Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Vuurwerk Vathorst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2023] Vuurwerk Vathorst

    Beste liefhebbers,

    Het is weer zover! Wij hebben ons deuren weer geopend, weliswaar op een kiertje, want er zal de komende tijd nog een hoop bij komen. Voor nu hebben we een groot deel aan Wolff artikelen op de site staan.

    De komende tijd kan je ook artikelen verwachten van Zena Vuurwerk, Vuurwerktotaal, Evolution Vuurwerk en eventueel Pangu mits de voorraad dat toestaat.

    We doen ons uiterste best om aan de vraag te voldoen, maar zoals jullie weten zijn de voorraden flink geslonken. Weliswaar is alles wat er nu wordt besteld al voorradig in onze bunker

    Voorwaarden:

    Afhalen freak is voor F2 alleen mogelijk op 28 december 2023 van 00:00 tot 01:00 en van 07:00 tot 09:00 uur in Vathorst. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk!
    Afhaalmomenten kunnen niet gewijzigd worden.
    Minimumbestelbedrag bij F2 is 45,00 euro.
    Bij een onverhoopt landelijk verkoopverbod op F2-vuurwerk krijg je binnen 14 werkdagen je geld terug voor de bestelde F2-items.

    Neem een kijkje op https://vuurwerkvathorst.nl/

    Met knallende groet,
    Dave

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Poema-breakout.jpg
Vertoningen:1
Grootte:249,8 KB
ID:	1617108
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 March 2023, 21:40.

    #2
    Top dat jullie weer open zijn! Vorig jaar helaas links moeten laten liggen, maar grote kans dat ik dit jaar weer richting Vathorst ga rijden!

    Comment


      #3
      Hey Dave, op de site staat dat aankomende tijd nog voldoende artikelen worden toegevoegd aan het assortiment. We zijn nu anderhalve maand verder. Kunnen we al iets nieuws verwachten? En zo ja, wanneer en wat? Ben zeer benieuwd!
      Ignite to unite!

      Comment


        #4
        Enig idee wanneer jullie weer een update gingen plaatsen ?

        Comment


          #5
          Er is beweging op de site , top!

          Comment


            #6
            Het wordt weer tijd om de dieselmotoren te gaan starten!

            We hebben eindelijk ons assortiment rond. Dit jaar gaan wij de volgende merken verkopen:
            - Zena Vuurwerk
            - Vuurwerktotaal
            - Pangu Vuurwerk
            - Evolution Vuurwerk
            - Vuurwerkmania
            - Furious Fireworks

            Helaas zal Argento niet meer naar Nederland komen. Tevens zal Funke en luypears een lastig verhaal worden voor deze jaarwisseling, mocht er onverhoopt nog voorraad beschikbaar komen zal ik het als eerste melden

            De komende tijd zullen wij alles op de site gaan plaatsen met een leuke korting zodat jullie daar mooi gebruik van kunnen maken. Voor nu staat Pangu en Evolution volledig op de site. Aankomende week zullen wij daar Vuurwerkmania aan toevoegen, en daaropvolgend Zena en VWT.

            Om de start van het nieuwe vuurwerkseizoen te vieren is het tijd voor een nieuwe weekaanbieding!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	zena-vuurwerk-fat-tail-spyder-64d53cf116168012830156.jpg
Vertoningen:2
Grootte:211,1 KB
ID:	1598642

            https://vuurwerkvathorst.nl/artikel/fat-tail-spyder

            Comment


              #7
              Die 4 nieuwe 25mm cakes van jullie furious fireworks lijn zijn perfect om een 100 shots compound te maken voor maar €72, ik vind ze namelijk alle 4 mooi

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                Die 4 nieuwe 25mm cakes van jullie furious fireworks lijn zijn perfect om een 100 shots compound te maken voor maar €72, ik vind ze namelijk alle 4 mooi

                Zeer zeker mooie bakken, die waaier mag er trouwens ook best zijn
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Zag net jullie prijzen van nieuwe Vuurwerkmania artikelen en die zagen er zeer goed uit. Wanneer verwachten jullie dat de productfilmpjes er zijn, want dat weerhoud me om nu al te bestellen.
                  Het mooiste werk is vuurwerk!!

                  Comment


                    #10
                    We zijn druk bezig met vullen van de webshop, maar we zijn inderdaad nog in afwachting van de filmpjes.... Zodra we ze hebben zullen we alles netjes online zetten

                    Comment


                      #11
                      Bij de absolute gold box staat 16mm en 62gram. Lijkt me niet helemaal te kloppen.

                      Comment


                        #12
                        Het is weer tijd voor een nieuwe weekactie!
                        Profiteer nu van 30% korting op onderstaande kwaliteitsfonteinen!

                        Alle artikelen van Vuurwerkmania en Bon Fireworks staan nu op de site. Komende week zal Vuurwerktotaal en Zena vuurwerk daaraan worden toegevoegd.


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	fontaine.jpg
Vertoningen:1
Grootte:257,2 KB
ID:	1598713

                        https://vuurwerkvathorst.nl/categori...iedingen-op-op

                        Comment


                          #13
                          Net even op de website rondgesnuffeld, maar het ziet er (nu al) goed uit.

                          Nieuwsgierig: komt er nog meer van vuurwerktotaal dit jaar, en eventueel kartondeals (net als voorgaande jaren)?

                          Comment


                            #14
                            Nieuwsgierig: komt er nog meer van vuurwerktotaal dit jaar, en eventueel kartondeals (net als voorgaande jaren)?

                            Er komen nog een groot aantal Vuurwerktotaal artikelen aan dit jaar. (even uit me hoofd gezegd: 60/70 artikelen). Kartondeals zullen wat lastiger worden dit jaar, maar we houden alle kansen open!

                            Comment


                              #15
                              Lees ik het goed dat er totaal maar 3 uurtjes beschikbaar zijn voor alle freakbestellingen?
                              Dat lijkt me best krap. Weet niet hoe het hier andere jaren is gegaan maar mijn ervaring bij andere winkels leert dat het soms best wel even kan duren om al die bakken in te laden.

                              Comment

                              Working...
                              X