Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer komen jullie weer online?

    Comment


      Piroarentz,
      Bedankt voor het verzieken van mij dag….

      Na effe nadenken 30 MEI me 1e bestelling gedaan bij deze winkel.

      Had perongeluk in de avond afhalen gedaan, maar na een email was dat volgens deze winkel geen probleem en kon ik in de ochtend terecht (mits ik het voor 9:00) kon ophalen.
      In de loop van ´t jaar nog 3 andere bestellingen er bij gedaan.

      28 december,
      7:00 van huis na 1,5 uur rijden kom ik rond 8:30 aan in de winkel.

      Toen ging het al mis me 4 orders waren nergens te vinden.
      Jonge dame naar de eigenaar gelopen en verteld hoe of wat.
      Als die tijd had ging die me helpen zij ie.
      Na 1,5 uur wachten nog niks vernomen en nogmaals gevraagd of ze me niet zijn vergeten.
      Ik had nog in een andere winkel een afspraak in de tussentijd met overleg van de dame daar naar toegegaan dat was 10:30.
      Maar moest wel me 4 orders geven aan de eigenaar, zodat ie alles ging opzoeken en klaar zou leggen.

      Rond 12:00 ben ik weer bij de winkel en zie tot grote verbazing dat er nog andere stonden die ook rond 8:30 een afspraak hadden.
      Ik gevraagd of me orders al achter stond, konden ze nergens de geprinte bonnen vinden.
      Nog een paar x gevraagd aan de jongens die voorbij liepen, die stonden je ook een beetje dom aan te kijken toen ik het uitlegde.

      Iedereen werd geholpen en ik als laatste, en de eigenaar wees me er op dat ik pas vanavond de spullen kon halen (glimlachend).
      Ik netjes uitgelegd dat we email contact hadden gehad en hij zij letterlijk en figuurlijk dit:

      ´´We hebben van je orders niks opvoorraad van wat je heb besteld´´

      Of terwijl het is hier 1 gaotische tering zooi achter dat ik geen zin meer heb om alles optezoeken.

      Sta je dan met je peen en uien muil na 7 uur wachten.
      Ik heb me geld terug gehad en dat was het ook.

      En ben met gierende banden weggegaan.

      Dus mij dag was van 7:00 tot 16:00 bezig geweest met deze winkel zonder resultaat
      .
      Als het progamma kassa erbij was kregen ze een koude douche (zeg maar gerust ijswater)

      TOTNOOIT

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door mitchelmity Bekijk bericht
        Piroarentz,
        Bedankt voor het verzieken van mij dag….

        Na effe nadenken 30 MEI me 1e bestelling gedaan bij deze winkel.

        Had perongeluk in de avond afhalen gedaan, maar na een email was dat volgens deze winkel geen probleem en kon ik in de ochtend terecht (mits ik het voor 9:00) kon ophalen.
        In de loop van ´t jaar nog 3 andere bestellingen er bij gedaan.

        28 december,
        7:00 van huis na 1,5 uur rijden kom ik rond 8:30 aan in de winkel.

        Toen ging het al mis me 4 orders waren nergens te vinden.
        Jonge dame naar de eigenaar gelopen en verteld hoe of wat.
        Als die tijd had ging die me helpen zij ie.
        Na 1,5 uur wachten nog niks vernomen en nogmaals gevraagd of ze me niet zijn vergeten.
        Ik had nog in een andere winkel een afspraak in de tussentijd met overleg van de dame daar naar toegegaan dat was 10:30.
        Maar moest wel me 4 orders geven aan de eigenaar, zodat ie alles ging opzoeken en klaar zou leggen.

        Rond 12:00 ben ik weer bij de winkel en zie tot grote verbazing dat er nog andere stonden die ook rond 8:30 een afspraak hadden.
        Ik gevraagd of me orders al achter stond, konden ze nergens de geprinte bonnen vinden.
        Nog een paar x gevraagd aan de jongens die voorbij liepen, die stonden je ook een beetje dom aan te kijken toen ik het uitlegde.

        Iedereen werd geholpen en ik als laatste, en de eigenaar wees me er op dat ik pas vanavond de spullen kon halen (glimlachend).
        Ik netjes uitgelegd dat we email contact hadden gehad en hij zij letterlijk en figuurlijk dit:

        ´´We hebben van je orders niks opvoorraad van wat je heb besteld´´

        Of terwijl het is hier 1 gaotische tering zooi achter dat ik geen zin meer heb om alles optezoeken.

        Sta je dan met je peen en uien muil na 7 uur wachten.
        Ik heb me geld terug gehad en dat was het ook.

        En ben met gierende banden weggegaan.

        Dus mij dag was van 7:00 tot 16:00 bezig geweest met deze winkel zonder resultaat
        .
        Als het progamma kassa erbij was kregen ze een koude douche (zeg maar gerust ijswater)

        TOTNOOIT
        Vervelend voor je, maar die eerste dag liep het ook helemaal mis door opeenstapeling van zaken waar zij geen invloed op hadden. Als je terug had gelezen dan weet je wat er speelde. Het is nou eenmaal, maar je vind het nog nodig om na bijna twee weken een trap na te geven op het forum??? bericht nummer 4 van je sinds 2012..... weer een mooie bijdrage jongen... bedankt.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
          Wanneer komen jullie weer online?
          Ik kreeg een mail en daarin staat 12 januari

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Vervelend voor je, maar die eerste dag liep het ook helemaal mis door opeenstapeling van zaken waar zij geen invloed op hadden. Als je terug had gelezen dan weet je wat er speelde. Het is nou eenmaal, maar je vind het nog nodig om na bijna twee weken een trap na te geven op het forum??? bericht nummer 4 van je sinds 2012..... weer een mooie bijdrage jongen... bedankt.
            Hij uit gewoon zijn frustratie en heeft niets met een trap nageven te maken.
            2024 >> 25

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
              Wanneer komen jullie weer online?
              Topic 2020 is geopend, komen zondag online

              Comment


                Inderdaad, ook 4.5 uur in de rij gestaan en weggegaan met de helft van de order een vervanger. Erg zonde.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                  Hij uit gewoon zijn frustratie en heeft niets met een trap nageven te maken.
                  klopt, maar er is al heel stront over deze organisatie uitgegooid en op een gegeven moment is het klaar en duidelijk.... en als dan iemand na twee weken nog zijn gram wil komen halen is dat een beetje flauw. had meteen je beklacht op het forum gegooid niet nu nog een keer . Rene heeft zijn excuus aangeboden en dan is het ook klaar.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    Vervelend voor je, maar die eerste dag liep het ook helemaal mis door opeenstapeling van zaken waar zij geen invloed op hadden. Als je terug had gelezen dan weet je wat er speelde. Het is nou eenmaal, maar je vind het nog nodig om na bijna twee weken een trap na te geven op het forum??? bericht nummer 4 van je sinds 2012..... weer een mooie bijdrage jongen... bedankt.

                    Ik heb alles gelezen er over, maar mag ik dan niet mij verhaal doen?!
                    Ik zit bijna elke dag op dit forum, maar ik zet er nooit wat op.
                    Ik lees liever dan dat ik er wat op zet..
                    En waarom .. om zulke types als jou van die beter weters.

                    Ookal schrijf ik dit over 3 maanden, maak jij uit waarneer ik iets er op zet?
                    nee toch

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door mitchelmity Bekijk bericht
                      Ik heb alles gelezen er over, maar mag ik dan niet mij verhaal doen?!
                      Ik zit bijna elke dag op dit forum, maar ik zet er nooit wat op.
                      Ik lees liever dan dat ik er wat op zet..
                      En waarom .. om zulke types als jou van die beter weters.

                      Ookal schrijf ik dit over 3 maanden, maak jij uit waarneer ik iets er op zet?
                      nee toch
                      zo je frustraties eruit jongen... nu weer mooie bijdrages leveren aan het forum, willen het graag gezellig houden

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                        zo je frustraties eruit jongen... nu weer mooie bijdrages leveren aan het forum, willen het graag gezellig houden
                        Niets van zijn uiting heeft iets te maken met gram komen halen, met stront gooien of wat dan ook. Heb je wel goed gelezen wat hij schrijft? Het lijkt mij dat kritiek mogen uiten los staat van het aantal posts van een member en mooier had ik het er ook niet neer kunnen zetten als mij het overkomen was. Al had hij dit over een maand hier neer willen plempen dan is dat nog steeds zijn goed recht..
                        2024 >> 25

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          zo je frustraties eruit jongen... nu weer mooie bijdrages leveren aan het forum, willen het graag gezellig houden
                          Precies hetzelfde doen als jij zeker? De toegevoegde waarde van jouw post is ook nihil. Dat er genoeg over geschreven is betekend niet dat hij het niet mag melden. Snap best dat zijn bezoek nu nog steeds frustraties oproept. Doet het bij mij ook.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            zo je frustraties eruit jongen... nu weer mooie bijdrages leveren aan het forum, willen het graag gezellig houden
                            Vent ga je schamen man. Als je het hele jaar uit kijkt naar de spullen die je met hard verdiende centen gekocht hebt en vervolgens 7 uur moet wachten om vervolgens niks mee krijgt heb je t recht om daar volgend jaar nog een post van te maken. Hij moet zn ei kwijt kunnen, iets met het doel van een forum. Ik vind het juist goed van hem. Hij had het er ook bij kunnen laten en dan was zijn verhaal vergeten terwijl ik het heel nuttig vind om alle ervaringen te lezen, ondanks dat iemand een beperkt aantal posts heeft(?)

                            Comment


                              Ik ben nu dan ook wel heel benieuwd na hoeveel berichten je wel "gaat meetellen" en je wel je mening of beklag mag doen ......

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Brrrt Bekijk bericht
                                Ik ben nu dan ook wel heel benieuwd na hoeveel berichten je wel "gaat meetellen" en je wel je mening of beklag mag doen ......
                                31 lijkt me meer dan voldoende, dus brand los...

                                Comment

                                Working...
                                X