Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] VuurwerkVelp.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2023] VuurwerkVelp.nl

    Hallo allemaal!

    Na alle leuke reacties in 2022, hebben wij besloten om ook in 2023 weer een topic aan te maken bij jullie. Onze webshop (www.VuurwerkVelp.nl) is vandaag online gegaan.

    Voor wie ons nog niet (goed) kent, wij zijn VuurwerkVelp.nl / Veldman Sport.
    Onze winkel zit in Velp (Gelderland) aan de Rozendaalselaan 7.

    Om te starten hebben wij tijdelijk een aantal leuke scherpe prijzen als openingsactie op het nieuwe vuurwerkassortiment. Ook hebben we een aantal leuke outlet-producten online staan.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	VuurwerkVelp.nl - Outlet 1740-1165-1860-1553.jpg
Vertoningen:2
Grootte:241,3 KB
ID:	1618010
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	VuurwerkVelp.nl - Outlet 6304-7352-6990.jpg
Vertoningen:1
Grootte:219,6 KB
ID:	1618011
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	VuurwerkVelp.nl - Outlet 8602-8604-8606.jpg
Vertoningen:1
Grootte:232,7 KB
ID:	1618012

    Komende tijd zullen we in dit topic wat leuke suggesties plaatsen, en updates m.b.t. de voorraad plaatsen.

    Hopelijk zien we jullie weer tijdens de afhaaldagen!

    Team VuurwerkVelp.nl
    VuurwerkVelp.nl / Rozendaalselaan 7 / Velp

    #2
    Mooi dat jullie weer online zijn. Baal dat ik de colorful city ben misgelopen. Had hem wel in mijn winkelmandje maar gaf verkeerde prijs aan. Ik als een gek refreshen en toen was die in 1 keer niet meer beschikbaar was.

    Comment


      #3
      Haha had hier hetzelfde met de City...

      Top dat jullie ook weer geopend zijn! Leuk nog de 'oude' Splitting Rainbow en de Splitting Red voor een hele goeie prijs.
      PS, klopt de prijs van de Yellow River deal wel? 1 voor 32,5 en 2 voor 65

      Comment


        #4
        Heel leuke acties zitten hier tussen!
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
          Haha had hier hetzelfde met de City...

          Top dat jullie ook weer geopend zijn! Leuk nog de 'oude' Splitting Rainbow en de Splitting Red voor een hele goeie prijs.
          PS, klopt de prijs van de Yellow River deal wel? 1 voor 32,5 en 2 voor 65
          Zal nog wel aangepast worden..is tenslotte 1+1 deal

          Comment


            #6
            Zitten zeker mooie acties tussen.

            Alleen zijn meerdere 1+1 of combideals duurder dan als je de producten los zou kopen.

            Comment


              #7


              Hier een straatfilmpje van deze geweldige knalcake waar je maar 7,50 voor betaald hier
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #8
                Tof om te zien dat jullie wederom deelnemen. Vorig jaar geweest en dat was dikke prima in orde. Kans is groot dat ik hier weer te vinden ben!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Splitting Red maar 15 euro?? WOW, dat is pas een mooie prijs, kon het dan ook niet laten om hier een doosje van te bestellen, al heb ik eigenlijk het geld er niet voor maar deze buitenkansje kon ik niet laten liggen. Ben er iig heel erg blij mee en zal hier de komende 3 jaar van gaan genieten. THNX!!

                  Comment


                    #10
                    Sorry, ik ben er met de city vandoor gegaan
                    Vorig jaar een hele goede ervaring hier waardoor ik nu weer 2 leuke bestellingen heb staan. Snelle reacties en vriendelijke hulp hebben me doen terugkomen.

                    Ps: benieuwd of er tussendoor weer leuke acties komen net als vorig jaar.

                    Comment


                      #11
                      Viel me op als je op de site op Evo klikt staat er bij de evo bomber 79 euro. Maar als je erop klikt is die 109 euro. Vervolgens in de winkelmand wel weer 79 euro xD

                      Comment


                        #12
                        Goedkoper dan dat heb ik nog niet gezien dus kopen zou ik zeggen...als je hem wilt tenminste

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                          Goedkoper dan dat heb ik nog niet gezien dus kopen zou ik zeggen...als je hem wilt tenminste
                          Klaag ook niet over de prijs verder, is alleen foutje op de site denk ik. Is ook bij meerdere producten.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan91 Bekijk bericht
                            Viel me op als je op de site op Evo klikt staat er bij de evo bomber 79 euro. Maar als je erop klikt is die 109 euro. Vervolgens in de winkelmand wel weer 79 euro xD
                            Was de oude Evo bomber niet met meer schoten en de nieuwe met minder? Zoiets zou het zijn, waarschijnlijk kijk je dan naar de verkeerde? Ik had het met de Splitting Rainbow, stond in de aanbieding maar was uitverkocht maar in het overzicht stond deze er wel nog, alleen bleek de oude 30mm te zijn en de nieuwe 25mm, daar had ik mij dus ook bijna in vergist.

                            Comment


                              #15
                              Zeer scherpe prijzen zeg. Vooral de Splitting Red trekt me erg aan.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X