Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door De Driesprong Bekijk bericht
    Nog niet, maar alle vuurwerk verkoopzaken zijn voor ons en importeurs nu ook bijzaak.
    Hier zal de prioriteit tot er duidelijkheid is dan ook niet bij liggen.
    Alle aandacht ligt er momenteel op om uberhaupt verkoop mogelijk te maken.
    Is ook logisch! Laten we hopen dat er zsm uitsluitsel is en dan komt mij order er gelijk aan!

    Sterkte in deze onzekere tijd

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door De Driesprong Bekijk bericht
      Nog niet, maar alle vuurwerk verkoopzaken zijn voor ons en importeurs nu ook bijzaak.
      Hier zal de prioriteit tot er duidelijkheid is dan ook niet bij liggen.
      Alle aandacht ligt er momenteel op om uberhaupt verkoop mogelijk te maken.
      Heel begrijpelijk!

      maar wilde wat luchtigheid brengen

      Succes! en laat jullie horen!!

      Comment


        Ik zou graag willen weten wat jullie voorstel is m.b.t. het verbod. Toen ik de bestelling plaatste stond er een mededeling dat de bestelling geannuleerd kon worden bij een verbod. Deze mededeling is echter verdwenen? Ik heb jullie al gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Ik heb voor bijna €1000,- besteld! Ik zou volgend jaar zeker weer bij jullie bestellen, maar ik had nu graag een reactie gehad

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ATWVW Bekijk bericht
          Ik zou graag willen weten wat jullie voorstel is m.b.t. het verbod. Toen ik de bestelling plaatste stond er een mededeling dat de bestelling geannuleerd kon worden bij een verbod. Deze mededeling is echter verdwenen? Ik heb jullie al gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Ik heb voor bijna €1000,- besteld! Ik zou volgend jaar zeker weer bij jullie bestellen, maar ik had nu graag een reactie gehad
          Onderstaande staat nog steeds in de startpost: *Mocht er dit jaar onverhoopt een landelijk vuurwerkverbod komen zullen de bestellingen die reeds gedaan zijn uiteraard gecrediteerd worden.
          Ik verwacht dat ze hier deze week wel e.e.a. over bekendmaken, komt vast goed!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ATWVW Bekijk bericht
            Ik zou graag willen weten wat jullie voorstel is m.b.t. het verbod. Toen ik de bestelling plaatste stond er een mededeling dat de bestelling geannuleerd kon worden bij een verbod. Deze mededeling is echter verdwenen? Ik heb jullie al gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Ik heb voor bijna €1000,- besteld! Ik zou volgend jaar zeker weer bij jullie bestellen, maar ik had nu graag een reactie gehad
            Vroeger kon je je telefoon ook gebruiken om mee te bellen. Toen belde ik het nummer 0793611300 en werd ik uitermate vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
            Vrijheid is een illusie

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
              Onderstaande staat nog steeds in de startpost: *Mocht er dit jaar onverhoopt een landelijk vuurwerkverbod komen zullen de bestellingen die reeds gedaan zijn uiteraard gecrediteerd worden.
              Ik verwacht dat ze hier deze week wel e.e.a. over bekendmaken, komt vast goed!
              Dank, ik dacht het op de website gezien te hebben maar dit zal dan inderdaad de OP zijn geweest.

              Ik wacht dus wel geduldig af.

              Comment


                Geen zorgen mensen... de reden dat er nog niet op de mail gereageerd is, komt omdat er honderden klanten gaan bellen, mailen en op overige manieren contact zoeken. Wat heel begrijpelijk is, maar ons niet de tijd geeft om het e.e.a uit te zoeken en de opties in kaart te brengen en uit te werken.

                Vanavond of morgenochtend zal er een mail verzonden worden naar alle klanten die een bestelling hebben lopen. Hierin worden de 3 opties beschreven en kan er op die mail gereageerd worden. De opties zullen zijn, de bestelling doorschuiven naar volgend jaar, een voucher of een cashback.
                Voor ieder dus een geschikte oplossing ;)

                Comment


                  wat heeft jullie voorkeur? aangezien dit verbod wel eens voor altijd kan zijn

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                    wat heeft jullie voorkeur? aangezien dit verbod wel eens voor altijd kan zijn
                    Het mooist is uiteraard de bestelling verzetten naar volgend jaar. Dat is voor ons ook de minste handeling. Mocht er volgend jaar alsnog een verbod komen zal deze uiteraard alsnog gewoon gecrediteerd worden. We zijn een "gezond" bedrijf ( een tuincentrum) en niet enkel afhankelijk van het vuurwerk.

                    Comment


                      Nette oplossing Driesprong. Ik ben voorzichtig al bezig met de bestelling voor volgend jaar. Jullie hield ik daarvoor sowieso in de gaten. Mijn keuze voor winkels volgend jaar laat ik ook afhangen van hoe men nu de afhandeling doet. En jullie scoren bij mij met een goed assortiment, uitermate goede acties en prijzen en een nette afhandeling bij problemen. Dus wellicht tot volgend jaar zou ik zeggen!
                      Laatst aangepast door Pyromun; 29 December 2020, 18:41.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door De Driesprong Bekijk bericht
                        Het mooist is uiteraard de bestelling verzetten naar volgend jaar. Dat is voor ons ook de minste handeling. Mocht er volgend jaar alsnog een verbod komen zal deze uiteraard alsnog gewoon gecrediteerd worden. We zijn een "gezond" bedrijf ( een tuincentrum) en niet enkel afhankelijk van het vuurwerk.
                        duidelijk verhaal, ook ik laat mijn bestelling staan!

                        Comment


                          Ondanks
                          De mooie prijzen
                          Kies ik voor geld terug

                          Comment


                            Heb het geld nodig voor cat 1 nu
                            Maar fijn dat er keuze mogelijk is.

                            Comment


                              Prima oplossing

                              Gaat in januari de webshop weer open met de zelfde haar scherpe aktie???

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door De Driesprong Bekijk bericht
                                Geen zorgen mensen... de reden dat er nog niet op de mail gereageerd is, komt omdat er honderden klanten gaan bellen, mailen en op overige manieren contact zoeken. Wat heel begrijpelijk is, maar ons niet de tijd geeft om het e.e.a uit te zoeken en de opties in kaart te brengen en uit te werken.

                                Vanavond of morgenochtend zal er een mail verzonden worden naar alle klanten die een bestelling hebben lopen. Hierin worden de 3 opties beschreven en kan er op die mail gereageerd worden. De opties zullen zijn, de bestelling doorschuiven naar volgend jaar, een voucher of een cashback.
                                Voor ieder dus een geschikte oplossing ;)

                                Mooi en netjes geregeld heren. Ik neem aan dat jullie nog geen orders hebben samen gevoegd, en dat ik dus 7 orders/e mails ga krijgen en die dus allemaal zal moeten beantwoorden
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X