Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Bredavuurwerk Bekijk bericht
    In je spam/ongewenst gekeken?
    Ja, maar niets in te vinden helaas. En ook op mijn account via de site niets te zien

    Comment


      #47
      Pfff wat een producten en wat een prijzen. Top

      Comment


        #48
        Welke grapjurk koopt er net 3 Something Differents? Stond op het punt om af te rekenen, nog 3 op voorraad, ineens alles weg. Boeh!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
          Welke grapjurk koopt er net 3 Something Differents? Stond op het punt om af te rekenen, nog 3 op voorraad, ineens alles weg. Boeh!
          Geeft hier aan dat ze gewoon op voorraad zijn hoor!
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            #50
            ik heb er net 2 gekocht.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Bomber68 Bekijk bericht
              Ja, maar niets in te vinden helaas. En ook op mijn account via de site niets te zien
              Hier hetzelfde Bomber

              Comment


                #52
                Mooi, ik ben diegene die 3 something differtent bestel, staan in mijn winkelwagen, wil afrekenen en staat dat ze niet meer beschikbaar zijn. Nu zijn er blijkbaar 2 verkocht aan iemand die na mij klikt, hoe kunnen ze die zomaar verwijderen, graag PM

                Nu dacht ik toch dat als ze in de winkelwagen staan dat ze dan enkele minuten zouden geblokkeerd worden

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                  Hier hetzelfde Bomber
                  Behoorlijk balen hè! Zal vast goed komen, maar voor nu voelt het niet lekker...

                  Comment


                    #54
                    Hoe zit het hier met de afhaal tijden, zelf bepalen en is het ook s'nachts ophalen ?
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Hoe zit het hier met de afhaal tijden, zelf bepalen en is het ook s'nachts ophalen ?
                      Jaa kun je zelf kiezen en idd ook `s nachts

                      Comment


                        #56
                        Maar niet alle blokken staan open voor de outlet/freak bestellingen

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                          Mooi, ik ben diegene die 3 something differtent bestel, staan in mijn winkelwagen, wil afrekenen en staat dat ze niet meer beschikbaar zijn. Nu zijn er blijkbaar 2 verkocht aan iemand die na mij klikt, hoe kunnen ze die zomaar verwijderen, graag PM

                          Nu dacht ik toch dat als ze in de winkelwagen staan dat ze dan enkele minuten zouden geblokkeerd worden
                          Dat dacht ik ook, had er ook 1 in de winkelwagen. Helaas uitverkocht ineens.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                            Welke grapjurk koopt er net 3 Something Differents? Stond op het punt om af te rekenen, nog 3 op voorraad, ineens alles weg. Boeh!
                            Ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk iets anders uitgekozen en besteld. Kijk ik later staat alles er weer..... maargoed gegaan voor plan b voor nu
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                              Mooi, ik ben diegene die 3 something differtent bestel, staan in mijn winkelwagen, wil afrekenen en staat dat ze niet meer beschikbaar zijn. Nu zijn er blijkbaar 2 verkocht aan iemand die na mij klikt, hoe kunnen ze die zomaar verwijderen, graag PM

                              Nu dacht ik toch dat als ze in de winkelwagen staan dat ze dan enkele minuten zouden geblokkeerd worden
                              Ik begrijp je bericht niet zo goed. Items worden nooit gereserveerd in je winkelwagen pas als je de order gaat afrekenen. Wie klikt er na jou?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bomber68 Bekijk bericht
                                Behoorlijk balen hè! Zal vast goed komen, maar voor nu voelt het niet lekker...
                                Geen zorgen, zie PM.

                                Comment

                                Working...
                                X