Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

    Als eerst ieder de beste wensen voor 2020 en natuurlijk een gezond en veilig 2020.


    Hierbij willen we iedereen bedanken voor de leuke reacties op dit forum,en via de mail en telefoon.

    Dit was ons vierde jaar dat we een freak actie hebben gedaan en we hebben er alles aan gedaan om alles netjes te leveren de laatste dagen en dit is goed gelukt waar we trots op zijn.

    Wij hebben als team fantastische dagen gehad en super hard gewerkt.

    We kunnen zeker zeggen dat we ook veel lol en plezier met ze alle hebben gehad met weinig slaap maar wel super druk.

    Vandaag hebben we al een kleine telling gedaan en dit staat inmiddels op de webshop!

    LET WEL vol is vol wij willen niet over onze minimale afhaalblokken heen gaan VOL=VOL


    Ook dit jaar gaan we voor mooie prijzen,en mooi vuurwerk!





    Vuurwerk Almere Haven
    De steiger 29
    1351AB Almere Haven

    #2
    Hulde Dennis, en weer online!

    Comment


      #3
      Dennis en crew jullie ook de beste wensen voor 2020. Ik kijk nu al uit naar de acties voor dit jaar, ben ook zeer benieuwd welke pareltjes voor in de outlet je dit jaar weet te vinden

      Comment


        #5
        Ik heb wel een paar compounds in het hoofd, naar nog niet online :P. Maar ik heb nog ff
        Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

        Comment


          #6
          Afgelopen jaar hier veel vette acties voorbij zien komen en positive reacties.
          In 2020 kom ik ook naar jullie toe
          Eerste bestelling is een feit.

          Comment


            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
            Ik heb wel een paar compounds in het hoofd, naar nog niet online :P. Maar ik heb nog ff

            We moeten de rest nog tellen heb nog niet alles af namelijk ik ga proberen deze week de andere helft na te lopen in de bunkers.

            Comment


              #8
              Deze gisteren live gezien wat een topper is dit !!

              Even wel voor de duidelijkheid de voorraad en scherpe prijzen zijn voor de bestaande voorraad !! dus op=op

              Bij nieuwe voorraad aanvulling kan de prijs omhoog gaan !!!!



              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1939.1569409018.jpeg
Vertoningen:2
Grootte:45,7 KB
ID:	1578048

              Comment


                #9
                haha hij is gewoon al open! Dank je wel voor de service van 2019, op naar 2020!
                Klapchi

                Comment


                  #10
                  Mooi op tijd haha. Dit jaar hier ook maar eens bestellen.

                  Comment


                    #11
                    deze stond niet juist inmiddels aangepast

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	583.1528633953.jpeg
Vertoningen:2
Grootte:96,6 KB
ID:	1578110

                    Comment


                      #12
                      Top man! Alleen wacht ik nog wel even heb nog een flinke kater!

                      Comment


                        #13
                        Goedenavond
                        Zo ik heb mijn eerst vuurwerk al bij je gekocht Dennis
                        Kijk er nu al weer naar uit

                        Comment


                          #14
                          Heerlijk Dennis dat je alweer online bent! Hoop dat je een mooi oud en nieuw hebt gehad en een gezond en gelukkig 2020!

                          Is er bij jou ook de mogelijkheid om offerte(s) aan te vragen? Wil namelijk bij minder winkels bestellen als afgelopen jaar

                          Comment


                            #15
                            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                            Heerlijk Dennis dat je alweer online bent! Hoop dat je een mooi oud en nieuw hebt gehad en een gezond en gelukkig 2020!

                            Is er bij jou ook de mogelijkheid om offerte(s) aan te vragen? Wil namelijk bij minder winkels bestellen als afgelopen jaar
                            Heb je een pm gestuurd.

                            Comment

                            Working...
                            X