Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Zojuist weer wat opgeboekt in de voorraad.

    [ATTACH=CONFIG]46762[/ATTACH]
    Gaat hard, is er vanuit evolution ook aangegeven hoe veel je toe bedeeld krijgt aangezien deze (zeer) beperkt leverbaar wordt?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
      Gaat hard, is er vanuit evolution ook aangegeven hoe veel je toe bedeeld krijgt aangezien deze (zeer) beperkt leverbaar wordt?
      Yep klopt dit is al geregeld

      Comment


        Beste leden

        Een aantal weken geleden vroeg ik via dit topic of jullie wilde helpen bij het invullen van een onderzoek in de gemeente wijdemeren waar ik zelf woon.

        Vandaag is de uitslag bekend geworden hierbij het stukje wat in de weekkrant stond met de uitslag.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20190903-113206_Word.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,2 KB
ID:	1573349

        Comment


          Volgens mij kunnen we op korte termijn St8ment online verwachten.

          Zie dat Dennis druk bezig is in de shop

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            Volgens mij kunnen we op korte termijn St8ment online verwachten.

            Zie dat Dennis druk bezig is in de shop
            Nog even geduld ik wil eerst alles klaar hebben achter de schermen en op de webshop

            Comment


              Hoop op een leuke prijs voor de Bombaros , de eccentric shots al binnen gehaald.

              Comment


                Inmiddels heb ik ook de Blushing Crosettes weer op de webshop staan.

                Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 4 September 2019, 08:51.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
                  Hoop op een leuke prijs voor de Bombaros , de eccentric shots al binnen gehaald.
                  Zal toch wel..anders is het voor de freaks toch totaal niet interessant. Mssn heb ik het mis maar lijkt me toch echt een freak product

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
                    Hoop op een leuke prijs voor de Bombaros , de eccentric shots al binnen gehaald.
                    We gaan ons best doen KJ25

                    Comment


                      Vanavond zullen we online komen met St8ment Fireworks.

                      Tevens zullen we nog iets leuks gaan doen een aantal dagen op vuurwerkcrew.

                      Vuurwerk Almere Haven.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	st8ment_wit.png
Vertoningen:3
Grootte:31,4 KB
ID:	1573370

                      Comment


                        We wachten in spanning af wat voor leuks jullie hebben bedacht voor de freaks. Word vanavond dus F5'en om zo snel mogelijk te kunnen bestellen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                          We wachten in spanning af wat voor leuks jullie hebben bedacht voor de freaks. Word vanavond dus F5'en om zo snel mogelijk te kunnen bestellen
                          Nog meer Sjefke haha. Benieuwd naar je collectiefoto.
                          16e jaar op vuurwerkcrew!!

                          Comment


                            Helemaal top,hier gaan we zeker een aantal pakjes van bestellen,kunnen die ook gelijk met de eerdere bestellingen opgehaald worden

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                              Nog meer Sjefke haha. Benieuwd naar je collectiefoto.

                              Ja nog ff wat bijbestellen ddfirework. Die paar potjes en boxen doen het hem ook niet meer

                              Comment


                                Hoi pyroknallie

                                Dat is mogelijk dat geeft het systeem aan bij het afrekenen.
                                Als je een blok hebt waar je al een bestelling in hebt staan en die is niet beschikbaar dan even het afhaalblok er voor gebruiken aub.
                                Niet later zetten want dan moet je echt wachten want wij draaien per blok uit.

                                Comment

                                Working...
                                X