Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Banner 3@2x.png
Vertoningen:164
Grootte:179,7 KB
ID:	1566695

    Toegevoegd in onze webshop

    SUNBEAM 2 Evolution Fireworks

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	sunbeam-2.png
Vertoningen:2
Grootte:683,7 KB
ID:	1566696

    Van 42,50 Voor 23,50

    Comment


      Mededeling

      Zoals eerder aangekondigd zullen de prijzen gaan stijgen.
      Dit zal echter pas na het weekend zijn.
      Profiteerd dit weekend nog.

      Comment


        Beste Freaks,

        wij zijn bezig met het samenstellen van ons assortiment en dat is nog een hele klus.

        Nu vinden wij het fijn om wat input vanuit jullie te krijgen.
        Welke producten moeten er volgens jullie niet ontbreken in onze webshop.
        Laat het hieronder maar weten.

        Rubro:
        -
        Vuurwerkmania:

        -

        Grt Team Vuurwerkcentrum Brabant

        Comment


          Bij mij staan deze op het lijstje die ik voor een leuke prijs zou willen aanschaffen. Denk ook zeker dat dit hardlopers gaan zijn tijdens de losse verkoop gezien de schappelijke prijs en wat je ervoor krijgt.

          Mania:

          MEGA 6 - STAR ASSORTED

          Rubro:

          ANGRY RED HORNET

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
            Bij mij staan deze op het lijstje die ik voor een leuke prijs zou willen aanschaffen. Denk ook zeker dat dit hardlopers gaan zijn tijdens de losse verkoop gezien de schappelijke prijs en wat je ervoor krijgt.

            Mania:

            MEGA 6 - STAR ASSORTED

            Rubro:

            ANGRY RED HORNET
            Helemaal mee eens. Bij Rubro vind ik de Malibu Magnet ook nog een leuke losse cake
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              De nieuwe collectie in Knightworld van Fireworks For All zou erg fijn zijn als ik die bij jullie kon bestellen. Bv: Princess Warrior, Ultimate Battle, Castle Crasher, Lady Of The Night, Dragon Dance... Mooi spul..
              Zo in mijn sas met sas..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                De nieuwe collectie in Knightworld van Fireworks For All zou erg fijn zijn als ik die bij jullie kon bestellen. Bv: Princess Warrior, Ultimate Battle, Castle Crasher, Lady Of The Night, Dragon Dance... Mooi spul..
                We gaan vanavond naar de Demo toe. Eens kijken hoe deze producten live presteren.

                Comment


                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	collage nieuwe producten vuurwerkmania (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:276,5 KB
ID:	1566712

                  De eerste producten van Vuurwerkmania zijn weer in onze webshop geplaatst.
                  Er volgen er later meer.

                  Kijk bij Vuurwerkmania New 2018

                  www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkcentrum Brabant Bekijk bericht
                    We gaan vanavond naar de Demo toe. Eens kijken hoe deze producten live presteren.
                    Het is mij helaas te ver weg. Ik ga het waarschijnlijk zo vanuit mn burostoel live bekijken.
                    Ik hoop dat de nieuwe compounds net zo gaaf zijn als op de demo-filmpjes elders hierop het forum.

                    Have fun!
                    Zo in mijn sas met sas..

                    Comment


                      Je hebt nog een paar dagen om van de freakprijzen gebruik te maken.
                      Woensdag gaan we weer aan de slag met de site en zullen de prijzen iets stijgen.

                      Grt

                      Comment


                        Lucky Number 19 zijn weer aangevuld in onze webshop.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Lucky 19.jpeg
Vertoningen:1
Grootte:74,8 KB
ID:	1566739

                        Grt VCB

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkcentrum Brabant Bekijk bericht
                          Je hebt nog een paar dagen om van de freakprijzen gebruik te maken.
                          Woensdag gaan we weer aan de slag met de site en zullen de prijzen iets stijgen.

                          Grt
                          Gaan de prijzen van de Dragon Box 1,2 en 3 ook stijgen?
                          Zo ja, tot en met wanneer kan ik deze nog bestellen voor € 79,95 ?
                          Zo in mijn sas met sas..

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                            Gaan de prijzen van de Dragon Box 1,2 en 3 ook stijgen?
                            Zo ja, tot en met wanneer kan ik deze nog bestellen voor € 79,95 ?
                            De prijzen van evolution fireworks zullen bij deze update niet worden verhoogd.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkcentrum Brabant Bekijk bericht
                              De eerste 10 bestellers zal ik later bekend maken, hier op het forum.
                              Welke cake het wordt blijft nog een verrassing tot het ophalen.
                              Op de bestelbon die ik heb staat de gratis cake genoteerd.
                              Wanneer worden deze bekend gemaakt? :-) Het lijkt me geen groot geheim toch? En ook relevant in het feit om nog een bestelling te plaatsen.
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                                Wanneer worden deze bekend gemaakt? :-) Het lijkt me geen groot geheim toch? En ook relevant in het feit om nog een bestelling te plaatsen.
                                We hebben nog 2 bestellingen te gaan. Dus ik zou zeggen profiteer hier nog van.

                                Comment

                                Working...
                                X