Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ha Patrick,

    Om welke versie van de Happy Thunder Q gaat het? Ben opzoek naar de 2016 versie.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
      Ha Patrick,

      Om welke versie van de Happy Thunder Q gaat het? Ben opzoek naar de 2016 versie.
      heb er 4 liggen uit 2016 batch, als je ze besteld graag dan wel in het eerste afhaalblok de 28ste als je dat schikt. Anders wordt de kans groter dat er toch per ongeluk een andere batch gepakt wordt
      www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
        Ha Patrick,

        Om welke versie van de Happy Thunder Q gaat het? Ben opzoek naar de 2016 versie.
        Wat is het verschil?

        Comment


          #19
          Is de Mad Twister de 2017 versie? Dus in salvo's en met spinners?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
            Is de Mad Twister de 2017 versie? Dus in salvo's en met spinners?
            Ik heb er iig 8 staan van 2017 batch, de overige 6 weet ik zo niet.
            Als je ze besteld graag dan wel in het eerste afhaalblok de 28ste als je dat schikt. Anders wordt de kans groter dat er toch per ongeluk een andere batch gepakt wordt. En het even als opmerking erbij zetten!
            www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
              heb er 4 liggen uit 2016 batch, als je ze besteld graag dan wel in het eerste afhaalblok de 28ste als je dat schikt. Anders wordt de kans groter dat er toch per ongeluk een andere batch gepakt wordt
              Prima pak ze alle 4 mee! Kan alleen pas in de middag dus wil wel graag de zekerheid dat ze apart worden gelegd

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
                Prima pak ze alle 4 mee! Kan alleen pas in de middag dus wil wel graag de zekerheid dat ze apart worden gelegd
                Zet hem even op het eerste uur de 28ste, dan zorg ik dat ik de order als eerst klaar maak en laat staan tot de middag!
                www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
                  Zet hem even op het eerste uur de 28ste, dan zorg ik dat ik de order als eerst klaar maak en laat staan tot de middag!
                  Heel fijn, gedaan en betaald! Op nog mooie bestellingen ;)

                  Comment


                    #24
                    Wat een service nu alweer, dikke complimenten. Patrick, beste wensen nog een veel succes weer dit jaar.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Lekker op tijd Patrick! Je ziet mij snel voor de eerste order

                      Comment


                        #26
                        Zijn er / komen er ook nog pangu boxen?

                        Comment


                          #27
                          He Hallo,

                          Mooie prijzen nu alweer. Eerste bestelling geplaatst. Super vriendelijk personeel. Mooi dat kan zo vroeg in het jaar met mooie kortingen bedankt.

                          Robin

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
                            Zijn er / komen er ook nog pangu boxen?
                            Zijn er op dit moment niet meer, zodra ik van Pangu, maar ook Evo en Wolff meer hoor qua voorraden ga ik diverse dingen aankopen en op de site plaatsen.
                            Dit zal ik hier dan ook melden!
                            www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              #29
                              Mochten jullie een tweede of derde etc bestelling plaasten, zouden jullie dan op onderstaand willen letten:

                              Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "31-12-2019 06.00-07.00" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.
                              www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
                                Zijn er op dit moment niet meer, zodra ik van Pangu, maar ook Evo en Wolff meer hoor qua voorraden ga ik diverse dingen aankopen en op de site plaatsen.
                                Dit zal ik hier dan ook melden!
                                Mooi top. Ik heb zojuist een bestelling willen doen maar kreeg bij betaling een foutmelding. Het geld is wel van mijn rekening af, gaat ergens iets niet goed in het proces.

                                Comment

                                Working...
                                X