Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Huisman Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hebben jullie voor straks nig leuke actie voor wat nog over is?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
      Hebben jullie voor straks nig leuke actie voor wat nog over is?
      Doen ze niet aan hier. Volgens huisman is allss op eind vd dag

      Comment


        Bedankt voor dit jaar.
        wel jammer 1 cake niet geleverd was door de vrachtwagen ergens anders reed dan dat die bij huisman had moeten wezen.
        gelukkig maar om 1 cake.
        Netjes van @gizmo75 geld terug gekregen dat is wel weer top geregeld

        Comment


          Eerste jaar hier en prima en snel geholpen. Viel me op dat het hier lekker druk was vergelijking met andere winkels. Verder wel een veel te grote doos meegekregen voor wat thunderbolts en mega mines

          Comment


            Zoals elk jaar wel wat spul halen. Voordat ik naar binnen ging zei ik tegen mijn vrienden nog. Let op: Binnen 5 minuten staan we weer buiten. Was er ontzettend druk (door de losse verkoop). Wij konden met onze online bestelling naar de afhaalbalie en stonden gewoon weer binnen 5 minuten buiten (ondanks redelijk grote bestelling). Zoals altijd, bedankt voor de mooie spullen en de uitstekende service. Kom volgend jaar uiteraard weer terug!!!

            Comment


              Top winkel. Vervangers gehad voor de Orcs. Vriendelijk personeel.

              Comment


                Zoals elk jaar weer een bestelling mogen ophalen, dit jaar toch een wat grotere bestelling als alle andere jaren. Het leuke is dat de man die mij hielp, mij al herkende voordat ik uberhaupt mijn afhaalbon aan hem gaf xD Waar hij 1x de hardcore helium niet voor mij kon vinden, had Erwin die heel snel gevonden en kregen we alles wat ik besteld had.
                Nog even kort gebabbeld met Erwin en toen konden we met zijn 6en waarvan 2 jongens van huisman de spullen naar de auto brengen. En wat is het fijn als er iemand meeloopt, die dan ook weer de winkelwagens mee terug neemt.
                Fijne winkel, fijn personeel en een eigenaar die er genoeg verstand van heeft! Bedankt en tot volgend jaar! Stookse en beste wensen alvast voor 2024

                Comment

                Working...
                X