Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Mega Uitverkoop 2018 - Haokan Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hmm die Golden Illusion roept gewoon mijn naam.
    Maar ik twijfel zo....
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #77
      Top dat systeem dat je winkelwagen 90 minuten vast wordt gehouden. Voor het eerst naar Haokan dit jaar. Aardig wat van het lijstje kunnen strepen door vaak te refreshen. Blije man hier met oa zijn Transbomber, Crashbox en een hele zooi Junks

      Comment


        #78
        Bij twijfel altijd pakken
        Heb weer mooi kunnen shoppen bijna alles besteld wat ik zocht

        Comment


          #79
          Ik had een mooi winkelwagentje, maar was ineens leeg terwijl ik nog aan het rondneuzen en refreshen was.. Helaas dus hele mooie producten zoals the junk en monster ride misgelopen erg jammer :(

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
            Ik had een mooi winkelwagentje, maar was ineens leeg terwijl ik nog aan het rondneuzen en refreshen was.. Helaas dus hele mooie producten zoals the junk en monster ride misgelopen erg jammer :(
            Ik had het zelfde, In eerste instantie wilde ik niet meer bestellen omdat de producten er niet meer waren in de aantallen die ik graag wil vervolgens toch maar wat andere spullen in mn mandje gedaan en ineens alles weg.

            Comment


              #81
              Jaa het lijkt erop dat hij gewoon vanaf het eerste product 90 minuten gaat tellen ongeacht wat er daarna gebeurd met het winkelwagentje. Het laatste product had ik net toegevoegd toen ineens alles weg was.

              Comment


                #82
                Is weer veel terug op voorraad!Helaas niet alles wat ik graag wilde hebben..
                Laatst aangepast door piper_oo-kiw; 2 February 2018, 23:28.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                  na 90 min word automatisch je winkel wagen geleegd zag ik staan
                  Nee er staat dit :

                  Let op! Uw winkelwagen wordt na 90 minuten afwezigheid, automatisch opgeschoond.

                  En ik ben continue op de site aan het hoppen geweest
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Nee er staat dit :

                    Let op! Uw winkelwagen wordt na 90 minuten afwezigheid, automatisch opgeschoond.

                    En ik ben continue op de site aan het hoppen geweest
                    Precies ditzelfde heb ik ook gehad,, nu kom ik niet meer aan de 75 euro met producten die ik wou hebben.

                    Comment


                      #85
                      Bij Oisterwijk komt nu weer een crash box en methology vrij!;)

                      Comment


                        #86
                        Prachtig als je even een avondje offline bent geweest om de pagina's vol stress en koopdrang door te lezen hahaha! Er staan ondanks alles echt nog wel leuke producten op voor mooie prijzen, zeker wat de cakeboxen betreft!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
                          Precies ditzelfde heb ik ook gehad,, nu kom ik niet meer aan de 75 euro met producten die ik wou hebben.
                          Ik heb toch mazzel gehad en de Time Machines weten te scoren, mijn bescheiden lijstje is als volgt :

                          2 x Time Machine
                          3 x Fast Riot
                          1 x Heavy Legend 25s
                          1 x Taserwall
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                            Hmm die Golden Illusion roept gewoon mijn naam.
                            Maar ik twijfel zo....
                            En heb je hem gekocht Gerko ?
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              En heb je hem gekocht Gerko ?
                              Als je Gerco met een C schrijft wel.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                #90
                                Geweldig om die koopstress te zien in februari al. Maar staan weer mooie artikelen tussen hoor.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X