Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goedemiddag Dennis, is het voor jullie mogelijk om onderstaande link te promoten op jullie social media? Zou erg tof zijn als we met z'n allen laten merken dat vuurwerk een traditie is en blijft!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
      Goedemiddag Dennis, is het voor jullie mogelijk om onderstaande link te promoten op jullie social media? Zou erg tof zijn als we met z'n allen laten merken dat vuurwerk een traditie is en blijft!

      https://vuurwerkfederatie.nl/vuurwer...one-aanvragen/
      Ja zeker gaan we doen

      Comment


        Voor Wie het leuk vind

        Op onze facebook pagina

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191117-WA0000.jpg
Vertoningen:1
Grootte:217,9 KB
ID:	1575067

        En we hebben een sinterklaas actie op facebook.
        Waar je kans maakt op een bon vrij te besteden op de website.

        Comment


          Wie het leuk vind ook deze actie loopt op de facebook pagina:

          Win een waardebon van € 25,00 !!!

          Vandaag is het weer zover ook dit jaar komt Sinterklaas weer aan in het land en wel in Apeldoorn met de stoomtrein🚂🚂.
          Maak een leuke foto van de AANKOMST van sinterklaas in je eigen regio en maak kans op € 25,00 vuurwerk tegoed vrij te besteden.

          Veel plezier allemaal

          actie loopt tot 1-12-2019.



          #sinterklaas #feest #nederland

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1574072606626.jpg
Vertoningen:1
Grootte:62,5 KB
ID:	1575100

          Comment


            Misschien niet het juiste topic, maar gaan jullie ook nog de nieuwe Funke NL lijnvoeren? Stond me iets van bij namelijk.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
              Misschien niet het juiste topic, maar gaan jullie ook nog de nieuwe Funke NL lijnvoeren? Stond me iets van bij namelijk.
              Nee volgens mij heeft Dennis een hele tijd geleden al besloten dit jaar geen Funke te voeren omdat het zo lang stil bleef rondom Funke.

              Comment


                Jammer, maar begrijpelijk. Had hier graag nog wat die single shots meegenomen. Scheelt me weer een extra ritje naar andere winkels. Thanks voor je reactie Magicsjefke!

                Comment


                  Weggejorist

                  Comment


                    Inmiddels staan onze aanbieding op de webshop.👍

                    Kijk snel op www.vuurwerkalmerehaven.nl en dan onder Black Friday.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1575010425774.jpg
Vertoningen:1
Grootte:12,0 KB
ID:	1575390

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                      Inmiddels staan onze aanbieding op de webshop.👍

                      Kijk snel op www.vuurwerkalmerehaven.nl en dan onder Black Friday.

                      [ATTACH=CONFIG]49451[/ATTACH]
                      Deze actie loopt tot morgen 10:00.

                      Comment


                        Beste freaks

                        Ik heb zo juist nog wat pm beantwoordt deze had ik over het hoofd gezien.

                        Vuurwerk almere haven

                        Comment


                          Waarom zijn de Eccentric Shots in de webshop duurder dan in de GBV WECO webshop? Je vraagt 17,95 euro terwijl via de webshops van Weco 14,95 euro gevraagd wordt....

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door React Bekijk bericht
                            Waarom zijn de Eccentric Shots in de webshop duurder dan in de GBV WECO webshop? Je vraagt 17,95 euro terwijl via de webshops van Weco 14,95 euro gevraagd wordt....

                            Misschien omdat hij dat zelf mag bepalen MTF?
                            Daarnaast is het nu tenslotte al December,en heeft Dennis het duidelijk gecommuniceert dat prijzen omhoog gaan.

                            Comment


                              Goede morgen

                              Ik denk dat deze van de actie prijs is los gekomen en dat de datum niet juist staat ingevuld ik zal het zo even nakijken.

                              Hij zou gelijk moeten staan namelijk.


                              Dennis

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door React Bekijk bericht
                                Waarom zijn de Eccentric Shots in de webshop duurder dan in de GBV WECO webshop? Je vraagt 17,95 euro terwijl via de webshops van Weco 14,95 euro gevraagd wordt....
                                Inmiddels opgelost en aangepast

                                Comment

                                Working...
                                X