Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoekfunctie doet het niet of matig

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zoekfunctie doet het niet of matig

    Ben ik de enige bij wie de zoekfunctie het niet meer doet?

    #2
    Nee je bent niet de enige.. Doet het vaak matig bij mij.

    Comment


      #3
      Ik gebruik de zoekfunctie helemaal niet meer. Als ik iets zoek doe ik het via Google met Vuurwerkcrew erbij

      Comment


        #4
        Doet het hier ook al een tijdje niet meer.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          Sinds enkele weken doet hij het bij mij ook niet echt meer nee... Site is ook al een stuk trager dan normaal. Tijd voor een nieuwe serverhamster in het rad om alles draaiende te houden.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	hamster.jpg
Vertoningen:1
Grootte:123,3 KB
ID:	1595109

          Comment


            #6
            Valt mij op dat de site vaak niet meer te benaderen is na middernacht alsof het overbelast is terwijl het dan juist rustiger is.

            Comment


              #7
              Zelfde hier, ik Google 9 van de 10x wat ik wil weten dus bv bulldozer vwc en kom zo op het topic/onderwerp wat ik zoek

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                Valt mij op dat de site vaak niet meer te benaderen is na middernacht alsof het overbelast is terwijl het dan juist rustiger is.
                Klopt en dat is tijdens de nachtdienst soms best balen..

                Comment


                  #9
                  Sinds gisteren werkt de zoekfunctie niet meer. Tenminste, hij werkt wel, maar geeft aan dat het desbetreffende gezochte item niet bestaat. Lijkt me stug voor de 150 searchitems die vorige week nog wel vindbaar waren.
                  -Step outside the box to see the real picture-

                  Comment


                    #10
                    Hier ook problemen helaas.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Valt mij op dat de site vaak niet meer te benaderen is na middernacht alsof het overbelast is terwijl het dan juist rustiger is.

                      Ja dit speelt helaas al langer en ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden. Gisteren tijdens mijn nachtdienst kwam ik er helemaal niet door heen
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Echt niet meer op de site te komen in de nacht nee..

                        Comment


                          #13
                          Hey allemaal, het klopt dat de zoekfunctie wat minder is op dit moment. Vorige week deden veel delen van de site het helemaal niet meer (errors), dit heb ik opgelost en daarbij hoorde ook het legen van de zoekindex. De site is deze aan het opbouwen, maar aangezien jullie allemaal superveel berichtjes plaatsen in 50 jaar tijd duurt dat even. Excuses voor het ongemak

                          Comment


                            #14
                            Enorm fijn dat de zoekfunctie weer aan het laden is, bedankt voor dit harde werk.
                            Wel deel ik de ervaring dat de zoekfunctie eigenlijk nooit goed gewerkt heeft.
                            Ik hanteer ook de google + vuurwerkcrew manier.
                            https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                            Comment


                              #15
                              Check gelijk even of de SEO (search engine optimization) van je de site/forum ook weer goed is. Ik merkte dat google ook lastiger de resultaten terugvond. (via google search console van deze website.)

                              Comment

                              Working...
                              X