Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2021] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bengal feuer klinkt wel heel interessant!
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Bengal feuer klinkt wel heel interessant!
      Wees dan snel met bestellen want de Funke spulletjes gaan wel hard!
      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

      Comment


        Zijn jullie morgen, maandag 27e gewoon open?
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Zijn jullie morgen, maandag 27e gewoon open?

          Wss alleen voor online bestellingen.
          #LaatOnsVieren.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Zijn jullie morgen, maandag 27e gewoon open?
            Ja we zijn open maar alleen voor het afhalen van bestellingen helaas.
            Dus je kan online bestellen en die dan afhalen, verkoop aan de balie kan helaas nu niet :(
            Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

            Comment


              Thanks komt helemaal inorde.



              Van dit merk heb ik jaren terug al wat cat1 fontijnen gehad. Waren destijds zeer goed. Hoop dat deze net zo goed presteren.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                Hier wat meer info.



                Produktbeschreibung

                Silvester Sortiment: besteht aus 8 F1 Outdoor Fontänen mit gemischten Farben- und Knattereffekten. Das Sortiment wird in einem attraktiven Bodendisplay geliefert. Jedes Display enthält 48 Sortimente. Ideal für den Supermarktverkauf.

                Produktdaten

                Lieferbar seit/ab:
                01.09.2021

                Pyrogiochi website:

                Pyrogiochi,*founded in 1984, is the*Italian leading company*in the field of small fireworks and party items.*The mission of the company is based on the*quality and the security, customer care and respect, as well on its modern design.

                Pyrogiochi*offers a large range of products for any kind of party all along the year.*The design of the articles is developed inside the company, by an italian, young and qualified team.*The headquarters, the offices, the warehouse and the graphic laboratory are in*Tuscany, other offices and warehouse are situated in*Hamburg.


                Misschien kunnen we volgend jaar wel f2 fontijnen verwachten als we weer normaal mogen stoken.
                Laatst aangepast door Sirens; 26 December 2021, 23:29.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  Zow met dank aan opa voor het ophalen is er weer een heel mooi tasje cat1 aan de collectie toegevoegt. Wederom bedankt voor de nette service! Zal eens kijken of er een mooie product video van het pyrogiochi fonteinen pakketje gemaakt kan worden. Afwerking ziet er echt zeer strak uit.


                  Zojuist wat tapas grondbloemen getest, ben er zeer positief over. Dit zijn geen standaard grondbloemen. Hele heldere kleuren, net wat langere duur en ze spinnen zo hard dat wanneer ze een stoeprandje raken ze weg vliegen. Lekker.
                  Laatst aangepast door Sirens; 27 December 2021, 21:23.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    Op de valreep hebben we toch nog wat nieuwe items van Wolff in huis gehaald, Disco Flitsers, Bengal Flames, Shising Crackling, Rush, Vivid en Splash.

                    OP=OP
                    www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment




                      Zeer goed pakketje hoor, 6 vd 8 fonteinen presteren een stuk beter als mening cat2 pakketje.
                      Laatst aangepast door Sirens; 29 December 2021, 15:44.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        Nou dan had ik een slechte batch kennelijk, bij jou doet fontein 1 t/m 3 het al 2x zo lang dan ze bij mij waren. Voor 15 euro vond ik het echt bagger wat er bij mij uit die fonteintjes kwam

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                          Nou dan had ik een slechte batch kennelijk, bij jou doet fontein 1 t/m 3 het al 2x zo lang dan ze bij mij waren. Voor 15 euro vond ik het echt bagger wat er bij mij uit die fonteintjes kwam
                          Dit pakketje was bij mij ook één groot drama. Sommige deden het gewoon niet, moesten in de vuurkorf worden ontbrand..
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X