Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Hoi,

    Wat ik mij afvraag is waar je dit spul kan ophalen, aangezien het een tijdje geleden in dit topic ging over of er nog een andere plaats toegevoegd kon worden en hoe laat het opgehaald dient te worden. Ik moet nu eerst een account aanmaken om achter de ophaaltijden te komen, wat een beetje omslachtig is.
    Bestellingen van vwpd kunnen met de verkoopdagen afgehaald worden bij onze vestiging in nijverdal , wij zijn aan het kijken om dit ook in rijssen te gaan realiseren maar dit volgt later nog of dit gaat gebeuren, wat betreft de tijden, je kan zelf zodra je een account aangemaakt hebt op de site een tijdblok aangeven wanneer jij je bestelde producten wilt komen afhalen.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

    Comment


      Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
        Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.
        afhaaltijden waren 6:00-6:30 en 6:30-7:00

        Comment


          Dankje Koala, ik gok dat ik dat niet ga redden

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
            Dankje Koala, ik gok dat ik dat niet ga redden
            Ik kan mijn bestelling dit jaar tussen 7:00 en 7:30 ophalen.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
              Ik kan mijn bestelling dit jaar tussen 7:00 en 7:30 ophalen.
              Daar kon ik niet uit kiezen

              Comment


                Wel op de 28ste?


                Uw order bij Vuurwerk Per Doos is verwerkt. Deze mail is uw orderbevestiging die u uitgeprint mee dient te nemen bij het afhalen van uw bestelling.
                De bestelling kunt u ophalen op 28 dec. 2019 tussen 07:00 en 07:30

                Comment


                  UPDATE

                  Sick six
                  Rumble in the jungle
                  Geniusbox
                  Cardinal of soul
                  Red maroon

                  Zijn toegevoegd aan de vuurwerk per doos site

                  Met vriendelijke groet

                  Team valk vuurwerk

                  Comment


                    RITJ 60 euro, Red Maroon voor 60, Evo bomber voor 60, goede prijzen hoor!

                    Comment


                      Zo dan, dat zijn zeker erg scherpe prijzen hoor voor geweldige boxen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                        Mijn punt is juist dat ik al naar andere zaken ga en wil kijken of dit in mijn planning valt. Vandaar dat het omslachtig is om eerst een account aan te maken, om alleen te kijken of het een optie is om naar Valk te gaan.
                        Afhaaltijden:

                        28e: 6:00 - 6:30 / 6:30 - 7:00
                        30e: 6:00 - 6:30 / 6:30 - 7:00 / 7:00 - 7:30 en 7:30 - 8:00
                        31e: Zelfde als op 30e

                        Wellicht dat de laatste 2 blokken op de 28e al vol zitten?
                        Laatst aangepast door Rasmo; 1 July 2019, 18:50.

                        Comment


                          Dat lijkt me wel, ik kon toen ook kiezen voor het blok 7:30 tot 08:00.

                          Comment


                            Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?

                            uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                              Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?

                              uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?
                              Deze zal vanavond toegevoegd worden op de site.

                              Met vriendelijke groet

                              Team valk vuurwerk

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                                Hoe zit het met het powerassortiment? kan deze evt ook als vol karton van 12 stuks voor een mooie prijs geleverd worden?

                                uitgaande van het feit dat je dan 2 keer de limited edition 150 krijgt en volgens mij is de kartoninhoud van dat product 2/1?
                                Hij staat op de site.

                                Met vriendelijke groet

                                Team valk vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X