Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door pyrocliff Bekijk bericht
    hier idem dito, dan ook geen bestelling geplaatst. vind zelf dat de prijzen aan de hoge kant zijn als deze worden vergeleken met de concurrenten.
    yep klopt ze zijn wat prijziger ja...heb de lijsten van vorig jaar naast me liggen...scheeld tientallen euros voor sommige producten helaas

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door pyrocliff Bekijk bericht
      hier idem dito, dan ook geen bestelling geplaatst. vind zelf dat de prijzen aan de hoge kant zijn als deze worden vergeleken met de concurrenten.
      Alle pareltjes waren binnen no time weg en de rest vind ik prijstechnisch niet interresant. Helaas, had me er zo op verheugd

      Comment


        #78
        Ondanks dat sommige producten veel duurder zijn als bij een concurrent toch mooi de Air Warrior en de Event Zero Tolerance binnen gehaald.
        Wilde ook een Strong Celebration maar die waren al weg, helaas.

        Daarnaast vind ik het jammer dat er weinig goede fluitcakes a'la de return of the Phoenix verkrijgbaar zijn. Zonde, hopelijk komen die nog.

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
          yep klopt ze zijn wat prijziger ja...heb de lijsten van vorig jaar naast me liggen...scheeld tientallen euros voor sommige producten helaas
          Voor alle azijn pissers, de prijzen zijn OVERAL omhoog gegaan niet alleen hier.
          Als je wacht op lagere prijzen ben ik bang dat je bedrogen uit gaat komen dit jaar.

          Comment


            #80
            Jo, zijn alle strong celebration's nu op of komen die nog op de shop.
            En zijn enkel de tijden t/m 13.45 beschikbaar???

            Comment


              #81
              Strong Celebration direct om 19:00 weg haha. Ach genoeg mooi spul, compounds gingen ook hard. 1ste bestelling gedaan tevreden mee. Bedankt!

              ps. geen Wolff cakes meer in Oisterwijk?

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                Voor alle azijn pissers, de prijzen zijn OVERAL omhoog gegaan niet alleen hier.
                Als je wacht op lagere prijzen ben ik bang dat je bedrogen uit gaat komen dit jaar.

                ben ik niet met je eens, ik zie bij concurrenten die al enige tijd open zijn mooie boxen online staan voor prijzen die net als Bizzy1 aangaf tientallen euro's schelen. Ik ben persoonlijk niet heel erg geïnteresseerd om voor vuurwerk het hele land af te reizen aangezien ik niet een heel groot budget uit wil geven aan vuurwerk. maar wel ben ik van mening dat het loont om even verder te kijken voor de mensen met een groot budget aangezien dat snel op kan lopen. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar ik vind dat er wel wat over gezegd mag worden aangezien de consument dit dus ervaart

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                  De gewichten op de bonnen kloppen nog niet, moeten morgen even kijken of dat de komma verkeert staat
                  Ik dacht al zoiets. 2x de Espada Palms ophalen met minimaal 4 personen?

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                    Voor alle azijn pissers, de prijzen zijn OVERAL omhoog gegaan niet alleen hier.
                    Als je wacht op lagere prijzen ben ik bang dat je bedrogen uit gaat komen dit jaar.
                    Onzin, de Event Flash of the God's is te vinden voor net onder de 100 euro, Haokan vraagt 156, daar krijg je hem in december ook wel voor. Maakt verder niet uit maar doe nu niet of Haokan heel goedkoop is voor februari. Sterker, een van de duurdere freaksites van dit moment. Wel veel keus.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrocliff Bekijk bericht
                      ben ik niet met je eens, ik zie bij concurrenten die al enige tijd open zijn mooie boxen online staan voor prijzen die net als Bizzy1 aangaf tientallen euro's schelen. Ik ben persoonlijk niet heel erg geïnteresseerd om voor vuurwerk het hele land af te reizen aangezien ik niet een heel groot budget uit wil geven aan vuurwerk. maar wel ben ik van mening dat het loont om even verder te kijken voor de mensen met een groot budget aangezien dat snel op kan lopen. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, maar ik vind dat er wel wat over gezegd mag worden aangezien de consument dit dus ervaart
                      Het probleem is dat ik bij werkelijke ELKE winkel lees dat men het te duur vindt.
                      Er is bij elke winkel wel wat te scoren voor een mooie prijs, benadruk dat dan en niet het negatieve.

                      Comment


                        #86
                        Heb toch een mooie Bushwackers kunnen scoren, bedankt haokan! Weet verder nog niet de plannen eind van het jaar dus doe even rustig aan

                        EDIT ennuh jongens hou het gezellig

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                          Het probleem is dat ik bij werkelijke ELKE winkel lees dat men het te duur vindt.
                          Er is bij elke winkel wel wat te scoren voor een mooie prijs, benadruk dat dan en niet het negatieve.
                          hoezo mag je niet negatief zijn...ieder zijn mening toch …..
                          maar dan hoef je nog niet gelijk iemand een azijnpisser te noemen...

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                            Kan nu door drukte niets verplaatsen
                            Jo als je toch bezig bent gooi mega 6 ook in pijnacker!
                            daar ging het ook snel voorbij en niet de kans gehad.

                            Comment


                              #89
                              jo, bedankt!
                              mega 6 inmiddels ook beschikbaar gekomen.

                              Comment


                                #90
                                Zo, Pijnacker heeft wel erg weinig aanbod tegenover die andere twee winkels. Maar sowieso is er niet veel interessants te koop om een ritje te wagen, helaas.

                                Comment

                                Working...
                                X