gegaan mag worden op de winkeliers kwa afhandeling, maar zodra we opbouwende ideeen post voor het forum, het gelijk afgeschoten wordt.
                  terwijl juist dit topic speciaal voor ideeen/suggesties is gemaakt.

                  Comment


                    #10
                    Is er eigenlijk een mobiele versie van VWC?

                    Comment


                      #11
                      Zit er al een tijd mee in mijn hoofd. Is er niet een mogelijkheid om een workshop te houden . Wat bedoel ik daar mee?

                      Members leggen een bedrag in van, ik noem bijvoorbeeld 200 euro p/p. Volgens mij kunnen we daar een leuke dag/show mee maken. Misschien hebben jullie de juiste mensen/kanalen om zoiets op touw te zetten.
                      VEILIGHEID EERST

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                        eisen niet, maar we mogen er wel iets van vinden.....
                        aangezien er vorig jaar geen vuurwerk geleverd is kunnen wij als freaks ze wel tegemoed komen toch?
                        winkeliers moeten pas 2 jaar betalen voor een freakactie dus kan me niet voorstellen dat het forum in de problemen komt als ze een jaar gratis mogen posten.
                        bijzonder hoe er in de freaktopics los gegaan mag worden op de winkeliers kwa afhandeling, maar zodra we opbouwende ideeen post voor het forum, het gelijk afgeschoten wordt.
                        terwijl juist dit topic speciaal voor ideeen/suggesties is gemaakt.
                        Daar maak je wel een punt. En het was natuurlijk een bizar jaar, waar de winkels effectief niet veel aan de freak topics hebben gehad. Maar ik blijf erbij dat dit iets is voor de crew om af te handelen, niet voor de leden.

                        Lets agree to disagree

                        Comment


                          #13
                          Worden topics met een slotje erop eigenlijk wel -gewoon- verwijderd uiteindelijk?
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            #14
                            Ik bezoek met enige regelmaat topics van producten waarin ik vervolgens lees (of al van weet) dat het product uit het assortiment is. Zou eigenlijk graag zien dat de bezem er een keer doorheen gaat en we alleen producten zien die daadwerkelijk onderdeel uit maken van het assortiment en dat al het andere in het archief komt (waarvoor deze al bedoeld is). Anderen die hier ook zo over denken?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PatrickM Bekijk bericht
                              Ik bezoek met enige regelmaat topics van producten waarin ik vervolgens lees (of al van weet) dat het product uit het assortiment is. Zou eigenlijk graag zien dat de bezem er een keer doorheen gaat en we alleen producten zien die daadwerkelijk onderdeel uit maken van het assortiment en dat al het andere in het archief komt (waarvoor deze al bedoeld is). Anderen die hier ook zo over denken?
                              De artikelen die niet meer zijn opgenomen in de huidige collecties verplaatsen wij al standaard naar het archief. Wij zetten er één jaargang [uitloop] achter waarna ze naar het archief verdwijnen
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X