Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Maar het zou fijn zijn als het erbij wordt vermeld.

    Comment


      #92
      Hallo allemaal,

      De hoeveelheid cakes per karton staat nu ook vermeld bij de desbetreffende artikelen.
      Daarnaast wil ik nog even meegeven dat het klantenbestand van de oude webshop niet is meegegaan met de nieuwe webshop. Dit wil zeggen dat je opnieuw een account zou moeten creëren.

      Met vriendelijke groet,
      Dave

      Comment


        #93
        Vorig jaar was er een leuke openingsactie richting het einde van jaar/begin nieuwe assortiment. Kunnen we dit jaar ook zoiets verwachten?

        Comment


          #94
          Het is akelig stil hier... Haha komen er nog leuke acties bij binnekort?

          Comment


            #95
            Dave gooi doe vivaldi maar in me shop! Ben benieuwd wat het mag kosten

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
              Dave gooi doe vivaldi maar in me shop! Ben benieuwd wat het mag kosten


              Daar is die dan eindelijk

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Vathorst Bekijk bericht
                399

                Comment


                  #98
                  Aardig prijskaartje. 100 euro per seizoen. Benieuwd wat die in de freakactie kan gaan doen, jammer want het is wel echt mooie stukje pyro kunst

                  Comment


                    #99
                    400 euro gaat natuurlijk helemaal nergens over. Snap dat het top kwaliteit is maar dat is bijna 2 euro per shot... 1.2inch triplex gaat bv voor 1 euro per shot

                    Comment


                      Dat is mij te duur, zelfs de duitse prijzen maken hem nog twijfelachtig en dan heb je het over al zo'n 150-130 euro goedkoper.

                      Komen er nog meer Funke/Luypaers producten in de shop? Die nieuwe compound van Luypaers bijvoorbeeld?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                        Dat is mij te duur, zelfs de duitse prijzen maken hem nog twijfelachtig en dan heb je het over al zo'n 150-130 euro goedkoper.

                        Komen er nog meer Funke/Luypaers producten in de shop? Die nieuwe compound van Luypaers bijvoorbeeld?
                        Funke staat er allemaal op. Luypaers laat nog even op zich wachten. Mvg Dave

                        Comment


                          Kun je zeggen wanneer de Luypaers artikelen ongeveer op de webshop staan?
                          Deze week nog?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Jax Bekijk bericht
                            Kun je zeggen wanneer de Luypaers artikelen ongeveer op de webshop staan?
                            Deze week nog?
                            Misschien deze, anders uiterlijk volgende week!

                            Comment


                              Let op: Over 5 dagen sluit onze freakwebshop!

                              Comment


                                En komt er (net als vorig jaar) nog een mooie kortingsactie vlak voor sluitingstijd? of was dat nou op een ander moment vorig jaar? #Iamlost
                                Laatst aangepast door bonzo26; 24 September 2020, 17:03.

                                Comment

                                Working...
                                X