Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Vuurwerkland Driebergen & Amervuurwerk!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2023] Vuurwerkland Driebergen & Amervuurwerk!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Banner Amervuurwerk.jpg
Vertoningen:1
Grootte:87,7 KB
ID:	1618003

    Beste Liefhebbers!

    Wat was het weer een prachtige jaarwisseling en ook aankomend jaar gaan wij er vanuit dat het weer helemaal los gaat!

    Wij hebben inmiddels weer wat mooie sets weten te bemachtigen en die sets willen wij jullie natuurlijk niet onthouden. Onderstaand alvast onze freak webshop. Deze webshop is nu al geopend en zal regelmatig geüpdatet worden met nieuwe producten.

    Freak webshop: https://www.vuurwerklanddriebergen-a...rk.nl/webshop/


    De Vuurwerk Boulevard in Driebergen ligt in het centrum van het land en is een ruim opgezet locatie met meerdere balies, V.I.P. ruimte en diverse kluizen. Ook is er voldoende gratis parkeerruimte en proberen wij een divers assortiment van verschillende importeurs aan te houden, zie daarvoor natuurlijk de webshops!

    Zodra onze reguliere webshop weer open is, is het ook weer mogelijk om offerte aanvragen te doen. Wij streven ernaar om binnen een week te reageren op de offerte aanvraag.
    Spelregels Offerte aanvragen:
    * Offerte aanvragen worden behandeld vanaf > €600,- (Prijzen vanaf de website)
    * Offerte aanvraag blijft 1 week geldig na antwoord van ons.
    * Offerte aanvragen zijn altijd onder voorbehoud van voorraden, wij reserveren geen offerte aanvragen. Het kan dus zijn dat er producten uitverkocht raken tijdens het aanvraag proces.
    * Na akkoord van de offerte ontvang je de betaalgegevens, welke binnen 24 uur voldaan kan worden waarmee de bestelling definitief is. Het verzoek komt na 24 uur te vervallen.

    Reguliere webshop: https://www.vuurwerk-driebergen.nl/

    Online bestellingen:
    * Wij zullen waar mogelijk de bestellingen zoveel mogelijk op één zelfde tijdstip plannen. Niet alle producten zullen wij op dezelfde tijdstippen hebben. Let hierbij dan ook op bij het bestellen c.q. overleg dat met ons via een PB, mail; [email protected] of telefoon; 06-42885514
    * Bedenk goed wat je wilt bestellen, wij kunnen namelijk geen producten annuleren in een order met meerdere producten.
    * Voor het annuleren van orders rekenen wij 15% (van het orderbedrag) verwerkingskosten.

    Wij hopen bij diverse importeurs de krenten uit de pap te bestellen. Wij hebben niet alle producten en dat willen wij ook zeker niet. Een verzoek voor een specifiek product kan altijd, echter zijn wij mogelijk nog kieskeuriger dan u!

    Dit jaar gaan we weer lekker knallen!


    Met vriendelijke groet,
    Team Vuurwerkland Driebergen & Amervuurwerk!

    #2
    Altijd mooi, weer een freakactie in de buurt erbij! Succes met de verkoop!

    Comment


      #3
      Fijn om er weer een nieuwe freakactie bij te hebben. Heel veel succes met de verkoop.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Prima weer een Freakactie. Ga er zekers gebruik van maken. Lekker dicht bij huis ook.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Hee gaaf! Toch weer een freakactie Is een kwartiertje fietsen voor mij dus hier gaan we zeker weer wat inslaan. Was vorig jaar prima bevallen.
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            #6
            Mooie acties! tot in december

            Comment


              #7
              Thanks voor de snelle reactie op m'n email! Nog een mooie freakdeal gescoord

              Comment


                #8
                Vanmorgen hier mijn bestelling opgehaald. Kan niet anders zeggen dan dat het zoals gewoonlijk weer top geregeld en gastvrij was. Tot volgend jaar!

                Comment


                  #9
                  Ze bleven maar oliebollen en koffie aanbieden. Die heb ik afgeslagen .Daar is helemaal niets mis mee maar ik moest nog meer adresjes af. Ik ben prima geholpen trouwens
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Ze bleven maar oliebollen en koffie aanbieden. Die heb ik afgeslagen .Daar is helemaal niets mis mee maar ik moest nog meer adresjes af. Ik ben prima geholpen trouwens
                    Toen ik er was, waren er nog geen Oliebollen :(
                    Maar wel bakkie koffie op en een kijkje in de opslag.

                    Super geregeld, snel en compleet!

                    Tot volgend jaar weer!

                    Comment


                      #11
                      Super geregeld allemaal! Zeker voor herhaling vatbaar, erg blij met de service

                      Comment


                        #12
                        De brand begon vannacht in een wasserij, waarna de vlammen oversloegen naar een bouwmarkt. De brand is inmiddels onder controle.


                        Bij jullie?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Dat is inderdaad strak tegen hun pand aan...

                          Comment


                            #14
                            Het is er echt naast :

                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Oeh waa kut zeg, sterkte daar! Ik duim mee dat het meevalt.

                              Comment

                              Working...
                              X