Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Bedankt!!
    Het mooiste werk is vuurwerk!

    Comment


      winnaars van harte met ge wonen prijs ge niet er van
      ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

      Comment


        Gefeliciteerd jongens, leuke cake om zo vroeg in het jaar te winnen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Yes super tof! Dit wordt mijn eerste kennismaking met de st8tement lijn.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
            Yes super tof! Dit wordt mijn eerste kennismaking met de st8tement lijn.
            Stuur even een pm met je naam en achternaam naar me dan zorg ik dat die klaar ligt aan het einde van het jaar.

            Comment


              Nog in de weekactie:

              De The Imposter van Lesli Vuurwerk uit de The One And Only Collectie is een combinatie van 4 blokken van 36 schoten per stuk dus 144 shoten in totaal !!!!

              Normaal € 99,95 nu voor € 55,00

              Tevens van Mercurius de amsterdam ook nog op voorraad met het bekende label.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                Aangezien ik gisteren de outlet en weekactie heb aangevuld laat ik de aankomende week de weekactie nog doorlopen tot 5 April.

                Nieuw aangevuld:

                Fire Frog
                Selection Box
                Breaking Bad
                Stroboscoop
                The Imposter
                Crackling Grondbloemen
                The Formula ( uitverkocht )
                Amsterdam

                Aangevuld in de outlet:

                profi shells vuurpijlen

                Www.vuurwerkalmerehaven.nl
                Morgen vervalt deze weekactie

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                  Aangezien ik gisteren de outlet en weekactie heb aangevuld laat ik de aankomende week de weekactie nog doorlopen tot 5 April.

                  Nieuw aangevuld:

                  Fire Frog
                  Selection Box
                  Breaking Bad
                  Stroboscoop
                  The Imposter
                  Crackling Grondbloemen
                  The Formula ( uitverkocht )
                  Amsterdam

                  Aangevuld in de outlet:

                  profi shells vuurpijlen

                  Www.vuurwerkalmerehaven.nl
                  Morgen vervalt deze weekactie

                  Comment


                    De nieuwe weekactie artikelen staan weer op de webshop 3 artikelen zijn er blijven staan maar wel is de prijs iets is aangepast naar beneden.



                    Misschien wel het beste cakebox assortiment in de Vulcan collectie.
                    4 Sublieme 25 schots cakeboxes met gezamelijk bijna 1kg kruit en dat voor een uitgekiende prijs.

                    6 stuks beschikbaar € 34,95 p.st



                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1795.1553624262.jpeg.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,5 KB
ID:	1572613

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1553368673986.jpg
Vertoningen:3
Grootte:5,3 KB
ID:	1572614

                    Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 5 April 2019, 16:04.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                      De nieuwe weekactie artikelen staan weer op de webshop 3 artikelen zijn er blijven staan maar wel is de prijs iets is aangepast naar beneden.



                      Misschien wel het beste cakebox assortiment in de Vulcan collectie.
                      4 Sublieme 25 schots cakeboxes met gezamelijk bijna 1kg kruit en dat voor een uitgekiende prijs.

                      6 stuks beschikbaar € 34,95 p.st



                      [ATTACH=CONFIG]45798[/ATTACH]

                      [ATTACH=CONFIG]45799[/ATTACH]

                      Www.vuurwerkalmerehaven.nl
                      De vulcan selection box is erg snel gegaan er is er nog 1 op voorraad dat is de laatste.

                      ( Inmiddels uitverkocht )

                      Dennis
                      Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 6 April 2019, 22:01.

                      Comment


                        Ook in de weekactie OP=OP 1 karton kunnen aankopen:

                        Cracling Grondbloemen ( 36 stuks verpakt )

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1807.1553627133.png
Vertoningen:1
Grootte:796,6 KB
ID:	1572619

                        De vulcan selection box uit de weekactie is inmiddels uitverkocht !!

                        Comment


                          Even een vraag iemand bekend met dit artikel toevallig ?
                          Ik ben wel wat tegen gekomen maar ben benieuwd of iemand deze zelf ooit heeft geschoten en zou er evt intresse in zijn ?

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	269a2e5e83583cd1ea7b3ff7dafa3d87.png
Vertoningen:1
Grootte:51,9 KB
ID:	1572626

                          Comment


                            Ja ik heb ze geschoten. Zijn geen slechte single shots maar ook geen goede. Alleen blinker effect met redelijk grote uitwerking. Niet de beste dingen naar mijn mening.

                            Comment


                              Heren

                              Ik kan aan een aantal artikelen van MERCURIES komen vooral cake , pijlen en pakketen.

                              Is hier voor intresse en vooral belangrijk welke artikelen dan kan ik kijken of die nog op de outlet lijst staan.

                              Graag hoor ik mag ook via PM

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                                Heren

                                Ik kan aan een aantal artikelen van MERCURIES komen vooral cake , pijlen en pakketen.

                                Is hier voor intresse en vooral belangrijk welke artikelen dan kan ik kijken of die nog op de outlet lijst staan.

                                Graag hoor ik mag ook via PM
                                STRIJDER mijn tip van mercuries nog niet vergeten. ULTIMATE GOLD MARS ASSORTIMENT, OUTSTANDING en de CHAMPION (alleen bij goede prijs)

                                Comment

                                Working...
                                X