Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

    Als eerst ieder de beste wensen voor 2019 en natuurlijk een gezond en veilig 2019.


    Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op dit forum,en via de mail en telefoon.

    Dit was ons derde jaar dat we een freak actie hebben gedaan en we hebben er alles aan gedaan om alles netjes te leveren de laatste dagen en dit is gelukt waar we trots op zijn.

    Wij hebben als team fantastische dagen gehad en we kunnen zeggen dat we zeker veel lol en plezier met ze alle hebben gehad met weinig slaap maar wel super druk.

    We zijn al weer druk beetje bezig met de Vuurwerk Almere Haven freak actie 2019

    We zullen een deze dagen weer online komen.

    Ook dit jaar gaan we voor mooie prijzen,en mooi vuurwerk!





    Vuurwerk Almere Haven
    De steiger 29
    1351AB Almere Haven
    Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 6 February 2019, 00:01.

    #2
    Ik trek alvast een nummertje

    Comment


      #3
      Ha Dennis, fantastisch geholpen afgelopen jaar. Alles zoals besteld ook geleverd gekregen. Ik zit al klaar voor 2019

      Comment


        #4
        Helemaal top Dennis, wacht nog maar een paar dagen dan kan ik nog wat sleutelen aan mijn lijst

        Comment


          #5
          Ik ben benieuwd

          Comment


            #6
            Ben benieuwd!

            Comment


              #7
              Ook de beste wensen voor 2019!! Gaaf dat jullie weer besluiten actief te zijn op vuurwerkcrew
              Afgelopen jaar heb ik geen vuurwerk gekocht, maar dit jaar zal dat anders zijn jullie staan o.a. op de lijst wegens de af te leggen afstand. Tot zaterdag 28dec

              Comment


                #8
                Beste wensen, tis nog maar net 1 januari en bam, eerste winkeliers kloppen alweer aan met de aankomende freakacties!
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  #9
                  Beste wensen team Vuurwerk Almere Haven. Dit jaar ga ik na alle lovende reacties ook maar eens bij jullie kijken!

                  Comment


                    #10
                    Bedankt weer Dennis. En de beste wensen natuurlijk!
                    Laatst aangepast door erikv2; 2 January 2019, 12:59.

                    Comment


                      #11
                      De beste wensen voor 2019! Ik zit klaar!

                      Comment


                        #12
                        Word serieus nummertjes trekken mannen, shop is nog niet online en er staat bij wij van al een rij wachtende

                        Comment


                          #13
                          Nog nooit besteld bij julli zit ook nog niet zo lang hier maar zal zeker is kijken

                          Comment


                            #14
                            Helemaal top, afgelopen jaar bij Dennis gehaald en dat was echt super gegaan.
                            ☞M~PYRO☞

                            Comment


                              #15
                              Eerste lijstje al bij je aangeleverd! Op naar een mooi aankoopjaar

                              Comment

                              Working...
                              X