Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Vuurwerk Pap Dordrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2023] Vuurwerk Pap Dordrecht

    Beste Vuurwerk liefhebbers!

    Vorig jaar konden we eindelijk na 2 jaar lang geen vuurwerk iedereen weer voorzien van de mooiste cakes en compounds. Het was werkelijk een feest om zoveel mensen blij in onze winkels te zien! Traditioneel gaan we altijd pas September / Oktober starten met de shop, maar mede dankzij het grote succes van vorig jaar en de leuke reacties hier hebben we besloten om onze shop eerder te openen zodat we beter kunnen inspelen op het jaar 2023/2024.

    Vanaf vandaag is onze webshop voor de vestiging Dordrecht dan ook geopend!

    Onze webshop bestaat momenteel enkel en alleen uit artikelen die we fysiek op voorraad hebben en dus gegarandeerd uitgeleverd kunnen worden. Op dit moment zijn we nog druk bezig met het nieuwe assortiment en we zullen in de komende weken onze webshop updaten met de nieuwe artikelen. Daarbij is ons streven om enkel en alleen artikelen te plaatsen die fysiek in onze of onze leveranciers zijn bunker staan. Als wij ergens een hekel aan hebben is dat namelijk nee verkopen.

    Acties 2023/2024
    Het zal jullie niet ontgaan zijn dat de inflatie enorm is, maar gelukkig zijn de meeste prijzen nagenoeg gelijk gebleven! Op een enkel artikel na ziet het er dit jaar goed uit. De komende maanden weten we meer welke richting alle leveranciers op gaan. We zijn dus nog even terughoudend met grote acties. Zodra deze er zijn worden ze toegevoegd aan deze post. We hebben ook alvast een mooie start gemaakt:
    1. Er zijn een aantal bundel pakketten gemaakt die extra voordelig zijn: https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/...elde-pakketten
    2. Tijdens de voorverkoop kun je voor 15% gratis vuurwerk uitzoeken op alle -niet- SUPERACTIE artikelen
    3. Offertes zijn mogelijk vanaf een webshop prijs van 1500 Euro (per mail)

    Meer informatie lees je hier: https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/veelgestelde-vragen


    Online bestellingen:
    • We doen maar met 1 filiaal deze acties en dat is het filiaal in Dordrecht
    • Tijdsloten zijn niet meer te veranderen en ook niet om te zetten naar een andere vestiging
    • Op dit moment is alleen afhalen op de 28e in de nacht mogelijk. (we openen later na onze acties ook de dagsloten)
    • Tijdsloten zijn beperkt, vol=vol!
    • Annuleren van bestellingen en producten is niet mogelijk
    • Mocht er een wettelijk verbod komen (door bv Corona) dan krijg je je volledige aanschaf in geld terug. Een gemeentelijk verbod is uitgesloten.
    • Alleen volledige betaling is mogelijk


    FREAK Actie(s):

    Wekelijks nieuwe acties in dit kanaal!


    VuurwerkPAP 25 jaar pakketten:

    250 stuks (CAT-1) artikelen voor 25 euro: https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/...erkpap-jeugd-1
    25 artikelen voor 250 euro: https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/...-vuurwerkpap-1
    25 grote artikelen voor 2500 euro: https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/...erkpap-freak-1



    Laatst aangepast door NoWorldOrder; 7 October 2023, 14:22. Reden: Acties aangepast
    Vuurwerkpap

    #2
    Daar staat zeker mooi spul tussen zeg. Bedankt voor de actie weer
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Heb een bestelling de deur uit gedaan!

      Comment


        #4
        De Triple Thunder Stars van 29,99 naar 29,95 is wel een hele vette actie, klopt deze wel ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Bedankt voor de bestellingen! De TTS prijs is gecorrigeerd. Prijs is gebaseerd op de beschikbaarheid (zijn er nog 4)
          Vuurwerkpap

          Comment


            #6
            Klopt het dat er geen bevestigingsmail wordt verstuurd?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
              Klopt het dat er geen bevestigingsmail wordt verstuurd?
              Klopt zeker niet. Als je even een DM stuurt met de naam en bestel datum zal ik even kijken waar dit fout gaat.
              Vuurwerkpap

              Comment


                #8
                Ik heb al diverse keren voorbij zien komen in topics van andere shops dat bevestigingen naar Microsoft email adressen niet aankomen bij Kei webshops. Wellicht hetzelfde probleem?
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  #9
                  Goed dat je het er even aangeeft! Grote kans. Helaas niet de eerste keer, maar zonder een voorbeeld komen we niet zo ver met het de-buggen van het probleem.
                  Vuurwerkpap

                  Comment


                    #10
                    Mijn eerste 2 bestellingen gedaan doe van de week nog 1 bestelling.

                    Daarna wacht ik even komt nog mooier spul aan. En kwa orderbevestigingen geen klagen komen gewoon aan vergeet niet bij de ongewenste e-mails te kijken daar komen ze bij mij namelijk aan.

                    Comment


                      #11
                      Tijd voor een kleine update aan onze kant! We hebben de eerste pre-productie video's en labels gezien en op basis hiervan ook al een goede selectie gemaakt voor de 2023-2024 collectie.

                      Dit jaar weinig pakketten, veel mooi samengestelde cakes en natuurlijk weer veel nieuwe Compounds. Ons doel is om in de komende weken de artikelen die af zijn en een video beschikbaar hebben + gegarandeerd geleverd kunnen worden hier te plaatsen samen met een leuke actie voor de mensen hier.

                      Ook de reeds bekende artikelen komen langzaam weer op voorraad in de bunkers van de leverancier, deze zullen dus ook aangevuld worden komende weken...

                      De online verkoop gaat goed, we hebben al weer heel wat leuke bestellingen ontvangen en komen bij een aantal artikelen alweer richting de 0 stuks. Maak vooral nu nog gebruik van deze extreem lage prijzen, want deze zullen hoogstwaarschijnlijk gaan veranderen rond Juli als we artikelen die in het assortiment zijn gaan bijvoegen in onze bunker.
                      Vuurwerkpap

                      Comment


                        #12
                        Bedankt voor het eerder open gaan. Heb vrijwel alle artikelen kunnen bestellen wat ik wou hebben zelfs nog een beetje extra voor de fun in de avonduren oudejaarsavond.

                        Verder zie ik jullie 28 december weer gezellig

                        Comment


                          #13
                          Ik vind het mooi dat jullie eerder open zijn, echter kan ik de prijzen totaal niet schalen onder het kopje 'Freak'. De firestarter etc voor €150, lijken me echt te duur.

                          Comment


                            #14
                            Altijd goed om feedback te ontvangen! Ik begrijp wat je zegt en eerlijk gezegd heb je ook wel een beetje gelijk.

                            De site is live gegaan met de prijzen van 2022. Echter in 2022 hebben we op het laatste moment nog heel veel ingekocht en toegevoegd aan de site, met als resultaat dat deze artikelen alleen maar losse verkoop prijzen hebben. Dit is 1 van deze artikelen.

                            Daarnaast is al bekend dat de prijzen voor 2023 hoe dan ook een stukje hoger gaan liggen, dus we hebben bewust gewacht om onze prijzen verder aan te passen. Last but not least zijn er van de meeste boxen nog maar 1 of 2 artikelen.

                            Dus voor de huidige freak moet je vooral deze ene box heel graag willen hebben (assortimenten gaan echt heel veel veranderen!). En anders zou ik vooral even verder op de site kijken, want er staan zeker nog wat pareltjes op. Maar zodra het mag (Augustus) zullen we een paar hele goede acties plaatsen!

                            Daarnaast hoop ik komende week onze eigen lijn te kunnen plaatsen en ook hier gaan we natuurlijk iets leuks mee doen.
                            Vuurwerkpap

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door NoWorldOrder Bekijk bericht
                              Altijd goed om feedback te ontvangen! Ik begrijp wat je zegt en eerlijk gezegd heb je ook wel een beetje gelijk.

                              De site is live gegaan met de prijzen van 2022. Echter in 2022 hebben we op het laatste moment nog heel veel ingekocht en toegevoegd aan de site, met als resultaat dat deze artikelen alleen maar losse verkoop prijzen hebben. Dit is 1 van deze artikelen.

                              Daarnaast is al bekend dat de prijzen voor 2023 hoe dan ook een stukje hoger gaan liggen, dus we hebben bewust gewacht om onze prijzen verder aan te passen. Last but not least zijn er van de meeste boxen nog maar 1 of 2 artikelen.

                              Dus voor de huidige freak moet je vooral deze ene box heel graag willen hebben (assortimenten gaan echt heel veel veranderen!). En anders zou ik vooral even verder op de site kijken, want er staan zeker nog wat pareltjes op. Maar zodra het mag (Augustus) zullen we een paar hele goede acties plaatsen!

                              Daarnaast hoop ik komende week onze eigen lijn te kunnen plaatsen en ook hier gaan we natuurlijk iets leuks mee doen.
                              De prijzen van de meeste importeurs blijven gelijk aan vorig jaar. Hoezo stukje duurder?

                              Comment

                              Working...
                              X