Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dennis een vraagje,

    Voor zover ik weet is de evo show tails niet verboden onder de norm "singleshots verbod" heb ze het hele jaar niet op je shop gezien. Heeft het een reden of kunnen we ze nog verwachten?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
      Dennis een vraagje,

      Voor zover ik weet is de evo show tails niet verboden onder de norm "singleshots verbod" heb ze het hele jaar niet op je shop gezien. Heeft het een reden of kunnen we ze nog verwachten?
      Komen er aan ik ben bezig waarschijnlijk vanavond al op de shop

      Comment


        Ah das mooi om te horen, wacht ook wel even op de weekacties af

        Comment


          Zojuist aangemaakt Nova

          Staat inmiddels in de shop

          Comment


            Inmiddels staat de nieuwe weekactie op de shop en is weer beschikbaar.

            Spinning Bleu
            Golden Willows Cracker ( uitloop )
            Red Ghost
            Color Ghost
            Mega Willows
            Epic
            3x mix Compound

            Comment


              Twijfel ocer de 3901, iemand ervaring? Op film komt ie goed over!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pyrocliff Bekijk bericht
                Twijfel ocer de 3901, iemand ervaring? Op film komt ie goed over!
                Niet twijfelen, gewoon kopen. Deze cake presteert gewoon goed in de straat. Vorig jaar een karton van weggestookt en geen moment spijt gehad van de aankoop.

                Comment


                  Inmiddels ook weer op voorraad

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrocliff Bekijk bericht
                    Twijfel ocer de 3901, iemand ervaring? Op film komt ie goed over!
                    Er staan diversen filmpjes op youtube ook straat filmpjes en is erg populair.

                    Comment


                      Deze staat inmiddels ook weer vrij



                      Tevens ook de Paradise Fountain

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                        Dennis een vraagje,

                        Voor zover ik weet is de evo show tails niet verboden onder de norm "singleshots verbod" heb ze het hele jaar niet op je shop gezien. Heeft het een reden of kunnen we ze nog verwachten?
                        Hoi vuurwerkboy023

                        Even terug komend op je vraag op dit moment heb ik ze zelf niet en ik twijfel of deze wel verkocht mogen worden namelijk.
                        Als ik het 100% zeker weet koop ik ze meteen aan voor in de voorraad.

                        Comment


                          Dussss Dennis,

                          Accepteer je toevallig 1 van mijn nieren als aanbetaling voor 1 pangu product
                          Zo goed als nieuw, geen druppeltje alcohol is er doorheen gegaan

                          Ps: ik hoor/zie wel of het lukt met show tails

                          Comment


                            Hoi Dennis, heb net een bestelling gedaan van fonteinen kun je zorgen dat deze bestelling bij mijn andere komen die ik 29 dec. Tussen half 7 en 7 uur s avonds kom ophalen bij jullie, omdat ik deze tijd niet meer kon selecteren bij bestelling alvast bedankt.

                            Comment


                              Hoi

                              Had het gezien je had een half uur later gedaan dit gaat goed komen.



                              Oorspronkelijk geplaatst door Robin30 Bekijk bericht
                              Hoi Dennis, heb net een bestelling gedaan van fonteinen kun je zorgen dat deze bestelling bij mijn andere komen die ik 29 dec. Tussen half 7 en 7 uur s avonds kom ophalen bij jullie, omdat ik deze tijd niet meer kon selecteren bij bestelling alvast bedankt.

                              Comment


                                Thanks Dennis

                                Comment

                                Working...
                                X