Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Er staan gewoon zeer zeker wat leuke aanbiedingen voor tussendoor bij hoor!
    Veelal de wat meer onbekende producten valt me op.

    De meest spetterende ''rage'' producten staan er inderdaad niet bij. Kan je ook niet verwachten van een september sale tussendoor!

    Op basis van prijzen en de filmpjes die ik kon vinden springer deze twee aanbiedingen er voor mij uit!

    Die Royal Elements box: (gewoon een lust voor het oog die waaiers, en dat nu voor 15 euro per stuk)


    Een ook voor die vrij onbekende Mania box viel me gezien het 4x500 gram kuitgewicht de lage prijs direct op!

    Comment


      #62
      Geweldig, waar heb je in hemelsnaam die Burst Duo en Space Destruction vandaan getoverd, en daar naast die drie andere Lidu cakes. Echt geweldig om ze on line te zien staan. Helaas zit een ritje Steenbergen er voor mij niet in :(
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #63
        Hier hetzelfde dilemma...

        Comment


          #64
          Staan weer een aantal leuke producten tussen. Daarom toch maar weer een bestelling gedaan. Ik ben erg blij met oa 2x de Duo Burst. Wat een toppertje was/is dat altijd.

          Bedankt weer, Ramon!
          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

          Comment


            #65
            Staan echt leuke artikelen tussen. Zelf toch ook een paar toppertjes meegenomen
            Bedankt voor deze aanbiedingen!
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #66
              Toch maar de Duo burst besteld, samen met de sky blitz en de sensation. Die Duo Burst was me eerst niet zo opgevallen, maar ik was net opzoek naar een wat langdurende knalcake dus dit is meer dan prima. Ben blij dat ik deze actie niet voorbij heb laten gaan!
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #67
                Mystery Box en 2x Crossing Crossette aan de collectie toegevoegd, leuke actie weer

                Comment


                  #68
                  Ik was helaas wat te laat, er waren nog maar 2 setjes Burst Duo over. Die heb ik lekker besteld! Als er nog wat vrij komt moet je me maar een PB sturen.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht

                    Tevens knallen we direct weer een nieuwe Mystery Box online, met de nadruk op 'nieuwe' want dit betreft een nieuw product voor seizoen 2018/2019. Durf jij de gok te wagen? We hebben 20 stuks beschikbaar gesteld en maken bekend om welk product dit gaat zodra ze alle 20 verkocht zijn. Indien de mystery box niet uitverkocht raakt wordt op 1 oktober vermeld om welk product het in dit geval gaat zodra de actie is afgelopen.



                    Fijn weekend!
                    Mystery Box gaat hard! Op dit moment nog 6 stuks beschikbaar...

                    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                      Mystery Box gaat hard! Op dit moment nog 6 stuks beschikbaar...

                      https://vuurwerkland-steenbergen.nl/...ystery-box-2-0
                      Nou ik heb hem ook besteld dus ben benueiwd welke box het gaat worden..

                      Comment


                        #71
                        Het blijft elk jaar weer een interessante winkel om de winkelwagen te vullen! Altijd weer aparte producten die heel goed zijn en voor een lage prijs aangeboden kunnen worden terwijl je deze bij andere winkels al niet meer tegenkomt!

                        Comment


                          #72
                          Vooruit dan maar ;-) Ik heb er ook 2 besteld, dan weten we het nog eerder! Super leuke aanbiedingen en voor het eerst om 00:00 een bestelling afhalen. Vroeg (of laat ;-) )
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            #73
                            Nog maar 3 boxen te gaan mensen! ;-) Dan weten we welke het is!
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #74
                              Kun je de leverancier/fabrikant al wel verklappen? ;)
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                                Kun je de leverancier/fabrikant al wel verklappen? ;)
                                Kleine hint dan... De Mystery Box komt van een leverancier waarvan tot op heden nog géén producten op onze website staan.

                                We hebben nog 2 stuks beschikbaar!
                                FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                                Comment

                                Working...
                                X